««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نگاهی به ویترین روزانه "مشرق"

استتار دیش ماهواره/تصادف مداح مشهور/اخراج استیلی/حیوانات رومانتیک/مبدع شکارچی شنبه/تقدیر از آوازه‌خوان‌های طاغوتی/و...   

 

واکنش میرتاج‌الدینی به سخنان پورمحمدی (پایگاه اطلاع رسانی دولت)میرتاج الدینی گفت: اظهار نظر رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تبلیغاتی بودن برخی نظرهای رییس جمهور، جزو کدام وظیفه سازمانی اوست که بصورت غیر کارشناسی و بدون توجه به محتوای قانون هدفمندی یارانه ها اظهار شده است.


استیلی اخراج شد (خبرآنلاین)حمید استیلی در جلسه ساعت 3 بعداز ظهر شنبه از پرسپولیس جدا می شود

 

بازهم تحریف سخنان امام توسط اصلاح‌طلبان (کیهان)منتجب نیا عضو مرکزیت مجمع روحانیون با تحریف شأن نزول کلام حضرت امام مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» گفت: عده ای از جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» سوءاستفاده می کنند، چرا که منظور امام خمینی(ره) افرادی بوده است که سابقه و گذشته بدی داشتند و در حال حاضر توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند.

لاری:بجزباهنر ومطهری کسی موافق ما نیست (کیهان)موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات می گوید معلوم نیست خاتمی از شرایطی که برای حضور در انتخابات گذاشته عدول نکند اما جریان اصولگرایی به استثنای کسانی چون علی مطهری موافق حضور اصلاح طلبان در انتخابات نیست.

 

چاوز سرهنگ قذافی را شهید نامید (مشرق)هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا شامگاه پنج شنبه پس از انتشار خبر مرگ قذافی ضمن محکوم کردن قتل قذافی او را شهید توصیف کرد.

شرکت های دخانیات زنان را هدف قرار داده‌اند (تهران امروز)بعد از هشدارهایی که برخی آسیب‌شناسان اجتماعی در خصوص گسترش مصرف مواد دخانی بین زنان و دختران جوان دادند این بار رئیس مرز تحقیقات کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران هم تاکید کرد که مصرف مواد دخانی بخصوص سیگار در بین زنان افزایش یافته است.

تعبیر جالب رهبری از شهادت کبیری + عکس (فارس)مادر شهید کبیری گفت: هنگامی که خدمت حضرت آقا رسیدیم به محضرشان عرض کردیم که شهیدمان به تازگی در دانشگاه قبول شده بود و حضرت آقا فرمودند که حسین در دانشگاه اصلی‌اش قبول شد.

تایید مذاکرات محرمانه آمریکا با شبکه حقانی (مشرق)هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، مذاکرات محرمانه ایالات متحده با شورشیان شبکه حقانی را تایید کرده است.

خانه‌مطبوعات‌ایران دربلاتکلیفی‌کامل‌است (مهر)علی محدثی سخنگوی خانه مطبوعات ایران با بیان اینکه «خانه مطبوعات ایران در بلاتکلیفی کامل است» ابراز امیدواری کرد، بعد از نمایشگاه مطبوعات تصمیمات روشنی درباره خانه مطبوعات اتخاذ شود.

درخواست شورای امنیت از علی عبدالله صالح (مشرق)اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ای از دولت یمن و مخالفان آن خواستند که هر چه زودتر به درگیری‌ها در این کشور پایان دهند.

نصرالله از توطئه امریکا علیه ایران می‌گوید (مشرق)سید'حسن نصرالله' دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب با حضور در برنامه 'میان پرانتز' که از طریق تلویزیون 'المنار' به شکل مستقیم پخش خواهد شد درخصوص مسائل مهم منطقه از جمله توطئه اخیر امریکا علیه ایران سخن خواهد گفت.

اعتقاد لاریجانی به حضور اصولگرایان منتقد در مجلس (ایسنا)رییس مجلس شورای اسلامی، با اعتقاد به فراهم بودن زمینه‌های حضور اصولگرایان منتقد در مجلس آینده گفت: افرادی در مجلس هستند که بجای باندبازی و قبیله‌گرایی، بیشتر حیثیت حق‌طلبانه را دنبال می‌کنند که قطعا این حیثیت در انتخابات آینده مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

ولیعهد جدید عربستان را بشناسید+عکس (مهر)با وجود اینکه دیوان پادشاهی عربستان تاکنون به صورت رسمی جانشین "سلطان بن عبدالعزیز" ولیعهد سابق سعودی را اعلام نکرده، اما "نایف بن عبدالعزیز" وزیر کشور فعلی اصلی ترین گزینه برای احراز این مقام محسوب می شود.

قالیباف به دنبال ریاست جمهوری نیست! (فارس)حسن بیادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم کار می‌کنیم گفت: قالیباف هم سمت‌های زیادی را در کشور تجربه کرده لذا دنبال ریاست جمهوری نیست.

درخواست عجیب وزیر خارجه ترکیه از ایران (ایلنا)در حالی که بسیاری از رسانه‌های خبری غرب با ارائه استدلال های مختلف صحت ادعای آمریکا درباره تصمیم ایران برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را زیر سوال برده‌اند، وزیر خارجه ترکیه از ایران خواست با آمریکا در این زمینه همکاری کند.

شکایت سایپا از سه نماینده مجلس (قانون)قاضی پور رییس کمیته تحقیق و تفحص از سایپا از احضار خود، مصطفی کواکبیان و علیرضا زاکانی سه تن از نمایندگان مجلس به دادسرای کارکنان دولت و رسانه با شکایت شرکت خودروسازی سایپا خبر داد.

اشغال منازل شهروندان در بحرین (مشرق)نیروهای آل خلیفه با یورش به مناطق مسکونی، منازل برخی شهروندان را اشغال کردند.

هیچ نظامی امریکایی در عراق نمی‌ماند (واحد مرکزی خبر)مالکی نخست وزیر عراق تاکید کرد: پس از خروج نظامیان امریکایی از عراق هیچ سرباز و پایگاه نظامی امریکایی در این کشور نخواهد ماند.

کشف یک میلیون دلار در حفره‌ قذافی (فارس) یک جوان انقلابی لیبیایی ، یک میلیون دلار پول نقد از حفره‌ قذافی پیدا کرد و تمامی این مقدار پول را تحویل مقامات شورای انتقالی دولت لیبی داد.

دفتر آیت‌الله مکارم تکذیب کرد (خبرگزاری دانشجو)دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی حکم این مرجع را در مورد قتل محیط بان کهگیلویه و بویراحمدی که در برخی رسانه‌ها به نادرست منتشر شده است، تکذیب کرد.

تجمع دانشجویان تهرانی حامی وال‌استریت (واحد مرکزی خبر)شماری از دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از جنبش فتح وال استریت در مقابل سفارت سوئیس دفتر حافظ منافع آمریکا در تهران تجمع کردند.

تسلیت صالحی به همتای سعودی خود (مشرق)وزیر امور خارجه ایران درگذشت امیر سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ، ‌معاون نخست وزیر و وزیر دفاع و هوانوردی و بازرس کل عربستان را به همتای سعودی خود تسلیت گفت.

جراحت شدید محمود کریمی بر اثر تصادف (عصر امروز)محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) چهارشنبه گذشته بر اثر تصادف رانندگی به شدت مجروح شد.
 
 
ایده اولیه شکارچی شنبه از همسر چمران(خبرنامه دانشجویان ایران) کارگردان شکارچی شنبه گفت: بعد از عقب نشینی اسرائیلی ها در سفر به لبنان در آنجا با همسر چمران حرفهایی زدیم و به مسائلی پی بردیم که بسیار سؤال برانگیز بود سؤال این بود که این اسرائیلی ها 70 سال است مقاومت می کنند و در قبال تمام ناامنی های موجود حاضر نیستند اینجا را ترک کرده و به جای بهتر بروند این شد استارت کار و من به دنبال شکل گیری این ایده بودم و بعد از 10 سال مطالعه رسیدیم به این نکته که این تفکرات بر خلاف مستندات رسانه ای که نشان می دهد نظام اسرائیل یک نظام قدرت طلب سیاسی است.

 
تقدیر ارشاد از آوازه‌خوان‌های زمان طاغوت(آفاق) در دوازدهمین جشن خانه موسیقی در تالار وحدت، برای نخستین بار رسما از دوازده آوازه‌خوان زمان طاغوت در جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد و تندیس دوازدهمین جشن خانه موسیقی به آن‌ها اهدا شد.

9 تذکر وحدت آفرین رهبر انقلاب در دیدار با فراکسیون انقلاب

9 تذکر وحدت آفرین رهبر انقلاب در دیدار با فراکسیون انقلاب  

 

تذکرتان را بدهید، نهی از منکر اگر منکری می‎بینید بکنید، امر به معروف اگر چنان‎چه معروفی هست که زمین مانده بکنید. اما این موجب نشود که این منکر را یا این نقطه منفی را آدم بهانه قرار بدهد و راهش را جدا کند یا فرض کنید که فاصله ایجاد بشود یا تعارض کند یا تخریب کند کما این‎که بعضی‎ها هم همین‎جورند. 

به گزارش جهان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱/ ۱۰ / ۸۸ نکات وحدت بخش بسیار راه‎گشایی را مطرح کردند که مرور مجدد آن برای این روزها آموزه ها و عبرتها دارد.

علی رضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در یادداشتی به طرح بخش هائی از این دیدار پرداخته است که در ادامه آمده است.در انتهای این متن نیز لینک متن کامل سخنان رهبر انقلاب در دیدار با اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

در بخش هائی از یادداشت زاکانی آمده است:

ادامه مطلب ...

ویترین روزانه مشرق:

معمر قذافی کشته شد/شکایت بقایی از کواکبیان/واکنش رییس قوه‌قضاییه به دروغ بزرگ/ملاقات رهبر انقلاب با احمد عزیزی و...



آتش زدن پرچم اسرائیل توسط آمریکایی ها (فارس)معترضان آمریکایی با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی انزجار خود را از سیاست‌های مقامات آمریکایی که تابع محض لابیهای صهیونیستی هستند را نشان دادند.
 
 

تعیین جایزه برای قتل اسیران فلسطینی (تابناک)یک روز پس از آزادی اسرای فلسطینی، پیامکی در سرزمین های اشغالی به صورت فراگیر انتشار یافته است که در آن به مخاطبان پیشنهاد می کند در قبال کشتن اسرای آزاد شده، جایزه دریافت کنند.

 

 

شکایت بقایی از کواکبیان (فارس)کواکبیان نماینده مردم سمنان :  بقایی معاون رئیس جمهور و آقای پوستین‌دوز رئیس سایپا از بنده شکایت کرده و ما را به دادگاه فراخواندند و بنده هم تا الان این موضوع را مطرح نکرده بودم ولی امروز آن را اعلام می‌کنم.

 
 
 

عکس/ احساس ناب یک پدر شهید (مشرق)

 

گزارش رحیمی به رهبر انقلاب در کرمانشاه (فارس)رحیمی معاون اول رئیس جمهور با ارائه گزارشی به محضر رهبر انقلاب، مصوبات جلسه هیئت دولت را 140 بند عنوان کرد و گفت که جمع اعتبارات و تسهیلات این مصوبات بیش از 5800 میلیارد تومان است.

 
 

زمان اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد (فارس)باهنر نائب رئیس مجلس گفت: در صورتی که حدنصاب سؤال از رئیس‌جمهور حفظ شود، سؤال از رئیس‌جمهور هفته آینده اعلام وصول می‌شود.

 
 

ورود سرزده کلینتون به کابل (مهر)هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا شب گذشته به طور سرزده و بدون هماهنگی با مقامات افغانستان وارد کابل شد.

 

 

دیدار چهره به چهره تهرانی ها با رئیس جمهور (خبر)رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در محل وزارت کشور به صورت چهره به چهره با شماری از مردم استان تهران دیدار و گفتگو و دستورهای لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کردند.

 


رای گیری در انتخابات مجلس رایانه‌ای می‌شود (ایلنا)مصطفی نجار(وزیر کشور) با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در سلامتی کامل برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزار کردن انتخاباتی سالم و درخور شان نظام جمهوری اسلامی، جلسات متعددی با مدیران و مسئولان ذیربط در این مدت داشته‌ایم.

 


واکنش رییس قوه‌قضاییه به یک دروغ بزرگ (مشرق)آیت ا... آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی گزارش ارایه شده گزارشگر ویژه حقوق بشر را «سخیف و ناصحیح و غیر مستند» خواند و به «نامشخص و نادرست بودن روش‌های تهیه این گزارش» اشاره کرد.

 


چون چادری بودیم اجازه بازدید ندادند (فارس)فاطمه رهبر عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در سفر اخیر به کشور روسیه و شهر سن‌پطرزبورگ به دلیل اینکه چادر سرمان بود، به ما اجازه بازدید از موزه را ندادند. مسئولان موزه آرمیتاژ گفتند برای بازدید از موزه باید بالاپوش خود را دربیاورید؛ در پاسخ آنها گفتیم، چادر بالاپوش نیست بلکه اعتقاد، اندیشه و لباس ما محسوب می‌شود.

 
 
 

عکس/ ملاقات رهبر انقلاب با احمد عزیزی

 
 

توصیه رهبر معظم انقلاب به احمد عزیزی (تابناک)ایشان در این دیدار به احمد عزیزی توصیه کردند که در ایامی که بر روی تخت بیمارستان بستری است فرصتی خوبی است که با خدا خلوت کند و خداوند صحبت های او را خواهد شنید.

 
 
 

حضور 5 چهره مطرح انرژی جهان در تهران (مهر)همایش بین المللی فناوری و نوآوری در صنعت نفت و گاز با حضور رستم قاسمی وزیر نفت و رئیس اوپک، دبیرکل اوپک، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز، دبیرکل اکو و مدیر دبیرخانه اتحادیه جهانی گاز به عنوان 5 چهره شناخته شده انرژی جهان در تهران برگزار می شود.

 


تنظیم ادعانامه علیه مقامات آمریکایی (مشرق)در پی دستور رئیس قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور، یکی از معاونان خود را با ابلاغ ویژه مسئول پیگیری و تنظیم ادعانامه علیه مقامات آمریکایی کرد.

 
 
 

قذافی در حال فرار کشته شد + عکس (فارس)منابع خبری از کشته شدن معمر قذافی دیکتاتور لیبی خبر دادند.

 
 
 

تظاهرکنندگان آمریکا: از بهار عربی الهام گرفتیم (جام)شبکه سی ان ان: «بسیاری از تظاهرکنندگان در آمریکا و وال استریت می گویند آنها از بهار عربی الهام گرفته اند.»

 
 

محل اختفای قذافی چگونه لو رفت؟ (العالم)ابوبکرالفرجانی عضو شورای محلی شهر سرت به دنبال آزاد سازی این شهر به دست انقلابیون و دستگیری معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی و مرگ وی به دلیل شدت جراحات وارده از نحوه لو رفتن و مشخص شدن مکان وی خبر داد.

 


احمدی نژاد دوباره با CNN گفتگو می‌کند (مشرق)محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران ، شنبه ۳۰ مهرماه با شبکه آمریکایی CNN گفتگو می کند.
 
 
 
 
 
تصاویری که میلیونها کاربر وب را شیفته کرد (مهر)تصاویری تماشایی که میلیونها کاربر وب را شیفته کرده است نشان می دهد یک شامپانزه با شیشه مشغول شیر دادن یک توله ببر است.
 

برای انحرافیان غافل

برای انحرافیان غافل


http://www.bultannews.com/files/fa/news/1390/7/28/66211_709.jpg

منحرف کیست؟ هر آنکس که ولی نشناس است
شاهد روز غدیر است و علی نشناس است

آنکه همواره دو پهلو بزند حرف و سپس
حرف خود را ز پی مصلحتی گیرد پس

آنکه در لفظ ولی باور و اما به عمل
در پی تفرقه رفته است به دنبال جمل

گرچه از مردم ما دم زد و با ماها زیست
منحرف را برسانید حریف ما نیست

هرکه سر در قدم پیر جماران بدهد
جانب سید علی نیز دل و جان بدهد

آنکه قلب و دل رهبر ز خودش رنجاند
قدم اول این راه به گل می ماند

ما بسیجی صفت این جان به ولی هدیه کنیم
منحرف را برسانید که با او چه کنیم؟

اینکه آغوش گشوده است به بازیگر کیست؟
اینکه کرده است فقط دامن دولت تر کیست؟

به خداوند قسم مرد ز ایمان نرود
دولت تابع رهبر پی ایشان نرود

ما دلی داده به دلدار و دگر پس نرویم
پی این طایفه ی طالب کرکس نرویم

سلامتی امام سید علی حسینی خامنه ای صلوات

کنگاور سراسر شور است و چشم‌ به راه سپیده‌دم دیدار فردا‌

کنگاور سراسر شور است و چشم‌ به راه سپیده‌دم دیدار فردا‌


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/07/25/13900725163919_PhotoA.jpg

مردم کنگاور با آمادگی کامل چشم‌ به راه سپیده‌دم دیدار فردا‌ هستند و برای دیدن رهبر لحظه‌شماری می‌کنند.

فردا موعد دیدار مردم شهرستان کنگاور با رهبر فرزانه انقلاب است.
اماکن عمومی و میادین شهر کنگاور از چند روز پیش با گل، عکس، پوستر و بنر تزئین شده، شربت و شیرینی در دو میدان اصلی شهر میان مردم مشتاق دیدار با رهبری توزیع می‌شود.
دور میدان اصلی شهر عده‌ای از جوانان پشت ماشین‌های شهر را با نوشتن جملات زیبایی تزئین کرده‌اند جملاتی مانند: "جانم فدای رهبر" و "عشق یعنی عشق به رهبرم سیدعلی و..."
کمیته استقبال متشکل از جوانان پرشور و مشتاق کنگاوری از روزها قبل تشکیل شده و در قالب هیئت‌ها و گروه‌های ورزشی برنامه‌های استقبال را مدیریت می‌کنند.
جوانان موتورسوار شب قبل پرچم کشور را در دست داشتند و در سطح شهر گشت می‌زدند، همچنین پرچم ایران را روی برف‌پاک‌کن ماشین‌ها با مهارت خاصی نصب کرده‌اند.
کاروان‌های شادی از چهارشنبه پیش همزمان با سفر رهبری به استان کرمانشاه، هر روز سطح شهر را می‌گردند و شادی مردم را دوچندان می‌کنند.
مردم روستاهای کنگاور نیز در پایگاه‌های بسیج روستا پوستر، عکس و بنر نصب کرده‌اند و حال و هوای دیگری به چهره روستاها بخشیده‌اند از جمله دو تا روستای اهل حق‌نشین کنگاور که بیشتر از همه مشتاق دیدار رهبری هستند.
و خلاصه اینکه کنگاوری‌ها پرشور و مشتاق برای دیدار با رهبری لحظه‌ها را می‌شمارند و فردا روز دیگری است.

برگزیدگان کرمانشاهی نظرات خود را با مقام معظم رهبری مطرح کردند

برگزیدگان کرمانشاهی نظرات خود را با مقام معظم رهبری مطرح کردند


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1389/07/27/409251_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حسینیه ثارالله کرمانشاه با جمعی از نخبگان و برگزیدگان استان کرمانشاه دیدار کردند.
در این مراسم 13نفر از برگزیدگان کرمانشاهی در حضور رهبر معظم انقلاب مطالبی را بیان کردند.

آمریکا و غرب تلاش می کنند برای نسل های مختلف بشری الگو سازی کنن

 آمریکا و غرب تلاش می کنند برای نسل های مختلف بشری الگو سازی کنند


http://www.sayyedali.com/images/stories/032.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نخبگان استان کرمانشاه اظهار داشتند: امروز آمریکا و غرب تلاش می کنند برای نسل های مختلف بشری الگو سازی کنند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در جمع نخبگان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار می شد تصریح کردند: امروز آمریکا و غرب تلاش می کنند برای نسل های مختلف بشری الگو سازی کنند.

 ایشان در بخش دیگری از سخنانشان اضافه کردند: ما نیاز داریم  برای جوان و نسل نو نهال خودمان در بخش های مختلف الگو سازی کنیم.

 حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تاکید کردند: اگر سرعت پیشرفت علمی فعلی را حفظ کنیم به خطوط مرزی علم خواهیم رسید و آن را خواهیم شکست؛ این را جوان ما باید باور کند.

هیات دولت فردا به کرمانشاه می‌رود

هیات دولت فردا به کرمانشاه می‌رود


http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/4/91386_188.jpg

اعضای هیات دولت فردا(چهارشنبه) به همراه معاون اول رییس‌جمهور به استان کرمانشاه سفر می‌کنند.

به گزارش ایسنا در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، فردا اعضای هیات دولت به همراه معاون اول رییس‌جمهور به استان کرمانشاه سفر می‌کنند و در آن‌جا جلسه‌ی هیات دولت را به منظور اتخاذ تصمیماتی جهت پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این استان برگزار می‌کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از این جلسه اعضای هیات دولت و هم‌چنین مقامات محلی استان کرمانشاه به حضور مقام معظم رهبری خواهند رفت و در آن‌جا نتایج جلسه‌ی هیات دولت و مصوباتی که برای استان کرمانشاه به تصویب رسانده‌اند را به استحضار رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند رساند.

رهبر معظم انقلاب باردیگر در خیابان‌های پاوه حضور یافتند . .

رهبر معظم انقلاب باردیگر در خیابان‌های پاوه حضور یافتند


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/07/22/13900722131443_PhotoA.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی لحظاتی پیش با پایان سخنرانی در اجتماع بی‌نظیر جمع مردم پاوه و درپی استقبال و شعارهای حماسی مردم اورامانات، بار دیگر در میان خیل عظیم مشتاقان در شهر پاوه حضور یافتند و به ابراز احساسات آنان پاسخ دادند.
تردد خودرو حامل رهبری در میان خیل جمعیت کردنشین و وفادار پاوه با کندی بسیار صورت می‌گیرد و شور و شوق وصف ناشدنی مردم کرد اورامانات و تجدید بیعت دوباره آنان با مقام معظم رهبری یادآور حماسه پیروزی انقلاب اسلامی و فتح پاوه است.
یکی از علمای اهل سنت منطقه به خبرنگار فارس در پاوه گفت: در طول عمرم چنین استقبالی را ندیده‌بودم و این حماسه بی‌نظیر سرمایه‌ای است که نماد وفاداری مردم کرد به رهبری نظام است.
ماموستا غفوری افزود: این حماسه ماندگار سرمایه‌ای برای مردم و مسئولان است و ارادت مردم وفادار اورامانات را نشان داد.

اهل سنت دفاع از رهبری را واجب می‌دانند

اهل سنت دفاع از رهبری را واجب می‌دانند


http://aljomeh.org/fa/images/stories/jomeh5.jpg

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: مردم اهل سنت ممنون همیشگی رهبری بوده و هستند و همواره دفاع از رهبری را وظیفه واجب خود می‌دانند.

ماموستا ملاقادر قادری ظهر امروز در اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مردم پاوه با خیرمقدم به مقام معظم رهبری و تقدیر از سفر ایشان به شهرستان پاوه و اورمانات، اظهار داشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه‌، حکیم و دلسوز جمهوری اسلامی ایران، بدین وسیله از طرف علما و مشاهیر و مردم شهرستان‌‌های روانسر‌، جوانرود‌، ثلاث‌بابا‌جانی و پاوه  و در یک کلام اهل سنت استان کرمانشاه مقدم حضرتعالی را گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد‌: امیداورم این سفر و حضور پر خیر و برکت رهبری منشا تحولات مهم در زمینه معنوی‌، ا‌قتصادی و فرهنگی باشد.
امام جمعه پاوه اضافه کرد‌: اهل سنت پیرو امام شافعی رحمت‌الله علیه هستند که به جرم محبت اهل بیت رسول الله (ص) دستگیر‌،تهدید و محکوم شد ما مردم منطقه عاشق حضرت محمد‌(ص) و اهل بیت (ع) هستیم و ارادت ما به انقلاب جمهوری اسلامی ایران و شخص رهبری نشئت گرفته از ره وروش شخص صالحمان است.
وی با اشاره به اینکه زمانه شناسی ‌و آگاهی رهبری بر مردم پاوه و اورامانات پوشیده نیست  تصریح کرد: زمانی که شخص شما به ترجمه تفسیر فیضیلان همت ورزیده پیا‌م زمانه شناسی خود را به قاهره و... فرستادید.
وی ادامه داد: 

ادامه مطلب ...

اسناد تخلفات مالی یک نماینده در دست امام جمعه استان

اسناد تخلفات مالی یک نماینده در دست امام جمعه استان


http://www.ictpress.ir/Binary/UploadedFiles/2009-07-29/fscgkrxjaa__180_180_SHAMS2.jpg

یک نماینده مجلس در طول دوره نمایندگی در سالهای گذشته مرتکب تخلفاتی مالی شده است که اسناد این تخلفات به امام جمعه استان رسیده است.

به گزارش خبرنگار جهان روز یکشنبه ۲۴ مهر در راهروهای مجلس شنیده شد که یکی از نمایندگان استانهای غربی کشور دارای تخلفات متعدد مالی است.

ظاهرا اسناد این تخلفات برای بررسی به نماینده ولی فقیه در استان تحویل داده شده است.گفته می شود تخلف این نماینده برای مسئولین محرز است و وی به احتمال زیاد برای انتخابات آینده مجلس رد صلاحیت خواهد شد.

بر اساس شنیده ها اگر این نماینده برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام کند، اسناد تخلفات وی در اختیار شورای نگهبان قرار خواهد گرفت تا صلاحیت وی تائید نشود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم پاوه:

ملت و مسئولان ایران باج نمی‌دهند و یک گام عقب‌نشینی نمی‌کنند


http://jahanimages.com/images/docs/000191/n00191236-b.jpg

رهبر معظم انقلاب در اجتماع باشکوه مردم اورامانات در پاوه تاکید کردند: ملت متحد ایران و مسئولان نظام، همچون گذشته ،در اینده نیزبه هیچ کس باج نمی دهند و در مقابل هیچ فشاری حتی یک قدم عقب نشینی نمی کنند.


به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای در ششمین روز از سفر به استان کرمانشاه، در اجتماع پر شور مردم خونگرم منطقه پاوه و اورامانات، تفرقه افکنی میان شیعه و سنی را ابزار همیشگی دشمنان اسلام خواندند و تأکید کردند: "ملت یکپارچه و متحد ایران، پایبندی به اسلام و آرمانهای انقلاب را با عقلانیت، پیشرفت علمی و اقتصادی و حضور در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی "در هم می آمیزد و شاخصی هدایت بخش برای حرکت عظیم ملتهای منطقه بوجود می آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با مردم عزیز پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، به تحسین استقامت و هوشیاری مردم سنی و شیعه این منطقه در مقابله با ضد انقلاب تجزیه طلب در ماههای اول پیروزی انقلاب پرداختند.
ایشان با ذکر خاطراتی از حضور مکرر خود در منطقه پاوه و اورامانات افزودند: با وجود همه تلاشها و تهدیدات ضد انقلاب، مردم پاوه با حضور بسیار پر شور در رفراندوم تعیین نوع حکومت در فروردین ۵۸، و پس از آن با دلیری و سرافرازی در سالهای دفاع مقدس، برجستگی و پیشتازی خاصی را در تاریخ مقاومت ملت ایران، از آن خود کرده اند.
ایشان حفظ هویت "ایرانی -اسلامی "ملت ایران را مسئله ای بسیار مهم دانستند و خاطر نشان کردند: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و حضور و دخالت مستمر مردم در مسائل اساسی کشور، امروز دنیا ،ملت ایران را به "مسلمانی همراه با آگاهی و بصیرت "و "پیشگامی و پیشرفت در میدانهای مختلف" می شناسد و ملت ایران با تکیه بر همین هویت جمعی ،می تواند در دوران حساس بیداری اسلامی، نقش آفرینی موثری کند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ملت ایران و نظام اسلامی ادعایی برای رهبری ملتهای منطقه ندارند افزودند: 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه مهم پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب

اطلاعیه مهم پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب

http://www.abadgaranejavanksh.com/UserFiles/Image/gozaresh%20shoma090.jpg

هم‌وطنان کرمانشاهی می‌توانند عکس، فیلم، متن و آنچه از این سفر و حاشیه‌هایش ثبت کرده‌اند، برای انتشار به نشانی http://farsi.khamenei.ir/image/ver2/email.gif بفرستند تا در پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب منتشر شود.
این پایگاه اطلاع رسانی در سفر رهبری به قم، در نماز جمعه 15 بهمن‌ماه 1389 و... منعکس‌کننده‌ی تصاویر ارسالی هم‌وطنان عزیز بود.

شریعتمداری:

حماسه کرمانشاه پاسخ به هاشمی، جریان انحرافی و احمدی نژاد است
http://static.mihanblog.com/public/user_data/user_files/153/458214/Marq/4.jpg

حسین شریعتمداری در یادداشتی بدون اشاره به نام افراد حماسه کرمانشاه را پاسخی به سخنان هاشمی در نماز جمعه و جریان انحرافی و احمدی نژاد خواند.


حماسه بی نظیر کرمانشاه پاسخی دندان شکن به کسانی بود که از کاهش اعتماد مردم به نظام سخن می گفتند و با اظهارات بی پایه خود بر صدر اخبار رسانه های بیگانه می نشستند و به خیال خویش توصیه می کردند که باید اعتماد از دست رفته مردم به نظام بازگردانده شود! و برای بازگرداندن این اعتماد- به قول آنها کاهش یافته!- به نسخه ای اشاره می کردند که فلان تاریخ در نماز جمعه تهران ارائه کرده بودند! اکنون باید به این آقایان گفت؛ بهتر است در فکر نسخه ای برای توبه خود و پذیرش آن از سوی مردمی باشید که زلال اندیشه و بصیرت و استحکام پیمان آنان با ولی امر مسلمین را پاس نداشتید و در بزنگاه آزمون بزرگ فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ از دوستان گسستید و با دشمنان همنوا شدید!

حماسه اخیر پیام کوبنده ای برای جریان انحرافی نیز داشت که با بهره گیری انگل گونه از رانت های ثروت- بخوانید بیت المال- و قدرت، هر از چندگاه با حاشیه سازی های سفارشی، به دشمنان امید از دست داده بیرونی و اصحاب از نفس افتاده فتنه ۸۸، تنفس مصنوعی می دادند.

 و بالاخره باید از پیام هشداردهنده دیگری یاد کرد که حماسه بی نظیر کرمانشاه و قم و...
ادامه مطلب ...

گریه کردن برای بدن مفید است

گریه کردن برای بدن مفید است


http://www1.sulekha.com/mstore/arambhusal/albums/default/tear.jpg

به گزارش جام نیوز، هنگامیکه فرد دچار استرس هیجانی می شود مغز و بدن شروع به تولید ترکیبات شیمیایی و هورمون های خاص می کنند که گریه باعث می شود این ترکیبات شیمیایی زاید که نیازی به آنها نیست از بدن خارج شوند.

گریه باعث می شواد مواد سمی که در پی استرس در بدن تجمع می کنند از بدن دفع شود، اشک ها نیز سطح منگز بدن را کاهش می دهند، همچنین بر روی خلق و خو تاثیر مستقیم دارند.
بنابراین گزارش غلظت منگز اشک ۳۰ برابر بیشتر از منگنز موجود در خون است گریه مانند ادرار و تعریق باعث حذف مواد سمی و زائد بدن و آزادسازی آندورفین ها در خون و بهبود خلق و خو و تسکین درد می شوند.
این گزارش می افزاید:

ادامه مطلب ...