««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

کروبی بطور موقت از حصر آزاد شد

کروبی بطور موقت از حصر آزاد شد  

 

مهدی کروبی از متهمان اصلی آشوب های پس از انتخابات سال 88، به همراه همسرش به طور موقت آزاد می شوند. 
 وی و همسرش اکنون به دنبال انتخاب محل جدید زندگی خود هستند البته آنان در منزل جدید هم تحت نظر نیروهای امنیتی خواهند بود تا از ارتکاب اقدامات ضدامنیت ملی خودداری کنند.

مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی در گفتگو با رسانه دولتی انگلیس عنوان کرد، مهدی کروبی و همسرش به منظور انتقال به ساختمانی دیگر به طور موقت از حصر خارج می شوند.

سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که پس از افشای ارتباط همزمانش با محافل انگلیسی ترجیح داد در لندن بماند، افزود که در حال حاضر فاطمه کروبی، همسر آقای کروبی برای ترتیب دادن مقدمات این انتقال موقتا از حصر خارج شده است.

بر پایه این مصاحبه انتقال کروبی و همسرش از محل سکونت فعلی به مکانی دیگر به درخواست خودشان صورت می‌گیرد.

ندای انقلاب امروز درباره وضعیت زندگی کروبی نوشت:

مهدی کروبی علاوه بر رفتن به استخر(هفته ای ۳روز) از خورد و خوراک بهتری نیز استفاده می کند شنیده شده که کروبی روزانه علاوه بر حفظ رژیمی که پزشک مخصوص برای او صادر کرده از بهترین رستورانهای تهران در منطقه خیابان دولت سفارش انواع کباب و ... را می دهد!و روزانه خرده فرمایشهایی را برای مامورین حاضر در محل در مورد خرید مایحتاج وی دارد!

همچنین آرایشگری به صورت ۲ هفته یکبار به منزل کروبی می رود و وی را اصلاح می کند. دو تن از فرزندان کروبی که فرار کرده اند وفقط علی کروبی به خانه پدر سرکشی می کند البته برخی نزدیکان وی نظیر منتجب نیا نیز بعضا به دیدار او می روند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد