««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

20 کاندیدای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی


ابادگران کرمانشاه:

در گوشه و کنار شهرها و روستاهای استان، نام ها و نشان های مختلفی شنیده می شود که گویا عزم میدان رقابت دارند و برای جلب آراء مردم از هم اکنون فکر 8 ماه آینده را می کنند. البته بعضی ها که نامشان آشناتر است، از مدت ها قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند. سایت آبادگران جوان کرمانشاه نیز به جهت قرار گرفتن در سال سرنوشت ساز انتخابات، سعی می نماید گزارش هایی از روند تحرکات انتخاباتی در حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه را به مروربررسی و اطلاع رسانی نماید. بر اساس شنیده ها تاکنون 20نفر خود را برای حضور در رقابت 7 اسفند 94 در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی بدین شرح آماده نموده اند. دکتر صمد فدایی نماینده سابق شهرستان در مجلس هشتم شورای اسلامی ، احمد علی امجدیان سنقری مشاور مدیر عامل ورییس امور مجلس شرکت مخابرات ایران ، هادی پرویزی ، رضا نجفیان ، کیومرث امجدیان ، محمد ابراهیم محبی نماینده فعلی مردم در مجلس ، بهمن الیاسی نماینده سابق شهرستان در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی، علی احمد باوند پور ، مصطفی عباسی ، مهدی عمادی انور ، علی اکبر خاکزاد ، علی رضوانی ، ولی الله واعظی مدیر کل سابق دامپزشکی استان کرمانشاه ، محمد رستگار ، براتعلی محمدی فر نماینده شهرستان دوره چهارم و ششم در مجلس شورای اسلامی ، ابراهیم عزتی ، سید جواد حسینی کیا ، علی قربانی ، علیرضا خادمی ، موسی اعظمی ، سمیه بنی عامریان عضو مستعفی شورای اسلامی شهر سنقر

دشمن اگر می‌خواهد قدرت ارتش ایران را بسنجد بسم‌الله


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی که به خیال خود می‌توانند ارتش ایران را شکست، دهند، اظهار داشت: این‌ها در همه آرزوهایشان در خواب طولانی به سر می‌برند و فکر می‌کنند این هم جزو آرزوهای جدیدشان است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها این آرزو را هم برای همیشه به گور می‌برند، تصریح کرد: البته منظور از ارتش، یعنی قدرت نظامی مقدم ملت ایران.
صالحی با تاکید بر اینکه ارتش، سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی در شرایط مناسبی به سر می‌برند، افزود: همان‌طور که حضرت آقا فرمودند، هر که می‌خواهد این توان را امتحان کند بسم‌الله.

ولی امر مسلمین امام خامنه ای در خطبه‌های نماز عید فطر:

این آقا (اوباما)گفته است که میتواند ارتش ایران را نابود کند. قدیمى‌هاى ما این‌جور حرفها را «لاف در غریبى» میگفتند. من نمیخواهم در این زمینه چیزى بگویم، آنها که این حرف را خواهند شنید، اگر میخواهند درست بفهمند، اگر میخواهند از تجربه‌هاى خود درست استفاده بکنند بدانند، البتّه ما از هیچ جنگى استقبال نمیکنیم، ما به هیچ جنگى مبادرت نمیکنیم و پیش‌دستى نمیکنیم، امّا اگر جنگى اینجا اتّفاق بیفتد، آن کسى که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکاى متجاوز و جنایتکار است.

نماز عید سعید فطر در کنگاور برگزار شد

نمازعید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن و متدین کنگاور وبه امامت حجت الا سلام محمد ایوبی امام جمعه کنگاور در میدان آزادی برگزار شد.

به گزارش سرویس استانی آفتاب کنگاور ، حجت الاسلام محمد ایوبی دراین آیین معنوی نمازگزاران را به راعایت تقوا الهی وپرهیز از گناه سفارش کرد و گفت: تقوا داشته باشید که همه چیز دارید وهمواره به یاد خدا باشید .

وی افزود:فطریه را باید قبل از نماز کنار بگذارید و سریع به دست نیازمندان برسانید می توانید آن را به نیازمندان فامیل  یا به کمیته امداد و بهزیستی اهدا کنید .

ایوبی تاکید کرد: عید فطر رابرای خودو خانواده جشن بگیرد وبه دیدار اقوام وآشنایان بروید .

وی گفت : به خانه که اولین عیدی است که عزیزشان را از دست داده اند بروید و سعی کنید زود برگرید تا مزاحم استراحت آنها نشوید.

برگزاری نماز عید سعید فطر در کنگاور

در کنگاور نیز همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر در میدان آزادی این شهرستان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد ایوبی امام جمعه کنگاور برگزار خواهد شد. 

حجت الله امیری در نشست هماهنگی ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: تمامی دستگاه ها و نهادها برای برپایی هرچه باشکوه تر نماز عید باعظمت همکاری های لازم را با این ستاد داشته باشند.

وی به آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان، انتظامی و نظامی برای ایجاد امنیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم در این روز فرخنده اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت مردم با دستگاه های خدمات رسان در این روز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگاور نیز در این نشست از استقرار پایگاه جمع آوری زکات فطره در این شهرستان خبر داد و افزود: تدابیر لازم و برنامه ریزی هدفمند برای جمع آوری زکات فطریه اندیشیده شده و تعامل لازم با گروه های هدف و سازمان های مرتبط انجام شده است.

سید محمد ابطحی با تاکید بر اینکه تولیت جمع آوری و توزیع زکات فطره بر عهده کمیته امداد است تاکید کرد: فتوای فقها و مراجع این است که زکات فطره را تنها صرف مخارج نیازمندان و ایتام کنند.

وی افزود: همچنین بخشی از زکات فطره برای رفع فقر از خانواده هایی که تحت حمایت دیگر نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی هستند اختصاص داده خواهد شد.

ابطحی اضافه کرد: تمام وجوه فطریه جمع آوری شده توسط کمیته امداد بدون اتلاف وقت صرف کمک به افراد نیازمند و محروم همان منطقه می شود.
 

فرماندار کنگاور : نصب دوربین ها مدار بسته در میادین شهرستان کنگاور


به گزارش سرویس استانی آفتاب کنگاور ؛  شریف خسروی بااعلام این خبر گفت :  ظرف یک ماه آینده نصب دوربین های مدار بسته در چهار نقطه از شهر کنگاور آغاز شده و این تعداد در آینده نزدیک افزایش می یابد.

 

فرماندار کنگاور افزود: برای تهیه و نصب این دوربین ها اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است که نیروی انتظامی نیز موظف شده به همان میزان در بخش های دیگر کنترل ترافیک سطح شهر و تامین امنیت مردم هزینه کند.

وی هدف از نصب دوربین های مدار بسته را کنترل ترافیک و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ثبت تخلفات رانندگان و همچنین برخورد با رانندگان خاطی و متخلف در خیابان ها و میادین پرتردد شهر کنگاور عنوان کرد.

 

خسروی با بیان اینکه محل نصب این دوربین ها مکان یابی شده تاکید کرد: نصب این دوربین ها علاوه بر کنترل ترافیک نقش مهمی در کشف سرقت و شناسایی متخلفان و سارقان نیز دارد.

 

رییس شورای تامین شهرستان کنگاور افزود: کاهش بار ترافیکی، نظارت و کنترل نقاط حادثه خیز در سطح شهر، دسترسی کامل و سریع به اتفاقات و افزایش ضریب امنیتی از دیگر اهداف نصب این دوربین هاست.

 

خسروی افزود: نصب دوربین های مدار بسته در میادین امام خمینی، آیت الله عراقی، بسیج و آزادی شهر کنگاور صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: دوربین های مدار بسته وضعیت ترافیک را در ارتفاع 14 متری با برد 300 متر و با زاویه 360 درجه رصد کرده و اختلالات و تخلفات ترافیکی و رانندگی را به مرکز کنترل ترافیک ارائه می کند.

 

سرپرست شبکه بهداشت کنگاور و سرپل ذهاب منصوب شدند


آفتاب کرمانشاه: براساس اخبار رسیده به این سامانه خبری طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر کریم سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان های کنگاور و سرپل ذهاب منصوب شدند.

متن حکم بدین شرح است:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر پیمان پاکزاد را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور انتخاب و معرفی نمود.  دکتر حسین کریم طی ابلاغی آورده است امید است در راستای انجام وظایف محوله و در راه خدمت به مردم و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.  دکتر پیمان پاکزاد پیش از این به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان صحنه فعالیت می نمود.  گفتنی است پیش از وی دکتر شهرام روشنی نژاد سرپرستی این شبکه را برعهده داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر سید خسرو کریمی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپل ذهاب انتخاب و معرفی نمود.  دکتر حسین کریم طی ابلاغی آورده است امید است در راستای انجام وظایف محوله و در راه خدمت به مردم و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.  دکتر سید خسرو کریمی پیش از این به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصرشیرین فعالیت می نمود.  گفتنی است پیش از وی مهندس محمدرضا صادقی سرپرستی این شبکه را برعهده داشت.

به گزارش افتاب کرمانشاه - گفتنی است آقای دکتر پاکزاد از چندی پیش با آقای عباس آبادی فرماندار صحنه مشکلاتی داشتند که در رسانه های محلی نیز منعکس شد.

سلب عضویت سه نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه پس از ماه ها انتظار


به گزارش مرصاد، سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسه شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه سلب عضویت شدند. بر اساس این گزارش رضا حیدریان، رضا زین الدین از شورای اسلامی شهر کرمانشاه سلب عضویت شدند. همچنین موضوع سلب عضویت جواد جعفری یکی دیگر از اعضاش شورای شهر با طرح موضوعی متفاوت از سایرین طرح و رای به سلب عضویت وی داده شده است که با توجه به نوع موضوع و شکل طرح آن در جلسه بعید به نظر می رسد پا برجا بماند. در این صورت علی حمیدی فر، غلام رضا امیری و کیومرث محمدی وارد شورای شهر خواهند شد. با توجه به بحث برانگیز بودن یکی از این سلب عضویت ها احتمال بررسی موضوع در شورای مرکزی و سپس دیوان عدالت اداری وجود دارد.

اسامی 40 کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه کرمانشاه

به نقل از آبادگران کرمانشاه

دکتر جهانبخش امینی نماینده دو دوره مردم شهرستان در مجلس و از نیروهای مورد حمایت اکثر گروههای اصولگرا ، اصلاح طلب و اعتدالگرایان- دکتر حشمت الله فلاحت پیشه ، استاد  دانشگاه و نماینده سابق مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در دوره های هفتم و هشتم مورد حمایت اکثریت گروههای سیاسی استان - مهندس کامران ملکی عضو سه دوره شورای شهر کرمانشاه و نفر اول چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه از جوانان مردمی ، توانمند و فعال – دکتر عبدالرضا مصری نماینده کنونی مردم در مجلس ، عضو هیات رییسه مجلس و وزیر اسبق رفاه دولت نهم - دکتر محمد حیدری ، استاد دانشگاه و مدیرکل امور مجلس معاونت پارلمانی وزارت خانه های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی- مجتبی صفایی سخنگوی اتحادیه اصناف کشور و از بازاریان متنفذ - جلال صفری ، فرماندار سابق روانسر و استاد دانشگاه - خانم فرشته حشمتیان معاون پیشین وزیر آموزش و پرورش - دکتر علی ططری فرزند مرحوم حاج اسماعیل ططری - دکتر سهراب دل انگیزان اقتصاد دان و عضو اولین دوره شورای شهر کرمانشاه  - شهرام نیریزی از فعالین اجتماعی دارای کارشناسی ارشد برنامه ریزی - - محمد رزم نماینده کنونی مردم در مجلس و رییس اسبق شورای حل اختلاف استان - سید سعید حیدری طیب نماینده کنونی مردم در مجلس - احمد صفری بخشدار پیشین کوزران سنجابی - قاسم جاسمی فرمانده بسیج شهرستان کرمانشاه - محمد کرمی راد نماینده دوره قبل مردم در مجلس شورای اسلامی و دبیر حزب موتلفه استان - دکتر گیتی آزادی همسر معاون عمران استاندار و از نیروهای اصلاح طلب - خانم رضوان مدنی پزشک و از اصلاح طلبان استان  - دکتر عباسعلی الهیاری نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی – مهندس فرزاد خسروی رییس یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان - مهندس یوسفوند رییس هیات نظام مهندسی کشاورزی استان - اسکندر محمدی رییس هیات مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان استان - حیدر حیدری رییس اسبق هلال احمر استان - حمید چاووشی رییس یکی از شعبات دیوان عدالت - شیخ صابری - دمیاد ، استاندار8ماهه اسبق کرمانشاه - دکتر بهروز خسروی – منوچهر اسماعیل وند ، رئیس سابق ناحیه 1 کرمانشاه - اردشیر ذولفقاری - حسن ملکی رضایی - ابراهیم عزیزی نماینده دوره پنجم کرمانشاه و معاون دکتر احمدی نژاد در دولتهای نهم و دهم - قامت پرویزی عضو اسبق شورای شهر کرمانشاه - علیرضا محمدی محمد - علی اشرف رشیدی اقدم - شهاب تجری - دکتر سیدزاده فرزند نماینده ادوار اول تا سوم کرمانشاه در مجلس - جهانبخش کریمی - میثم حجتی پور دندانپزشک - بهمن رضایی - نسرین مهدوی - کدخدا محمدجان شهبازی

میزان زکات فطره توسط مراجع تقلید اعلام شد


خبرگزاری مهر نوشت:

آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و موسوی اردبیلی نظر خود را پیرامون میزان زکات فطره در سال جاری اعلام کردند.

بر اساس فتوای آیت الله مکارم شیرازی، زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم در تهران مبلغ ۶ هزار تومان و در شهرستان‌ها مبلغ پنج هزار تومان و بر مبنای قوت غالب برنج، مبلغ پانزده هزار تومان اعلام شده است.

آیت الله وحید خراسانی

براساس اعلام دفتر آیت‌ الله وحید خراسانی، وی مبلغ فطریه امسال را سه کیلو گندم به مبلغ ۶ هزار تومان اعلام کرده است و کسانی که باید بر اساس برنج این زکات را بپردازند بسته به نوع برنج و قیمت آن سه کیلو را محاسبه و پرداخت نمایند.

آیت الله صافی گلپایگانی

اطلاعیه دفتر آیت الله صافی گلپایگانی برای زکات فطره به این شرح است: با توجه به این‌که قیمت گندم در شهرهای مختلف، متفاوت است، لذا روزه‌داران عزیز لازم است قیمت سه کیلوگرم گندم یا برنج (قوت غالب) را بر طبق قیمت محلّ زندگی خود محاسبه کرده و به عنوان فطریّه پرداخت کنند.

آیت الله شبیری زنجانی

میزان زکات اعلام شده از سوی دفتر آیت الله شبیری زنجانی برای هر نفر مبلغ ۶ هزار تومان اعلام شده است.

آیت الله نوری همدانی

بر اساس اعلام دفتر آیت الله نوری همدانی میزان زکات فطره برای افرادی که قوت غالب آنها گندم است مبلغ ۶ هزار تومان و افرادی که قوت غالب آنها برنج است میزان ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

آیت الله علوی گرگانی

بر اساس نظر آیت الله علوی گرگانی مبلغ زکات فطره پنج هزار تومان بابت سه کیلو گندم برای هر نفر است.

ضمنا کسانی که مایل به پرداخت فطریه از برنج هستند مبلغ آن بسته به نوع برنج مصرفی متفاوت است و حد وسط آن در حدود ۲۰ هزار تومان است.

این مرجع تقلید همچنین اعلام کرده است: مبلغ کفاره غیرعمد نیز احتیاطاً‌ برای هر نفر مبلغ ۱۷۰۰ تومان پول نان برای فقرا است.

آیت الله موسوی اردبیلی

بر اساس اعلام دفتر آیت الله موسوی اردبیلی میزان زکات فطره برای قوت غالب گندم هر نفر ۶ هزار و ۶۰۰ تومان و برای قوت غالب برنج نیز افراد باید بر اساس نوع برنجی که مصرف می کنند زکات فطره را محاسبه نمایند.

همچنین کفاره روزه غیر عمد از سوی این مرجع تقلید برای هر روز هزار و ۷۰۰ تومان و برای روزه عمد صد هزار تومان است.

عضو ۱+۵ به تیم ایرانی: باید به رهبر خود به خاطر تعیین خطوط قرمز تبریک بگویید



المیادین در یادداشتی نوشته است که یکی از افراد گروه ۱+۵ در دیدار با یکی از اعضای گروه ایرانی خطوط قرمز رسم شده از سوی رهبری ایران را عامل امتیاز‌گیری تیم ایرانی از گروه ۱+۵ ذکر کرده است.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از 13 سال مذاکره و فراز و نشیب‌های بسیار، سرانجام این مذاکرات امروز به پایان رسید.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، ایرانی‌ها در طول 13 سال گذشته توانسته‌اند با استراتژی صبر و مقاومت اکنون به دستاوردهای بسیار بهتری در مقایسه با گذشته برسند.

المیادین نوشت: با نگاهی به روز اول مذاکرات در 13 سال گذشته، هنگامی که غرب هرگونه خودکفایی را در صنعت هسته‌ای را برای ایران تحمل نمی‌کرد و با غنی‌سازی اورانیوم در خاک تمام به مخالفت برخواسته بود، دستاوردهای ایران ارزش خود را نشان می‌دهد.

این شبکه لبنانی افزود: تاریخی که بزودی نوشته می‌شود با آن چه که پیش از این بوده است تفاوت دارد؛ ظریف و تیم هسته‌ای او، انعکاس دهنده خلق ایرانی‌هاست که با پنبه سر می‌برند و شاید بتوان گفت غربی‌ها اشتباه کردند که وارد یک روند طولانی با ایرانی‌ها شدند؛ ایرانی‌هایی که معروف به بازی فشار تا تسلیم هستند؛ غرب گمان کرد که توانسته ایران را در مسیر زمان به دام بیاندازد به همین خاطر چنین اعلام می‌کردند که عجله‌ای برای توافق ندارند تا شاید ایرانی‌ها کوتاه آمده و از خطوط قرمز خود بکاهند؛ اما باید گفت ایرانی‌ها مثلی دارند که می‌گوید: «گر صبر کنی ز غوره حلو سازی» و این در عمق شخصیت و فرهنگ آن‌هاست بنابراین برای ایرانی‌ها سخت نبود که بیش از این در وین بمانند؛ حتی برای چند هفته یا یک ماه دیگر؛ اما در نهایت به بخشی از حداکثر خواسته‌هایشان رسیدند.

المیادین در ادامه می‌نویسد: هنگامی که یکی از اعضای هیأت ایرانی از هتل کوبورگ خارج شد، یکی از اعضای 1+5 پس از احوالپرسی از وی، گفت: شما تیم خوبی هستید و به آن‌چه می‌خواستید رسیدید؛ اما لازم است تا به رهبرتان که خطوط قرمز را ترسیم کرده و به شما این امکان را داد تا به توافقی بهتر از آن چه ممکن بود برسید، تبریک بگوییم.

«علی هاشم» نویسنده این مقاله در ادامه می‌نویسد: به 13 سال قبل بازگردیم، غربی‌ها حتی اجازه هیچ گونه غنی‌سازی و وجود هیچ سانتریفیوژی را در داخل ایران نمی‌دادند و به هیچ وجه به خودکفایی ایران در صنعت هسته‌ای راضی نبودند، اما در مرحله بعد به 300 سانتریفیوژ راضی شدند. ایرانی‌ها به خوبی از هدفشان برای غنی‌سازی اورانیوم آگاه بودند و هیچ زمانی نیز خواسته‌هایشان کوتاه نیامدند اما آن چه تغییر می‌کرد بالارفتن قدرت ایران و رسیدن توانایی این کشور برای غنی سازی 20درصد و میزان سانتریفیوژهای این کشور بود که از چند صد دستگاه به 19000 دستگاه در سال 2007 رسید و این قضیه توانایی مانور بیشتری به مذاکره کنندگان ایرانی داد و به گونه‌ای شد که حداقل خواسته‌های ایران بیش از آن‌چه که به آن احتیاج داشتند شد و بدین صورت به آن ها این امکان را داد تا اینکه به هتل کوبورگ در وین رسیدند که مرحله جدید در پیش‌روی تاریخ ایران و منطقه قرار داده است.

فریاد قاطع ظریف در نشست وزرا: هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید!

یک منبع روسی با مهر مطرح کرد؛

محمد جواد ظریف
در جریان مذاکرات هسته ای اخیر و پس از ابراز برخی تهدیدات طرف مقابل و به ویژه آمریکایی ها در خصوص توان موشکی و هسته ای ایران، وزیر امور خارجه کشورمان پاسخ قاطعانه ای به آنها داده است.

یک منبع روسی نزدیک به مذاکرات هسته ای در گفت و گو با خبرنگار اعزامی مهر به وین ضمن بیان این مطلب افزود: «دوشنبه شب گذشته، مذاکرات فشرده و چالش برانگیزی میان ایران و اعضای ۱+۵ پای میز مذاکرات وجود داشته است. در این جلسه، تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا ضمن تهدید خواندن توان موشکی ایران برای ثبات خاورمیانه، با لحنی تهدید آمیز از ایران خواسته است تا به خواسته های دقیق واشنگتن در قبال تحریم تسلیحاتی و توان موشکی خود تن دهد.»

وی در تشریح واکنش محمد جواد ظریف به این رویکرد و رفتار طرف آمریکایی ادامه داد: «وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تهدید علنی طرف آمریکایی، با لحنی قاطعانه و فریادی بلند خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا تمام مشکلات موجود در منطقه را متاثر از رفتار آنها و حمایت مالی و تسلیحاتی غرب از تروریست ها عنوان کرده و به آنها می گوید شما اساسا در موقعیت و جایگاهی قرار ندارید که برای توان موشکی کشور ما تعیین تکلیف کنید.»

این منبع مطلع روسی ادامه داد: «پس از این واکنش قاطع ظریف، خانم موگرینی وارد بحث شده و ایران را تهدید به ترک مذاکرات می کند که وزیر خارجه ایران عقب ننشسته و با قاطعیت خطاب به غربی ها می گوید: یادتان باشد هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید. »

وی در پایان گفت:  «این موضع گیری قاطعانه محمد جواد ظریف با استقبال سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه مواجه شد و او در پی این جمله ظریف بلافاصله گفت: همچنین یک روس را»!

دیگر یتیم های علی بی پدر شدند                گویا دوباره خسته و بی بال و پر شدند

 

چشمم به حال و روز دلم گریه می کند          دیگر تمام ثانیه ها بی ثمر شدند

کاندیداتوری حاج ابراهیم عزیزی برای انتخابات مجلس دهم درحال نهایی شدن

برخی منابع مطلع به توسعه خبر دادند که حاج ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی اخیرا اظهار تمایل کرده که در انتخابات دهمین دوره مجلس در حوزه شهرستان کرمانشاه کاندیدا شود.


وی پس از نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس پنجم بعنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شد  و در دولت احمدی نژاد نیز بعنوان معاون منابع انسانی و سپس معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور منصوب گردید و اکنون نیز در حال تدریس در برخی دانشگاههای تهران می باشد .