««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

برگزاری نماز عید سعید فطر در کنگاور

در کنگاور نیز همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر در میدان آزادی این شهرستان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد ایوبی امام جمعه کنگاور برگزار خواهد شد. 

حجت الله امیری در نشست هماهنگی ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: تمامی دستگاه ها و نهادها برای برپایی هرچه باشکوه تر نماز عید باعظمت همکاری های لازم را با این ستاد داشته باشند.

وی به آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان، انتظامی و نظامی برای ایجاد امنیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم در این روز فرخنده اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت مردم با دستگاه های خدمات رسان در این روز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگاور نیز در این نشست از استقرار پایگاه جمع آوری زکات فطره در این شهرستان خبر داد و افزود: تدابیر لازم و برنامه ریزی هدفمند برای جمع آوری زکات فطریه اندیشیده شده و تعامل لازم با گروه های هدف و سازمان های مرتبط انجام شده است.

سید محمد ابطحی با تاکید بر اینکه تولیت جمع آوری و توزیع زکات فطره بر عهده کمیته امداد است تاکید کرد: فتوای فقها و مراجع این است که زکات فطره را تنها صرف مخارج نیازمندان و ایتام کنند.

وی افزود: همچنین بخشی از زکات فطره برای رفع فقر از خانواده هایی که تحت حمایت دیگر نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی هستند اختصاص داده خواهد شد.

ابطحی اضافه کرد: تمام وجوه فطریه جمع آوری شده توسط کمیته امداد بدون اتلاف وقت صرف کمک به افراد نیازمند و محروم همان منطقه می شود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد