««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

ادامه خدمت نیروهای مجرب در وزارت اطلاعات

ادامه خدمت نیروهای مجرب در وزارت اطلاعات   

 

بهارستان نشینان وزارت اطلاعات را مجاز کردند در صورت نیاز و ضرورت با ادامه خدمت مستخدمین متخصص و مجرب اطلاعاتی و بازنشستگان که آمادگی ادامه خدمت را دارند، حداکثر تا سن 65 سال موافقت کند.‌  
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یک‎شنبه) طرح اصلاح ماده 57 و تبصره یک ماده 58 قانون استخدامی وزارت اطلاعات را بررسی و تصویب کردند.

بر اساس ماده یک این مصوبه مجلس مقرر شد که ماده 57 قانون استخدامی وزارت اطلاعات مصوب 1374 اصلاح شود.

بر اساس مصوبه خانه ملتی‌ها در اصلاح ماده 57 قانون استخدامی وزارت اطلاعات، مقرر شد مستخدمین رسمی وزارتخانه با داشتن 65 سال سن یا 30 سال سابقه خدمت قابل قبول بازنشسته شوند.

همچنین بهارستان نشینان وزارت اطلاعات را مجاز کردند در صورت نیاز و ضرورت با ادامه خدمت مستخدمین متخصص و مجرب اطلاعاتی و بازنشستگان که آمادگی ادامه خدمت را دارند، حداکثر تا سن 65 سال موافقت کند.‌

نمایندگان مجلس مصوب کردند مصادیق ضرورت و نیاز و همچنین نحوه ادامه خدمت بالاتر از 30 سال طبق دستور العملی است که به تصویب وزیر اطلاعات می‌رسد.

نمایندگان ملت در تبصره دیگری از ماده یک این طرح مقرر کردند در هنگام بازنشستگی به کارمندانی که بیش از 30 سال خدمت دارند، به ازای هر سال خدمت مازاد بر 30 سال 2.5 درصد حقوق بازنشستگی علاوه بر حقوق تعیین شده محاسبه و پرداخت می‌شود.

مجلس مصوب کرد بار مالی ناشی از اجرای این ماده حبس حسب مورد از منابع صندوق بازنشستگی یا اعتبارات وزارت اطلاعات تأمین می‌شود.

نمایندگان مجلس با 157 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از 225 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان، ماده یک طرح را مصوب کردند.

همچنین نمایندگان مجلس تبصره یک ماده 58 قانون استخدامی وزارت اطلاعات را نیز با 139 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از 224 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس، اصلاح کرد.

طبق مصوبه مجلس در اصلاحیه تبصره یک ماده 58 قانون استخدامی وزارت اطلاعات مقرر شد مستخدمین شاغل در خدماتی که به موجب قوانین خاص، شرایط ویژه‌ای از نظر سنوات بازنشستگی برای آنان پیش بینی شده است (از قبیل مشاغل سخت و زیان‎آور و کار با اشعه و نظایر آن) مشمول مقررات مربوطه است. بازنشستگی ایشان قبل از 30 سال خدمت منوط به موافقت این وزارتخانه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد