««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

ادامه خدمت نیروهای مجرب در وزارت اطلاعات

ادامه خدمت نیروهای مجرب در وزارت اطلاعات   

 

بهارستان نشینان وزارت اطلاعات را مجاز کردند در صورت نیاز و ضرورت با ادامه خدمت مستخدمین متخصص و مجرب اطلاعاتی و بازنشستگان که آمادگی ادامه خدمت را دارند، حداکثر تا سن 65 سال موافقت کند.‌  
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یک‎شنبه) طرح اصلاح ماده 57 و تبصره یک ماده 58 قانون استخدامی وزارت اطلاعات را بررسی و تصویب کردند.

بر اساس ماده یک این مصوبه مجلس مقرر شد که ماده 57 قانون استخدامی وزارت اطلاعات مصوب 1374 اصلاح شود.

بر اساس مصوبه خانه ملتی‌ها در اصلاح ماده 57 قانون استخدامی وزارت اطلاعات، مقرر شد مستخدمین رسمی وزارتخانه با داشتن 65 سال سن یا 30 سال سابقه خدمت قابل قبول بازنشسته شوند.

ادامه مطلب ...

برای روز مادر چی بخریم؟

    برای روز مادر چی بخریم؟  
 

وقتی همهٔ بانک‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجیِ لوازمِ خانگی و حتی لباس‌فروش‌ها و خلاصه همهٔ اصناف، دمِ روزِ مادر فکری می‌شوند تا سودِ چند برابر به جیب بزنند و پشتِ هم کالا بفروشند، چرا ما دار دار نکنیم و تبلیغِ کتاب نکنیم؟ اصلاً باید بینِ آن مردی که برایِ زنش کارتِ هدیهٔ بانکی می‌خرد با شما که اهلِ کتابی، باحالی، چه سری، چه دُمی، عجب پایی! فرقی باشد، نباشد؟

حالا برایِ این‌که در این فرصتِ کم، کاسهٔ چه کنم دست نگیرید، ما مردانه ایستاده‌ایم. تا خانهٔ کتابِ اشا را دارید، بی‌غم باشید. این، فهرستِ پیشنهادهایِ ویژهٔ اشا برایِ خریدِ روزِ مادر / زن / مادرزن / مادر شوهر / مادربزرگ است. به تفکیک ملاحظه بفرمائید:

 

مادر

شرحی بر دعاهای روزانه حضرت زهرا

شرحی بر دعاهای روزانه...

شرحی بر دعاهایِ روزانهٔ حضرت زهرا (س): «شرحی بر دعاهایِ روزانهٔ حضرت زهرا»، از آن معدود راه‌هایی حرف می‌زند که آدم را نجات می‌دهد. شاید از اسمِ کتاب بر نیاید، اما، این کتاب برایِ رنج‌ها، دردها، زخم‌ها، دلتنگی‌ها و غم‌هایِ امروزِ آدم‌ها راهِ چاره نشان می‌دهد. می‌دانید چطوری؟ به کمکِ حرف‌هایی که بهترین مادرِ رویِ زمین گفته است. حرف‌هایی که بویِ خدا می‌دهد. این کتاب، محصولِ سخنرانی‌هایِ آقایِ «علی صفایی حائری» است. همان مردِ مهربانی که به «عین.صاد» هم معروف بود. می‌توانید این کتاب را از فروشگاهِ پاتوق کتاب بخرید. برای خواندنِ آنلاین هم تبیان کمک‌تان می‌کند.

اثرِ استاد علی صفایی حائری. نشرِ لیلة‌القدر. ۱۵۰۰ تومان

 

 

مادر زن

بصیرت حضرت فاطمه

بصیرت حضرت فاطمه

بصیرتِ حضرتِ فاطمه (س): اگر مادر خانمِ محترم‌تان از آن «خانم‌جلسه‌ای»های جدی است، از این کتاب خوشش می‌آید. این اثر، شرحی مناسب و خوب از خطبه‌هایِ بانویِ دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها ارائه می‌کند.

اثر اصغر طاهرزاده. نشر گروهِ فرهنگیِ المیزان. ۴۴۰۰ تومان.

 

 

 

 

خوبی خدا

خوبی خدا

خوبیِ خدا: خب همهٔ مادرزن‌ها که خانم جلسه‌ای نیستند. بعضی‌ها جورِ دیگری هستند. آن‌ها شاید داستانِ کوتاه هم بخوانند. اما نه همه‌جور داستانی. این کتاب، داستان‌هایِ جالبی دارد. داستان‌هایی که از حضورِ خدا و حساب و کتاب‌هایِ عجیبِ این دنیا می‌گوید.

اثر چند نویسندهٔ امریکایی. ترجمهٔ امیرمهدی حقیقت. نشر ماهی

 

 

 


مادر شوهر

خاطره‌های پراکنده

خاطره‌های پراکنده

ادامه مطلب ...

کروبی بطور موقت از حصر آزاد شد

کروبی بطور موقت از حصر آزاد شد  

 

مهدی کروبی از متهمان اصلی آشوب های پس از انتخابات سال 88، به همراه همسرش به طور موقت آزاد می شوند. 
 وی و همسرش اکنون به دنبال انتخاب محل جدید زندگی خود هستند البته آنان در منزل جدید هم تحت نظر نیروهای امنیتی خواهند بود تا از ارتکاب اقدامات ضدامنیت ملی خودداری کنند.

مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی در گفتگو با رسانه دولتی انگلیس عنوان کرد، مهدی کروبی و همسرش به منظور انتقال به ساختمانی دیگر به طور موقت از حصر خارج می شوند.

سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که پس از افشای ارتباط همزمانش با محافل انگلیسی ترجیح داد در لندن بماند، افزود که در حال حاضر فاطمه کروبی، همسر آقای کروبی برای ترتیب دادن مقدمات این انتقال موقتا از حصر خارج شده است.

بر پایه این مصاحبه انتقال کروبی و همسرش از محل سکونت فعلی به مکانی دیگر به درخواست خودشان صورت می‌گیرد.

ندای انقلاب امروز درباره وضعیت زندگی کروبی نوشت:
ادامه مطلب ...

دختران-جوان پادگان اشرف از کجا آمده‌اند؟

دختران جوان پادگان اشرف از کجا آمده‌اند؟   

 

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی در بخشی از افشاگری هایش تصریح کرد که ۹۵ درصد از زنان پادگان اشرف طی ۲۵ سال گذشته در اماکن عمومی و تفریحی عراق به تنهایی قدم نزده اند.  

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، یکی از افراد جدا شده از گروهک منافقین با بیان این مطلب افزود: ۷۰ درصد از زنان منافقین مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده اند و در مجموع ۱۰ درصد از زنان سازمان که متاهل بوده اند دارای فرزند هستند.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۶۴ به بعد بچه دار شدن در تشکیلات منافقین ممنوع شده اما حاملگی های ناخواسته نیز وجود داشت و در ۲۵ سال گذشته از این مجموعه کمتر از یک درصد در عراق یا اروپا بچه دار شده اند و مابقی مربوط به قبل از سال ۱۳۶۴ شمسی است.
وی با بیان اینکه گرایش زنان به فعالیت های مدنی و مطرح شدن در زیر مجموعه فمینیسم، بازاری است که در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان ها و احزاب سیاسی قرار می گیرد، ادامه داد:

ادامه مطلب ...

دختری که ‌پوتین ‌عاشقش شد

دختری که ‌پوتین ‌عاشقش شد   

آلینا کابائوا، نماینده دومای روسیه در گفت‌وگو با نسخه روسی مجله 'ووگ” درباره پسری که همه فکر می‌کردند فرزند وی و ولادیمیر پوتین، نخست وزیر روسیه است حقایق را مطرح کرد.به گزارش پایگاه اینترنتی روسی نیوز بی.سی.ام نوشت:
ادامه مطلب ...

توصیه اژه ای به دادستان ها درباره انتخابات

توصیه اژه ای به دادستان ها درباره انتخابات  

 

دادستان کل کشور در خصوص بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد که با اعمال دقت در انجام بررسی‌ها، از تایید یا رد به‌ناحق صلاحیت‌ها جلوگیری شود.  
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در نشست دادستان‌های سراسر کشور که در اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه اجرای عدالت از وظایف اصلی حکومت اسلامی است، عدالت را در اسلام بر خلاف مکاتب غربی مبتنی بر حق و آن را امری دانست که همگان حتی محکومان، از آن بهره‌مند می شوند؛ به این معنا که با اجرای عدالت، محکوم از مجازات اخروی معاف می‌شود.

وی ارزش عدالت را از بسیاری دیگر از فضایل از جمله احسان وایثار و جود بالاتر دانست و شاخص عدالت را التزام به قانون عنوان کرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد:

ادامه مطلب ...

تقوا…چقدر دور شده ایم…

 

اگر گلایمون از همه اینه که حرف آقا رو رو زمین گذاشتن، خوبه که دوباره از خودمون شروع کنیم…خواسته آقا از جوانان چیه؟ 

اللهم الرزقنا توفیق الطاعت

تخفیف 70 درصدی بیمه برای رانندگان منضبط

تخفیف 70 درصدی بیمه برای رانندگان منضبط  

 

رییس کل بیمه مرکزی گفت: تعرفه جدید بیمه شخص ثالث با 10 تفاوت از ابتدای امسال در همه شرکت های بیمه لازم الاجرا شده است. 

جواد فرشباف ماهریان در نشست توجیهی دست اندرکاران شرکت های مختلف بیمه گفت: در تعرفه جدید تا 70 درصد برای رانندگان منضبط تخفیف در نظر گرفته شده است.
رئیس کل بیمه مرکزی همچنین تخلفهای حادثه ساز وسیله نقلیه را در تعیین میزان حق بیمه از دیگر ویژگی های آیین نامه جدید برشمرد و افزود: در این آیین نامه برای خودروهای با عمر بیش از 15 سال هم نرخ های اضافه تری در نظر گرفته شده اما تعرفه بیمه نامه های کوتاه مدت کاهش یافته است.
وی پیش بینی امکان فروش اقساطی بیمه نامه ، تعیین تعهد بیمه به صورت نرخ و بر مبنای مجموع تعهدات مالی و بدنی شرکت بیمه در برابر بیمه گذار ، تفکیک اضافه نرخ تعداد خسارت بر اساس خسارت های مالی و بدنی و فراهم شدن امکان انتقال سوابق تخفیف حق بیمه به وسیله نقلیه مشابه در زمان فروش آن را از دیگر تفاوت های تعرفه جدید با تعرفه قبلی اعلام کرد.
وی همچنین گفت :

ادامه مطلب ...

جوابیه پسر منتظری:

شفاف بودن با مردم" برای هاشمی قابل قبول نبود  

 

به دنبال مصاحبه آقای هاشمی رفسنجانی درباره ماجرای عزل آقای منتظری، پسر مرحوم منتظری دست به قلم شد و جوابیه ای را برای رئیس مجمع تشخیص مصلحت ارسال کرد که هم رد بخشی از سخنان آقای هاشمی است و هم دعا برای موفقیت او. 
احمد منتظری در جوابیه خود خطاب به آقای هاشمی عنوان کرده است: مصاحبه اخیر جنابعالی با سایت آینده از این نظر که خواسته‌اید ناگفته‌هایی را بیان نمایید قابل تقدیر است اما چون به حافظه خود اعتماد نموده‌اید، مشتمل بر مطالب خلاف واقع نیز هست که چه بسا تاکنون خوانندگان تذکر داده‌اند.

وی با بیان اینکه اینجانب یقین دارم قصد شما توهین به پدرم نبوده است، آقای هاشمی را متهم کرده است که به "محرم دانستن مردم" و "شفاف بودن با آنان" اعتقادی ندارد.

پسر آقای در این باره منتظری نوشته است: اختلاف در دیدگاه‌ها و راهکارها امری بسیار طبیعی است. به عنوان مثال محرم دانستن مردم به عنوان صاحبان اصلی مملکت و شفاف بودن با آنان و انتقاد علنی از مسئولین، که شیوه مرحوم آیت‌الله العظمی منتظری بود، برای شما قابل قبول نبود؛ ولی آیا هنوز هم بر این نظر خود پابرجا هستید؟

احمدی منتظری همچنین با اشاره به سخنان آقای هاشمی در رد استناد برخی ادعاهای مرحوم منتظری، گفته است:
ادامه مطلب ...

آخرین اخبار از زندگی جدید موسوی و کروبی با همسرانشان

آخرین اخبار از زندگی جدید موسوی و کروبی با همسرانشان 

 

 

پس از خانه نشینی سران فتنه به همراه همسرانشان هم اکنون کروبی و همسرش سرزنده تر از موسوی و همسرش می باشند و از آزادی عمل بیشتری نسبت به آنان برخوردارند!
به گزارش  جهان به نقل از  ندای انقلاب حکایت از آن دارد که موسوی و همسرش به لحاظ روحیه هنری که دارند بیشتر روزها در خانه مشغول نقاشی هستند و تعداد بوم زیادی که در هفته های اخیر سفارش دادند تا برای آنها تهیه شود نشان از فعالیت‌های هنری آن دو می باشد.

البته به لحاظ همین روحیه هنری، همسر موسوی گویا به دلیل خانه نشینی خود خواسته دچار نوعی افسردگی شده است. وی در روزهای اول خانه نشینی بارها واکنش نشان داه بود و سر و صدا در حیاط خانه راه می انداخت ولیکن به مرور این صداها به سکوت تبدیل شد.

گفته می شود رهنورد خودش نمی خواهد برای برخی امور همچون همسر رقیب آرای باطله از خانه خارج شود و زندگی را برای خود در چهاردیواری خانه محدود کرده است. البته فرزندان موسوی به راحتی به خانه پدری شان رفت و آمد دارند.

اما از سوی دیگر ماجرای کروبی و همسرش متفاوت است. همسر مهدی کروبی در اوایل در واحدی دیگر از آپارتمان‌های کروبی در خیابان دیباجی زندگی می کرد و در اصل جدا از شیخ مهدی بود که این امر موجبات اعتراض کروبی را فراهم آورد. فاطمه کروبی البته همانند زهرا رهنورد خانه نشینی را انتخاب نکرده بلکه برای بسیاری از کارهای شخصی از خانه خارج شده و به امور خود رسیدگی می کند.

مهدی کروبی نیزکه این روزها به شدت لج باز!

ادامه مطلب ...

شنیده ها:

 رستم در نفت/ لیست سیاه 55 نفره/ آخرین تحرکات جریان انحرافی و...  

 

* جلسات منظم افراد موثر اصلاح طلبان در منزل یکی از چهره های روحانی این جریان و با حضور سید محمد خاتمی برگزار می شود. محور اصلی این جلسات نحوه بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی کشور و انتخابات مجلس بدون کمترین هزینه اجتماعی و ریزش هواداران است.

 

*شنیده ایم به سردار رستم قاسمی مسوول قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پیشنهاد سرپرستی وزارت نفت داده شده ولی از پاسخ وی خبری در دست نداریم.

 

* گفته می شود جلسه سراسری ستاد های انتخاباتی جریان انحرافی 6 خرداد ماه با حضور کلیه اعضا از سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

 

*همایش سالانه انجمن حجتیه در مشهد برگزار شده است. در این همایش چهار روزه مصوب شد اعضای انجمن از اتخاذ مواضع سیاسی پرهیز نمایند. جلسات این همایش هر روز در منزل یکی از اعضا برگزار شد.


 *شنیده ایم که دانشگاه علامه طباطبایی تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور طرح تفکیک جنسیتی را اجرا خواهد کرد.

 

  *گفته می شود :

ادامه مطلب ...

یادآوری صفار هرندی از نماز جمعه‌های هاشمی رفسنجانی

یادآوری صفار هرندی از نماز جمعه‌های هاشمی رفسنجانی  

 

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: ما آن امام جمعه هاشمی را می‌خواهیم که وقتی خطبه‌های نماز جمعه را می‌خواند تا یک هفته بچه‌های بسیجی انرژی داشتند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، محمد حسین صفارهرندی در همایش مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزشی خراسان رضوی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه « یک جریان ریشه اعتقادی شما را نشانه گرفته است»، ادامه داد: مقام معظم رهبری رمز موفقیت و عبور از عقبه‌های دشوار در طول ۳۲ سال انقلاب اسلامی است؛ عنصری که نایب امام زمان(عج) و در جایگاه پیامبر(ص) است؛ چراکه رابطه‌ای میان رهبر معظم انقلاب با ملت در جریان است که میان رهبران و ملت‌های دیگر در جریان نیست.

وی معتقد است:

ادامه مطلب ...

گزارش بی بی سی از بهشت همجنس بازان ایرانی!

گزارش بی بی سی از بهشت همجنس بازان ایرانی!  

 

بی بی سی فارسی در اقدامی تبلیغاتی برای قباحت زدایی از همجنسبازی، لندن را با صراحتی تمام ' بهشت همجنسبازان ایرانی' معرفی کرده و آرامش و آزادی آنان را در لندن تبلیغ کرد.  
دو جنسه ها نه، بلکه همجنسبازان روزی را مقرر کرده اند که تابوی همجنسبازی را در جامعه بشکنند و فرهنگ جامعه اطراف خود را در تمامی جهان، در سطحی تنزل دهند که به نام جامعه آزاد؛ نگاه سنگین مردم را از روی خود بردارند. اسمش را هم گذاشته اند " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی "حالا بی بی سی فارسی دست به کار شده تا رپرتاژ و تبلیغاتی را برای آزاد بودن و بی پروایی همجنسبازان ایرانی مقیم لندن پخش کند و لندن را با صراحتی تمام " بهشت همجنسبازان ایرانی" معرفی کند. گزارشگر بی بی سی وقیحانه می گوید "برای همجنس گراها، لندن در مقایسه با تهران بهشت است. "
بی بی سی فارسی در مصاحبه ای با فردی از همجنسبازان ایرانی در یکی از پارک های تهران، عنوان می کند که همجنسبازان ایران سختی های بسیاری را در ایران متحمل می شوند، که البته این سختی ها نه بابت پیگردهای قضایی و پلیسی بلکه برای سنگینی نگاه و حرف های مردم است که به آنها می زنند. فرد همجنسگرا نیز در این مصاحبه به خاطر اینکه مردم ایران آنها را تحمل نمی کنند، وقیحانه می گوید " در ایران اصلا ما فرهنگ نداریم!" و تاکید می کند که در لندن بسیار راحت است و آرامش خاصی دارد!
ادامه مطلب ...

شورای نگهبان: سرپرستی رئیس‌جمهور بر وزارت نفت "غیرقانونی " است

شورای نگهبان: سرپرستی رئیس‌جمهور بر وزارت نفت "غیرقانونی " است  

 

 شورای نگهبان قانون اساسی،سرپرستی محمود احمدی نژاد بر وزارت نفت را خلاف قانون اساسی دانست.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، به دنبال طرح سئوالات مختلف از اعضای شورای نگهبان در خصوص قانونی یا غیرقانونی بودن سرپرستی شخص رئیس جمهور بر وزارت نفت، تعدادی از اعضا مطابق آئین نامه داخلی شورای نگهبان قانون اساسی از این نهاد استفساریه‌ای را مطرح کردند که شورای نگهبان،آن را خلاف اصل ۱۳۵ قانون اساسی تشخیص داد.

اصل ۱۳۵ قانون اساسی می گوید:

ادامه مطلب ...

علائم و شانه های سرطان:

۱۵شانه سرطان  

 

خستگی نیز یکی دیگر از علائم مبهم سرطان است. این مشکل می‌تواند بعد از پیشرفت سرطان اتفاق بیفتد، اما ممکن است ابتدای سرطان‌هایی مثل لوکمی (سرطان خون) یا برخی سرطان‌های روده هم ایجاد شود. 
 بیشتر دردها دلیل وجود سرطان نیستند. دردهایی که مداوم هستند و به دلایل نامشخص ایجاد می‌شوند حتما باید تحت بررسی قرار گیرند.

در این شرایط پزشک سابقه خانوادگی شما را بدقت بررسی می‌کند و براساس آن اطلاعات تصمیم بگیرد که چه آزمایشاتی برای شما لازم‌تر است. در این میان برخی معتقدند سرطان بیماری‌ای است که بیشتر در افراد سالخورده ایجاد می‌شود. هرچند بیشتر وقت‌ها حق با آنهاست، اما خیلی از افراد جوان هم به سرطان مبتلا می‌شوند. تحقیقات و مطالعات نشان می‌دهد خانم‌ها در مقابل چکاپ‌های منظم و آزمایشات سرطان نسبت به آقایان حساس‌تر و مراقب‌تر هستند.
ادامه مطلب ...