««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور برگزار شد

 آمادگی لحظه ای ادارات در پدافند غیرعامل اصلی عقلانی است  

فرماندار کنگاور در  این جلسه، پدافند غیر عامل را لایه ای پوششی و محافظ در برابر حملات دشمن دانست و گفت : این پوشش باید بسیار اساسی و کامل باشد.

وی حراست و حفاظت از جان افراد را مسوولیت همه ارگان ها دانست و از مدیران شهرستان خواست تا در برابر این گونه حملات زندگی افراد را با برنامه ریزی های قوی در راستای پدافند غیرعامل مصون بدارند.

شریف خسروی آمادگی لحظه ای ادارات و مدیران را اصلی عقلانی و مدیریتی خواند و گفت: مدیران شهرستان باید برای همه خطراتی که احتمال وقوع دارد برنامه پیشگیرانه و  مقابله ای داشته باشند.

به گفته وی دشمن گاهی راه اصلی را کنار گذارده و از بیراهه ما را مورد حمله قرار می دهد پس عاقلانه این است که قدرت ریسک پذیری را بالا برده و در همه حال آمادگی داشته باشیم.

در ادامه جلسه هر یک از اعضاء‌ به بیان گزارش عملکرد و پیشنهادات خود پرداختند.

پنج کاندیدای مطرح حوزه انتخابیه کنگاور،صحنه و هرسین

براساس اخبار رسیده به سامانه خبری آفتاب کرمانشاه  پنج کاندیداهای پیشرو و مطرح حوزه انتخابیه شهرستان های کنگاور،صحنه و هرسین آقایان شیخ وحید احمدی ، حسن سلیمانی ، ارسلان رضایی ، علی صفر رضایی و رمضان دهنوی می باشند. 

 


در کنار این افراد از امیرخانی (قاضی دادگستری) نیز می توان نام برد.

گفتنی است که تحلیل ها نشان از شانس بیشتر آقایان احمدی نماینده فعلی و سلیمانی نماینده اسبق این حوزه انتخابیه دارد.

کاندیدا های مطرح حوزه انتخابیه گیلانغرب ، قصرشیرین وسرپل ذهاب

 

براساس اخبار رسیده به سامانه خبری آفتاب کرمانشاه با توجه به فعالیت کاندیداهای مختلف در حوزه انتخابیه گیلانغرب ، قصرشیرین وسرپل ذهاب تا به امروز آقایان مهندس مجتبی عزیزی ، دکتر شهریار حیدری ، فرهاد تجری و فتح اله حسینی چهار کاندیدای مطرح و پیشرو می باشند.

گفتنی است در صورت حضور آقایان محمدرسول محنت فر و سیداحمد عزیزی تنور انتخابات در این حوزه گرم تر و حساس تر خواهد شد.

برخی افراد آقای مهندس مجتبی عزیزی را پدیده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ارزیابی می کنند.

10 کاندیدای مطرح مجلس دهم حوزه انتخابیه کرمانشاه

 

بر اساس آخرین نظرسنجی میدانی سایت آبادگران جوان کرمانشاه در حوزه انتخابیه کرمانشاه تا امروز جمعه 23 مرداد ماه از بین تقریبا 40 کاندیدای مجلس دهم آقایان جهانبخش امینی ، عبدالرضا مصری ، مجتبی صفایی ،  سعید حیدری طیب ، علی ططری ، کامران ملکی ، دکتر محمد حیدری ، اسکندر محمدی ، محمد کرمی راد ، حمید چاووشی از جمله افرادی هستند توانسته اند نظر مردم را جلب نمایند هرچند 6 ماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقیست و در این مدت باقی مانده قطعا کاندیداهای دیگر تلاش مضاعفی را برای جلب نظر و رای مردم انجام خواهند داد

روایتی از پرتاب خودکار عراقچی به سمت جان کری


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای میان تیم ایرانی و طرف‌های غربی اتفاقاتی رخ داده که کمتر رسانه‌ای شده است، گفت: قطعا اقدامات اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان حاکی از انقلابی‌بودن آنها و حفظ اصول و خطوط قرمز کشورمان است.
علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص درگیری‌ها و اتفاقات رخ‌داده میان تیم مذاکره‌کننده کشورمان و هیات‌های غربی گفت: در یکی از جلسات مذاکرات هسته‌ای میان تیم مذاکره‌کننده کشورمان با مقامات آمریکایی که وزرای خارجه دو کشور حضور داشته‌اند، سنگینی مباحث به حدی می‌رسد که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به ایستادگی تیم مذاکره‌کننده ایرانی بر اصول و خطوط قرمز خود، به حدی عصبانی می‌شود که دو دست خود را محکم بر روی میز می‌کوبد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پی این اقدام وزیر خارجه آمریکا، خودکاری که جلوی وی بود، به سمت سید عباس عراقچی عضو تیم کمانه می‌کند که عراقچی نیز در پاسخ به این واکنش کری،‌ بلافاصله خودکار را برداشته و به سمت این مقام ارشد تیم آمریکایی پرتاب می‌کند و این عمل باعث می‌شود که به قولی تیم آمریکایی حساب کار دستش بیاید.
وی تصریح کرد: پس از این اتفاقات و در پایان نشست جان کری به طرف اعضای مذاکره‌کننده کشورمان می‌آید و از آنها عذرخواهی کرده و اعلام کرده که تعمدی در انجام این کار نداشته است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینگونه اتفاقات که تنها بخش کوچکی از آن رسانه‌ای شده نشان‌دهنده زحمات اعضای تیم‌مذاکره‌کننده هسته‌ای در نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی و مهر تاییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص انقلابی‌بودن اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان است.

پیش قراولان لوران فابیوس به تهران آمدند؛ استقرار کارشناسان پژو در ایران خودرو


مرصاد نیوز: در شرایطی که هیچ خبری از انعقاد قرارداد جدید خودروسازان ایرانی با شرکت فرانسوی پژو منتشر نشده است، کارشناسان پژو در ایران خودرو مستقر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در آستانه سفر فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه به ایران، حدود 10 تا 12 نفر از کارشناسان شرکت پژو فرانسه جلوتر از وزیر خارجه این کشور به ایران آمدند و در ایران خودرو مستقر شدند.

 

بر این اساس کارشناسان شرکت پژو در برخی بخش‌های ایران خودرو از جمله ساپکو مستقر شده‌اند.

 

این اتفاق طی هفته جاری رخ داده و کارشناسان پژو قبل از انعقاد قرارداد بین ایران خودرو و این خودروساز فرانسوی به ایران آمده و کار خود را آغاز کرده‌اند. این در حالی است که با تشدید تحریم‌ها علیه ایران، کارشناسان پژو یک شبه ایران را ترک کردند و بابت خسارت 3.2 تریلیون تومانی که از این محل به ایران وارد شد نیز هیچ خسارتی پرداخت نشد.

 

بازگشت دوباره کارشناسان پژو به ایران در شرایطی صورت گرفته که تولید پژو 301 در ایران به عنوان اولین پروژه جدید این شرکت فرانسوی مطرح است، در حال حاضر این خودرو در چین تولید می‌شود و قرار است در ایران نیز به تولید برسد.

 

گزارش خبرنگار فارس حاکی است دو گروه از کارشناسان پژو طی روزهای اخیر به ایران خودرو آمده‌اند و محل استقرار و زمان حضورشان در ساپکو مشخص شده است.

 

* کارشناسان پژو، پیش قراولان فابیوس

 

کارشناسان پژو در حالی پس از توافق هسته‌ای با دستپاچگی خود را به ایران رسانده‌اند که در بین هیأت اقتصادی آلمانها که هفته پیش به ایران سفر کردند، نمایندگانی از شرکت‌های فولکس واگن آلمان و مرسدس بنز حضور داشتند.

 

نمایندگان پژو پیش قراولان فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه هستند که قرار است فردا به ایران سفر کند. فابیوس در حالی برای جبران ورشکستگی خودروسازان فرانسوی از طریق بازار ایران، به کشورمان سفر می‌کند که هنوز تکلیف ضرر و زیانی که از طرف این کشور اروپایی به اقتصاد ایران وارد شده، مشخص نشده است.

به نظر می‌رسد نمایندگان پژو برای ربودن گوی سبقت از رقبای خود با دستپاچگی به ایران بازگشته‌اند و بر صندلی‌های سابق خود مستقر شده‌اند، صندلی‌هایی که با تشدید تحریم‌ها علیه ایران یک شبه آنها را ترک کردند، در آن زمان هم فرانسوی‌ها با دستپاچگی و به فرمان سیاسی مسئولان کشورشان از ایران خارج شدند.

 

* دستپاچگی پژویی‌ها برای حضور در ایران پیش از انعقاد قرارداد

 

در شرایطی شاهد حضور دوباره فرانسوی‌ها در صنعت خودرو ایران هستیم که هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو اخیراً از ادامه مذاکرات با پژو برای آغاز همکاری جدید خبر داده است. این در حالی است که مدیرعامل پژو هر گونه توافق دوباره برای تولید خودرو در ایران را منوط به رفع تحریم‌ها دانسته بود.

 

یکه زارع پیشتر نیز از توافق برای سرمایه‌گذاری 50 درصدی پژو در ایران و صادرات 30 درصد محصولات تولید مشترک با این شرکت خبر داده بود اما تاکنون هیچ خبری از انعقاد قرارداد با فرانسوی‌ها منتشر نشده است و هیچ یک از مسئولان فرانسوی سخنی از توافق با این شروط مطرح نکرده‌اند. به این ترتیب مشخص نیست دلیل حضور دوباره پژویی‌ها به بزرگترین شرکت خودروساز ایران پیش از اینکه قراردادی بین دو طرف امضا شود، چیست؟

 

* کارنامه سیاه پژو در ایران

 

نگاهی به کارنامه کاری پژو در ایران نشان دهنده بد قولی‌های این شرکت فرانسوی در برخورد با صنعت خودرو ایران است. کارنامه‌ای که از ممانعت فرانسوی ها برای دستیابی به خودکفایی در تولید قطعات خودرو تا عدم پرداخت خسارت بابت ترک یک‌شبه ایران توسط کارشناسان پژو را شامل می‌شود. به همین دلیل خروج پژو از کشورمان، منشأ خیری در صنعت خودرو ایران و مقدمه‌ای برای رسیدن به خودکفایی در تولید قطعات و محصولات پژو شد.

 

یک کارشناس صنعت خودرو در این مورد به فارس می‌گوید: با خروج پژو، وابستگی ایران به این شرکت فرانسوی بعد از 23 سال قطع شد و این مسئله زمینه‌ای برای تکمیل حلقه‌های خودکفایی در طراحی و تولید خودرو در کشور بود.

 

به گفته وی، تولید محصولاتی مانند پژو 405، پژو پارس، سمند و روآ تا سال 91 در ایران به خودکفایی رسیده بود، اما در مورد محصولی مانند پژو 206 این خودکفایی به دلیل سنگ‌اندازی‌های شرکت پژو تا بیش از 60 درصد محقق نشده بود.

 

این کارشناس صنعت خودرو ادامه می‌دهد: مدیران پژو تا زمانی که خط تولید پژو 405 در فرانسه جمع نشده بود، با تولید آن در ایران موافقت نکردند. اما با خروج پژو از ایران، خودکفایی در تولید این خودرو در طول 8 ماه عملی شد و در آبان سال 91 پژو 206 بدون وابستگی به پژو در کشور به تولید رسید.

 

به گفته وی، وابستگی 40 درصدی به پژو در مورد قطعات اصلی این خودرو مانند موتور، اکسل، گیربکس و قوای محرکه بود که تولید خودرو بدون این قطعات امکان‌پذیر نبود.

موضوع بدقولی فرانسوی‌ها و عملکرد نامطلوب آنها از دید مجلس نیز پنهان نماند و نمایندگان مجلس در طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو به این مسئله نیز واکنش نشان دادند.

 

در متن گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان آمده بود: طبق قراردادی که در سال 2003 بین روسای‌ جمهور ایران و فرانسه امضا و از سال 2004 اجرایی شد، شرکت پژو فعالیت خود را در ایران آغاز کرد، با وجود آنکه این قرارداد تا سال 2014 اعتبار داشت، اما مسئولان این شرکت فرانسوی ها حق نداشتند در هیچ تحریمی علیه ایران شرکت کنند، اما آنها در تحریم ها علیه ایران شرکت کردند و با زیر پا گذاردن مفاد این قرارداد، کشورمان را ترک کردند.‎

 

تهیه‌کنندگان گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان تأکید کردند: پیگیری تعیین میزان واقعی و نحوه جبران خسارت‌های وارده ناشی از عدم اجرای تعهدات توسط شرکت پژو فرانسه از مطالبات جدی هیأت تحقیق و تفحص است.

 

در هر حال، اکنون که در آستانه لغو تحریم‌ها، خودروسازان خارجی برای حضور در بازار پرعطش خودرو ایران و استفاده از ظرفیت صادراتی کشورمان به یکدیگر در رقابت هستند، نباید بدقولی‌های پژو در صنعت خودرو ایران را نادیده گرفت و از کنار آن عبور کرد.

 

در چنین وضعیتی ابتدایی‌ترین خواسته مردم ایران، جبران خسارت وارد شده به کشور از طرف شرکت پژو است و اینکه دوباره بازار پرعطش خودروی کشور به راحتی در اختیار فرانسوی‌های بدقول قرار نگیرد. به این ترتیب منطق آن است که خودروسازان ایرانی با بررسی دقیق تمام جوانب نسبت به همکاری مشترک با طرف‌های خارجی اقدام کنند و در این میان بیش از هر چیز به مصلحت کشور توجه کنند.

دکتر فلاحت پیشه ؛ کرمانشاه، استان «نخبه کُشی» است

با شنیدن روز ملی کرمانشاه به یاد چه زخم هایی بر تن این استان مظلوم می افتید؟

ببینید! این یک واقعیت تلخ است که کرمانشاه،  استان «نخبه کُشی» است. با شنیدن نام کرمانشاه به یاد سیر قهقرا در توسعه این استان زرخیز می افتم. وقتی در کشوری برای یک شهر یا استان «روز ملی» اعلام می شود، یعنی این که در سیاست مدیریت کشور، آن شهر جایگاه دارد. جایگاهی که متأسفانه کرمانشاه نتوانسته از آن بهره برداری کند.بی گمان از جنبه ی  شاخص های توسعه ای این امر در کرمانشاه تحقق نیافته است.

شما هم دو دوره نماینده ی مجلس بودید. آیا شما سهمی در سیر قهقهرایی این استان نداشته اید؟ به زبانی دیگر چگونه خود را از این امر مبرا می دانید؟

پاسخ این پرسش الزاما بر عنده ی من نیست. منتقدین باید به سوال شما پاسخ بدهند . اما من نمی پذیرم و برای رد این نکته دلایل مستدل و مصداق های عینی دارم . به عنوان مثال یکی از کارهایی که به شدت پیگیر آن بودم ، پروژه ی «راه آهن غرب کشور» بود که با برخی سهل انگاری ها مسیر دیگری را داشت طی می کرد. وزیر راه را به همین خاطر استیضاح کردم. دنبال طرح های استراتژیک بودم و به این باور داشتم که اگر استان بتواند در حوزه های ملی دیده شود و از این گونه طرح ها برخوردار شود، بی شک مسیر توسعه را بهتر خواهد پیمود.

گام مهم دیگر ، تقویت «شبکه های مرزی » با توجه به شرایط ویژه ی این استان بود. اولویت دیگر ، کشیدن پای طرح های ملی و بین المللی به کرمانشاه بود و در نهایت به دنبال راهکارهای تازه در حل معضل توسعه نیافتگی استان بودم. به همین خاطر از راه آهن شروع کردم .

 به یاد دارم وقتی که وزیر راه را به مجلس کشاندم،یکی از نمایندگان استان نامه ای از جیب در آورد و نشانم داد که در آن  دستور پرداخت 50 میلیون تومان پول برای آسفالت یک جاده ی روستایی به وی داده بود.به بنده توصیه کرد که من هم مثل ایشان نامه ای اینچنینی بگیرم و یک جاده ی روستایی را آسفالت کنم چون ایشان معتقد بود با همین کار، سیصد چهار صد رأی را برای دور بعدی با همین کارها می گیرد و می گفت این نقد است و راه آهن نسیه. راه آهن در عمر من و شما به نتیجه نمی رسد.! فکر می کنم یکی از عمده ترین مسائلی که باعث عقب ماندگی استان است،همین طرز تفکر است که متاسفانه با آن درگیریم.

در همان ایام با چانه زنی های بسیار برای راه آهن غرب کشور چهار میلیارد بودجه تخصیص داده شد که با تلاش های ما این مبلغ تا سیصد میلیارد بالا رفت. اما متاسفانه در دوره بعد این بودجه به نصف تقلیل پیدا کرد و امروز از راه آهنی که می توانست نوید بخش رونق اقتصاد این استان باشد، هیچ خبر خوشایندی به گوش نمی رسد. این سالها عدم احیای قابلیت های مرزی نیز مشکل مضاعف دیگری است که در زمینگیری استان در حوزه های اقتصادی نقشِ منفیِ انکار ناپذیری دارد.

آیا نگاه شما در آن زمان آرمان خواهانه نبود؟ نمی شد کمی به واقعیت های پیش روی استان توجه می کردید؟

متقن ترین مباحث در حوزه های مختلف عموما مباحثی است که با مصداق ها و عینیت ها همراه باشد . بگذارید به همان مباحث میانی برگردم در همان زمان که آن نماینده 50 میلیون اعتبار گرفت ، بنده بیش از پانصد میلیون اعتبار ملی  برای راههای روستایی حوزه ی انتخابیه ام گرفتم به طوری که نهضت آسفالت روستایی برپا شد و در برخی از مناطق می خواستند جشن پایان آسفالت روستایی بگیرند. بعلاوه چندین کارخانه مهم در آن حوزه پا گرفتند. در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد سه کارخانه بزرگ تا حد کلنگ زنی پیش رفتند اما بعدا منصرف شدند. یکی از مدیران آنها بعد از اینکه کارخانه اش را به یکی از شهر های مرکزی کشور منتقل کرد، از او خواستم که برگردد اما با این جمله پاسخم داد:« به شما رحم نکردند میخواهند به من رحم کنند؟» با همین بهانه سهم اسلام آباد را به جای دیگر داد.

جناب دکتر ! به عنوان یک تحلیلگر سیاسی اجتماعی، چه مسائلی را مهمترین اولویت توسعه کرمانشاه در این سالها می دانید؟

فکر می کنم اگر مصوبات چهار سفر مهم به استان بویژه مصوبات سفر مقام معظم رهبری  به گونه ای عملی می شد، اکنون وضعیت استان اینگونه نبود. در آن سفرها نقشه راه پیشرفت استان ترسیم شد.این مصوبات می تواند استان را به شاخصه های مهم توسعه ای کشور نزدیک کند و دیگر نیاز به شعارهای طبق معمول برای توسعه استان نیست.

چه شناختی از مدیریت کلان استان دارید؟ چقدر آنان را موفق می بینید؟

واقعیت قضیه این است که این ماهها تعریف دقیقی از این حوزه ی مدیریتی استان ندارم و نمی دانم که در چه وضعیتی قرار دارند. در دوره ای که رئیس مجمع نمایندگان استان بودم در همان ابنتدای کارم با حضور نمایندگان استان در جلساتی چند روزه ، میزان عملکرد مدیران استانی را بررسی می کردیم و بعد از آن می توانستیم بگوییم که این مدیریت کجایش می لنگد و پس از آن به دنبال راه چاره بودیم.

 فکر می کنم مدیریت استان سعی دارد کار کند.  شاخص های جدی  استان را ندارم اما از جنبه های مختلف که به توسعه ی همه جانبه ی استان نگاه می کنم، می بینم که در بسیاری از حوزه ها به شدت عقب هستیم و کرمانشاه در وضعیت خوبی نیست.  اما این عقب ماندگی چقدر به مدیریت استان مربوط است، مسئله ای است که باید بررسی شود.

نمایندگان کنونی را چقدر موفق می دانید؟

بگذارید به این شکل پاسخ بدهم: زمانی که رای آوردم به نمایندگان سابق مراجعه می کردم تا از تجربیات آنها استفاده کنم. در دوری قبل زمانی هم که به مجلس راه نیافتم، سعی کردم که تجربیاتم را در اختیارشان قرار دهم. اما فکر می کنم دو نماینده از میان نمایندگان کنونی توانستند از تجربیات پیشینیان استفاده کنند و به نظر من در حوزه های کاری شان موفق بودند.

می توانم نام این دوتن را بپرسم؟

بله حتما. آقای حیدری طیب نماینده ی کرمانشاه و آقای فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین سعی کرده اند از مشورت گیری غافل نباشند و این کار به آنان کمک کرد تا نمایندگان سازنده ای باشند . به اعتقاد بنده تلاش های قابل توجهی در این عرصه دارند. با دیگر نمایندگان فرصت ارتباطی کمتری داشته ام و این بدان معنا نیست که زحمات آنان را نادیده بگیرم.

بحث حضور حضرتعالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین بحث های سیاسیون در اسلام آباد غرب و کرمانشاه است.برخی معتقدند که شما رای اول اسلام آباد خواهید بود و عده ای نیز شما را نامزد مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس می دانند. مشتاقم نظرتان را در باره این گمانه زنی ها بدانم!

فکر می کنم هنوز زود است در این باره بحث های جدی، رسانه ای شود. نیاز است که نمایندگان حاضر در مجلس شورای اسلامی فعلا به فعالیت هایشان بپردازند و کارهایشان را پیش ببرند. نباید فعلا به این مسائل پرداخت تا فضا برای فعالیتهایشان همچنان مهیا باشد چون در آینده نزدیک بحث بودجه و... در مجلس برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است.. هنوز تا مهر ماه، فرصت کافی هست.

بحث حضورم در کرمانشاه شایعه است و اگر بخواهم وارد عرصه انتخابات شوم، قطعا حوزه ی اسلام آباد غرب را انتخاب می کنم.اگر چه در دوره های قبل، محفل محدود اطرافیان باعث شد که خیلی از واقعیت ها را نبینم.  اما این بار با شناخت بهتری می خواهم گوشه ای از محبت های بی شمار مردم نجیب آن حوزه را جبران کنم.آبادگران کرمانشاه


رئیس دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب صحنه منصوب شدند


با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صحنه مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب این شهرستان  برگزار شد.//

طی حکمی حسین نظری و مسعود صمدی به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه منصوب و اسد الله حیدری زاده و ستار مرادی از جایگاه خود تودیع شدند.

عدالت‌خواه از اشتغال زندانیان استان کرمانشاه به خدمات عام‌المنفعه خبر داد و اضافه کرد: 40 هزار ساعت خدمات عام‌المنفعه در استان کرمانشاه توسط دستگاه قضا حکم صادر شده است که در آن افراد باید به درختکاری و نظافت و کار در شهرداری‌ها موظف شده‌اند.عصر نیوز کرمانشاه

توصیه های جالب یک شهروند اسلام آبادی به جلیلیان نماینده شهرستان/ اشتغال 50 هزار نفری !!!

به نقل از آبادگران کرمانشاه:

در همین جا باید به عرضشان برسانم که نگاه دو قطبی وی  به جامعه محترم اهل حق یکی از اشتباهات جبران ناپذیر ایشان در حوزه شهرستان دالاهو بوده است. قرار بود ایشان بعد از برد انتخاباتیش با تمام خاندان های یارسانی عادلانه و به حق عمل کنداما متا سفانه  ایشان  با نگاهی تحقیر آمیز با خاندان شاه ابراهیمی  بر خورد کرد ه است و به جای اتحاد به اختلافات مذهبی در میان آنان دامن زده است و در صدد حذف بزرگان خاندان شاه ابراهیمی بر آمده است و شاید این بنده خدا اطلاع کافی از آمار جمعیتی خاندانهای این حوزه نداشته باشد که خاندان شاه ابراهیمی دارای شانزده هزار رای می باشد که اگر اینجانب در دور گذشته به دنبال یک دست نمودن آرای مردم شریف یارسانی نمی بودم حالا فلاحت پیشه به جای ایشان در مجلس بودند.دیگر ایرادی که هر شهروند اسلام آبادی می تواند از آقای جلیلیان بگیرد آن است که  ناتوانی ایشان در جایگاه یک نماینده برای همگان کاملا مشخص است، ایشان باید بدانند و عده های تو خالی دردی از مردم دوا نمی کند و تفاوت ایشان با فلاحت  پیشه تنها در این بود که  وعده های آقای جلیلیان  بسیار بزرگتر از وعده های  آقای فلاحت پیشه  است و همین موضوع نه تنها نمی تواند موجب جلب آرا مردم برای ایشان گردد بلکه  این بنده خداضربه کردن خود را برای  رقیبانش بسیار آسان کرده است !!!.
یادش به خیر فلاحت پیشه سه دوره پیاپی هی می گفت من می خواهم  سه چهار هزار نفر را به سر کار ببرم و هیچ وقت ایشان  با آن همه سخنوری و مانورهای بزرگ تبلیغاتی جرات نمی کرد که بگوید ،توانی بیشتر از این دارم ، ولی جالب اینجاست شما می گویی پنننننننننننننننننننننجاه هزار نفر را می خواهی سر کار ببری !!!
آقای جلیلیان به خدا مردم باسواد هستند هیچ خانواده ای پیدا نمی کنی که چند کارشناس تحصیل کرده نداشته باشند شما متا سفانه سخت در اشتباه هستی  و دیگر فرصتی هم برای جبران نداری و اگر هم فرصت باشد واقعیت این است بیشتر از این که بودی نمی توانی باشی .
در پایان لازم است به عرض حضرتعالی برسانم که ،کسانی می توانند  شعارهای اقتصادی و آبادانی بدهند که خوددر اینخصوص تجربه کافی داشته باشند ولی  متاسفانه شما نه تجربه و نه تخصصی در اینباره دارید .
و به عنوان دوستی که قلبا دوستت دارم از شما می خواهم که  خود را برای خدا حافظی از کرسی نمایندگی  آماده کنی که به فر موده مولا علی(ع):قدرت ماندنی نیست و اگر ماندنی بود به من و شما نمی رسید

مدیر دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه به عنوان مدیر کل نمونه و تلاشگر کشور معرفی شد

به پاس تلاشهای مخلصانه و مدیریت جهادی حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیر کل دفتر بازرسی؛ مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری که موجبات رضایتمندی مردم و ارباب رجوع را فراهم نموده و با عنایت به نظارت و بازرسی های دقیق مدیر کل دفتر بازرسی استانداری و تیم بازرسی این دفتر از خدمات و عملکرد دستگاه های خدمات رسان در سطح استان؛ رسیدگی به موقع و هوشمندانه به شکایات مردمی؛ برگزاری ملاقات های عمومی مردم شریف استان با استاندار محترم؛ پیگیری طرح تکریم ارباب رجوع؛ تلاش در جهت ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد؛ ارتقاء جایگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت؛ دو سال متوالی است که حاج آقا عزیزی از طرف وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری بعنوان مدیر کل نمونه و تلاشگر معرفی می شود