««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

کارگردان "ظهور بسیار نزدیک است" دستگیر شد

کارگردان "ظهور بسیار نزدیک است" دستگیر شد  

 

در پی پرداخت به مستند منحرف ˝ظهور بسیار نزدیک است˝ در برنامه ˝به سوی ظهور˝ و انتشار مصاحبه‌های گوناگون در اینباره علی‌اصغر سیجانی روز گذشته دستگیر شد.
به گزارشجهان به نقل از برنا، چندی پیش فیلمی با عنوان مستند "ظهور بسیار نزدیک است" در کنار تشکیل سایتی به همین نام، به شکلی گسترده و وسیع میان مردم راه یافت و عده‌ای مباحث التقاطی موجود در آن پیرامون ظهور منجی صاحب زمان حضرت مهدی (عج) را باور کرده و فریب این گروه منحرف را خوردند.

با داغ شدن این بحث در میان مردم برنامه روشنگر "به سوی ظهور" همچون همیشه به رصد این موضوعات پرداخته و با دعوت از حجت‌الاسلام کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در بخش استودیوی رادیویی این برنامه به نقد و بررسی لوح فشرده "ظهور بسیار نزدیک است" پرداخت.

انتشار خبر پخش این برنامه در خبرگزاری برنا

ادامه مطلب ...

سخنی با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی

سخنی با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی  

 

واژه‌ها واقعیت‌ها را عوض نمی‌کنند. نه بوق جارچیان معاویه، مقام علی ابن طالب را به زیر می‌کشید، نه غلو غالیان شأن امیرالمؤمنین را از عبودیت جدا می‌کرد. بهتر است واژه‌هامان را به واقعیت نزدیک کنیم.

برای بیان بزرگی یک فرد نیازی نیست به کرامات و معجزات وی تمسک کرد. این چیزها اصولاً بزرگی نمی‌آورند. بسیاری از مرتاضان و دراویش امور خارق‌العاده دارند. آن‌چه مهم است مکارم اخلاق و تقوا و عبودیت است. بزرگ‌ترین افتخار پیامبر اعظم، عبد بودن است. کندن در خیبر برای امام علی علیه السلام فضیلت نیست، فضیلت بخشیدن طعام در سه روز به یتیم و اسیر و مسکین است و خود گرسنه افطار کردن، بزرگی امیرالمؤمنین به ردّ الشمس نیست، به خوابیدن در بستر حضرت رسول در لیلة المبیت است، به پخش کردن شبانه‌ی نان بین یتیمان کوفه است در حالی‌که ردای خلافت بر تن داشت.

بزرگان ما نه اعتنایی به مسائل خارق العاده داشتند و نه آن را بزرگی می‌شمردند، بل‌که گاهی از کرامات به عنوان بازی‌چه یاد می‌کردند. برای تجلیل از بزرگان و تمجید از آنان و یادکرد نیکویی‌شان باید از خلق و خویِ آنان گفت نه از مسائل ماورائی که اثبات آن خود محل مناقشه است و حتی در صورت ثبوت نشانه‌ی هیچ چیز نیست.

ادامه مطلب ...

تقدیس عجیب رهبری و بهره برداری دشمن

تقدیس عجیب رهبری و بهره برداری دشمن  

 

فرارو- سخنان ناپخته امام جمعه موقت قم سبب شده است که رسانه‌های فارسی زبان خارجی با پوشش خبری این سخنان به جو سازی و توهین علیه انقلاب و رهبری بپردازند. 
حجت الاسلام محمد سعیدی که همزمان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه را هم برعهده دارد، بر اساس فیلمی که اخیرا در برخی از سایت‌های اینترنتی منتشر شده، سخنانی بر زبان رانده است که با توجه به جایگاه ایشان دستاویزی در دست دشمنان انقلاب و رهبری شده است. 
 
حجت الاسلام سعیدی نقل می‌کند :

ادامه مطلب ...

علت استعفای وزیر اطلاعات چه بود؛

وزیر اطلاعات با حکم حکومتی رهبر انقلاب ماندگار شد 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی به دلیل مخالفت رهبر معظم انقلاب با کناره‌گیری‌اش در وزارت اطلاعات ماندنی شد.
به گزارش جهان، پس از آنکه سایت‌های متعلق به دولت از پذیرش استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات توسط احمدی‌نژاد خبر دادند، وی به دلیل مخالفت مقام معظم رهبری با کناره‌گیری‌اش در وزارت اطلاعات ماندنی شد.

 سایت ریاست جمهوری، خبرگزاری ایرنا و شبکه ایران متعلق به دولت با انتشار متنی خبر داده بودند که وزیر اطلاعات استعفا کرده و رییس جمهور استعفای او را قبول کرده و همزمان وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور اطلاعاتی منصوب کرده است.
 اسفندیار رحیم مشایی در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی دولت به اظهار نظر در مورد اطلاعاتی هم پرداخته بود و گفته بود: ضعف های اطلاعاتی و ارتباطی جبران شوند.

در همین رابطه الف نوشت:

ادامه مطلب ...

ورود موادمخدر جدیدبا نام پان پراگ

ورود موادمخدر جدیدبا نام پان پراگ  

 

نام این ماده «پان پراگ»است و در بسته‌بندی زیبا و با عکسهای هنرپیشه‌های هندی و پاکستانی به صورت آدامس، پاستیل و پودرهایی با طعم نعنا و خوشبو کننده دهان وارد کشور میشود.قیمت این ماده مخدرالان در مشهد 50 تومان تا 300 تومان میباشد. 
دلیلی که مصرف‌کنندگان «پان پراگ»ها را به سمت آن می‌کشد، احساس گرمی، سرخوشی موقت، سبکی سر، گیجی و شادی کاذب است. 

مانکن‌هایی که از گرسنگی مردند!

مانکن‌هایی که از گرسنگی مردند!   

 

به گزارش سرویس فرهنگی - اجتماعی بی باک، نشریه الکترونیک چارقد نشریه الکترونیکی چارقد در مطلبی به قلم فاطمه خوش نما نوشت: عکسش را که دیدم، ناراحت شدم ولی اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که بخواهد اینقدر اذیتم کند، مدام از صبح تا شب جلوی چشمانم رژه میرود. انگار یک جایی در گوشه و کنار مغزم جاگیر شده است، و همان‌جا بست نشسته و خیال تکان خوردن هم ندارد.

راه میروم، میبینمش. غذا می‌خورم، می‌بینمش. کتاب می‌خوانم، انگار وسط صفحه کتاب نشسته و همینطور بر و بر نگاهم می‌کند. حتی گفتم چشم‌هایم را ببندم تا شاید توی آن تاریکی برود و دیگر پیدایش نشود ولی فایده ندارد که ندارد. گفتم بیایم این‌جا و بنویسم شاید دست از سرم بردارد.


"ایزابل کارو" را می‌گویم. مانکن معروف فرانسوی، دختری زیبا و جذاب که همه تلاشش این بود که معروف‌ترین مانکن فرانسه باشد و شد. ایزابل معروف‌ترین و خوشگل‌ترین مانکن فرانسه شد. اما حالا این عکسی که من از او دیدم همان ایزابل است هنوز در اوج جوانی است اما روی لبه مرگ ایستاده است.

این همان ایزابل کارو است که با صورت و اندام استخوانی و پوست چروکیده و چشمانی از حدقه در آمده به دوربین نگاه می‌کند. لازم نیست خیلی دقت کنی تا غمی که در عمق نگاهش موج می‌زند تو را بهم بریزد. در همان نگاه اول همه چیز دستگیرت می‌شود.

 
ایزابل اجازه داد تا کمپین ضد لاغری از سرنوشت تأسف‌برانگیز و رقت‌بار او پوستری تهیه کند تا بتواند جان بقیه دختران را نجات دهد. اما کشور فرانسه نصب پوسترهای ایزابل کارو را در این کشور ممنوع کرد.

کمپین ضد لاغری با تهیه عکس و پوستر و مصاحبه از ایزابل کارو دنیا را تکان داد. اما ظاهرا در اطراف ما کسی پیدا نشد تا به این آژیرهای خطر توجه کند. تا سرنوشت ایزابل و مانکن‌هایی مثل او را برای دخترانمان بگوید.

"ایزابل می‌گوید این مصاحبه و پوستر فریادی است برای مبارزه با آنچه گردانندگان صنعت مد بر سر مانکن‌ها می‌آورند"

رسیدن به سایز 34 یکی از نکات برجسته یک مانکن در عرصه این رقابت است. دستورالعملی که خوردن و نوشیدن را تبدیل به کابوسی برای یک مانکن می‌کند. این فشار روانی منجر به بروز بیماری بی‌اشتهایی عصبی (انورکسیا) در بسیاری از مانکن‌ها می‌شود و تاکنون چند تن از آنان را به کام مرگ فرستاده است.

ایزابل در مصاحبه با کمپین ضد لاغری:


ادامه مطلب ...

موثرترین روش برای کاهش وزن چیست؟

موثرترین روش برای کاهش وزن چیست؟  

 

کارشناسان مرکز مطالعات سرطان فردهاتکینسون در یک مقاله جدید تاکید کردند که رژیم غذایی و ورزش اگر با هم انجام شوند بهترین و موثرترین راه‌کار برای کاهش وزن است در حالی که اگر هر یک به تنهایی به کار گرفته شوند بی‌تاثیر خواهند شد.
به گزارش  ایسنا، دکتر آن مک تیرنان عضو این مرکز مطالعات پزشکی در آمریکا می‌گوید: در آزمایش‌های ما ۴۳۹ زن چاق یا دارای اضافه وزن با شکل زندگی بی‌تحرک و در گروه سنی ۵۰ تا ۷۵ در طول دوره یک ساله تحت مطالعه قرار گرفتند.

جزئیات این مطالعه در مجله "چاقی" به چاپ رسیده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل :

ادامه مطلب ...

آیت‌الله ‌بهجت و «ظهور بسیار نزدیک است»

آیت‌الله ‌بهجت و «ظهور بسیار نزدیک است»  

 

اگر حضرت آیت‌الله بهجت فرموده باشند که ظهور نزدیک است مرادشان همان عبارت «انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا» خواهد بود که در دعای عهد وارد شده است و منظور این است که ما امیدوار هستیم که ظهور، زود اتفاق بیفتد و نزدیک باشد. 
 
برخی جمله معروفی را از مرحوم آیت‌الله بهجت نقل می‌کردند که ظهور نزدیک است و برخی دیگر نیز می‌گفتند: آیت‌الله بهجت فرموده است: ظهور را پیرمردها نیز می‌بینند. در اواخر مستند «ظهور بسیار نزدیک است» از آیت‌الله بهجت نقل شده که فرموده است: ظهور آنقدر نزدیک است که حتی بسیاری از سالمندان نیز آن را خواهند دید، و از شخصی در این مستند نقل کرده‌اند که آیت‌الله بهجت فرمودند: ظهور بسیار بسیار نزدیک است.
وقتی این مطالب را ریشه‌یابی کردیم و از برخی از شاگردان حضرت آیت‌الله بهجت این مطالب را پرسیدیم گفتند ما چنین حرفهایی از ایشان نشنیده‌ایم، تا اینکه به سایت رسمی حضرت آیت‌الله بهجت مراجعه کرده و در قسمت شایعات، پاسخ سوالمان را یافتیم.

متن سوال و جواب منتشر شده در سایت ایشان، به طور کامل چنین است:
«بسمه تعالی
سؤال:
ادامه مطلب ...

تجاوزجنسی ۶نیروی امنیتی به یک دخترشاعر

تجاوزجنسی ۶نیروی امنیتی به یک دخترشاعر  

 

"عیسی بن حمد آل خلیفه" چندین سیلی به صورت "آیات القرمزی" زده و وی را مورد فحاشی قرار داد. پس از آن این دختر جوان را به بخش دیگری از کاخ منتقل کرده و ۶ نیروی امنیتی وی را مورد تجاوز جنسی قرار دادند. 
به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما از منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای امنیتی رژیم بحرین که از سوی ارتش اشغالگر عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می شوند، چند روز پیش خانم "آیات القرمزی" شاعر ۲۰ ساله بحرینی را بازداشت کرده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: علت بازداشت این دختر جوان شیعه، خواندن شعر علیه رژیم آل سعود در میدان "اللولوء" پیش از تخریب آن بوده اما نیروهای امنیتی رژیم بحرین با چند روز تأخیر به سراغ این دختر جوان رفته و وی را بازداشت کردند.

خبرنگار ما در ادامه افزود:
ادامه مطلب ...

کشف انبارهای سلاح در اردوگاه منافقین

کشف انبارهای سلاح در اردوگاه منافقین  

 

مقامات عراق از کشف انبار سلاح و تجهیزات نظامی در داخل اردوگاه اشرف که عناصر گروهک تروریستی منافقین در آنجا هستند؛ خبر دادند.  
واحد مرکزی خبر گزارش داد، عدی الخدر فرماندار شهر الخالص یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: در اردوگاه اشرف سلاح های آر.پی.جی، دوربین های مادون قرمز و جنگ افزارهای دیگری به دست آمد.

فرماندار شهر الخالص گفت: نیروهای امنیتی همچنین انباری را کشف کردند که در آن انواع مواد انفجاری برای استفاده در بمب ها جهت کشتن بی گناهان تولید می شد.

وی افزود:
ادامه مطلب ...

نظر هاشمی درباره نامه معروف سال 88

نظر هاشمی درباره نامه معروف سال 88   

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالاتی پیرامون نامه‌های سرگشاده خود در سال‌های ۵۹ و ۸۸ پاسخ گفت.   

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به اینکه نامه سال ۵۹ هم مورد رضایت بنیانگذار انقلاب قرار گرفت و هم بعدها با روشن شدن مضامین آن مورد تحسین دوستان انقلاب؛ در مورد نامه سال ۸۸ به مقام معظم رهبری تاکید کرد: مضامین نامه ۸۸ روشن است و نکته بسیار مهم این بود رهبری بعد از خواندن نامه و پس از انتشار به خود من فرمودند "درباره مطالب نامه ملاحظه‌ای ندارند".

در بخشی از پاسخ‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

ادامه مطلب ...

خاتمی:انتخابات مجلس تضمین بقای اصلاح طلبان است!

خاتمی:انتخابات مجلس تضمین بقای اصلاح طلبان است!  

 

یکی از سران فتنه که طبق روال قبلی همچنان مشغول حرکت در فضای فتنه است گفت: حضور بی واهمه در انتخابات آینده تضمین بقای اصلاح طلبان وراز موفقیت ما خواهد بود.  
به گزارش جهان به نقل از جوان آنلاین یکی از سران فتنه در جمع عوامل کارگزاری سیاستهای انتخاباتی اصلاح طلبان درمجلس نهم ، با اشاره به "روند حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری واینکه اتفاقات ناخواسته ای بوقوع پیوسته که خواست هیچیک از دوطرف نبوده است ، گفت نباید اینگونه سرمایه های انسانی کشور بهم می تاختند ، حق بود که در یک فضای مفاهمه اختلافات بررسی می شد وشخصیتهای محترم وخدومی در این میان آسیب نمی دیدند ، من انتظار داشتم آستانه تحمل بسیار بالاتر ازاین باشد وفضای گفتمان حاکم گردد ، به هر صورت متاسف هستم وآرزو می کنم اوضاع بحرانی تر ازاین نشود واین میسر است ومی شود با سعه صدر وآزاد اندیشی بیشتر به مقصود رسید ، ما باید که تحمل مخالف را به رسمیت بشناسیم ، مخالف حق دارد در چهارچوب های شناخته شده از حقوق خود دفاع کند واین حقی است که دردنیای متمدن به رسمیت شناخته شده است ".

البته
ادامه مطلب ...

محاصره‌ مقر اصلی گروهک «کومله‌»

محاصره‌ مقر اصلی گروهک «کومله‌»  

 

لحظاتی پیش مقر اصلی گروهک منحله‌ کومله‌ توسط نیروهای مردمی کردستان عراق در شهر سلیمانیه‌ محاصره‌ شد.
به‌ گزارش فارس در منطقه‌ کردستان عراق، لحظاتی پیش صدها تن از مردم شهرک "زرگویز " از توابع استان سلیمانیه‌ در اعتراض به‌ غصب زمین‌های کشاورزی خود از سوی حزب منحله‌ "کومله‌ "، اردوگاه‌ و دفتر سیاسی این حزب را محاصره‌ کردند.

طبق گزارش :

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده موسوی

پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده موسوی  

 

درپی درگذشت مرحوم حاج میراسماعیل موسوی، نماینده ای از سوی رهبر انقلاب با خانواده وی دیدار کرد.
به گزارش جهان به نقل از تابناک، چندی پیش حجت‌الاسلام والسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در منزل آقای حاج میرعبدالله موسوی ـ فرزند ارشد آن مرحوم ـ ضمن ابلاغ پیام تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با خانواده‌ آن مرحوم ابراز همدردی کرد.

بنابر این گزارش،
ادامه مطلب ...

صف طولانی برای حج و خواهش و تمنای مسئولین به خادم الشیاطین

آیا حجمان قبول است؟  

  

بحرین امروز به دست مزدوران سعودی به خاک و خون کشیده شده است و مسئولین آل سعود هر روز به شکلی به تهدید و توهین علیه جمهوری اسلامی دست می زنند! مساجد را ویران می کنند و زن مسلمان را بازداشت می کنند و کاش اخباری که از بحرین می رسد در مورد سرنوشت دختران و زنان مسلمان دروغ باشد که ...!
اما مردم ایران برای رفتن به عمره صف بسته اند و مسئولین عربستانی هم هر روز به بهانه ای ویزا را صادر نمی کنند تا مسئول مربوطه در جمهوری اسلامی برود از او خواهش کند و التماس کند که بگذارید مردم ما به حج بروند!
کجای مسلمانی است که ما به دور خانه ی خدا بگردیم و دم برنیاوریم و کاری نکنیم برای بنده های همان خدا، که توسط ناکسانی که به نا حق خودشان را خادم الحرمین نامیده اند به شهادت می رسند! 

ادامه مطلب ...