««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

حاج حسن سلیمانی/گفتاری برای بزرگمرد سیاست منطقه

حاج حسن سلیمانی/گفتاری برای بزرگمرد سیاست منطقه
http://rc.majlis.ir/rc-assets/pm/pm.760058.png

حاج   حسن سلیمانی ،مرد  نام آشنای سیاست در منطقه غرب  کشور ،و قضاوت و حقوق در پایتخت ایران.


بدون تردید حاج حسن سلیمانی در دفتر شخصیت های بزرگ منطقه ،برگ زرینیست که البته به واسطه تخریب و سیاه نمائی برخی ارازل و اوباش سیاسی ،شاید تا سالها  قدر و منزلت او ناشناخته بماند.


از اولین حاکمان شرع دادگاه های انقلاب استان ،بینش والای مذهبی و عقیدتی خود را بیش از هر کس مدیون  عالم ربانی منطقه ،آیت الله حاج مجتبی حاج آخوند است،که وی را اشنا به مبانی فقهی و معرفتی حضرت امام تربیت کرد.


قاضی جوان و خوشفکری که در میان قضات دادگستری و اصحاب قدرت در دهه اول انقلاب ،به مصداق آیه شریفه ((اشداءعلی الکفار و رحماءبینهم))  شهره بود.

حاکم شرع مرصاد ،همو که نامش در مرصاد لرزه بر اندام منافقین می انداخت و مرامش   همواره حرکت در مسیر ولایت بوده و هست ،،،چه در زمان حضرت امام و چه بعد از عروج ملکوتی ایشان و در دوران رهبری فرزانه انقلاب .

و چه بسیار بوده اند آنانکه در دوره ای بسیار خوش درخشیدند ولی در آزمون ها و فتنه ها راه گم کردند و به حضیض ذلت سقوط کردند،اما ارزش و بهای ایشان به بصیرت و روشن بینیشان در عالم سیاست است.

بیش از سی سال حرکت در خط اصیل ولایت ،،بدون هیچ خدشه و وابستگی به خطوط سیاسی ،عدم آلودگی به ناپاکی های قدرت طلبی  و ایمان و اعتقاد راسخ به اصالت حرکت جهانی انقلاب عظیم اسلامی ،باعث ماندگاری نام نیک این بزرگ مرد بر تارک سیاست منطقه است.


حضور در مجلس چهارم ،مجلس ششم (میان دوره)،مجلس هفتم ،عضو چندین دوره عضو کمیسیون تلفیق مصوبات دولت و مجلس ،عضو کمیسیون تطبیق مصوبات ،عضویت در گروه های حل اختلاف که میتوانست به معضلی برای نظام بدل شود ،همچون بررسی لوایح دوقلوی رئیس دولت اصلاحات و اخیرا نیز نماینده رئیس قوه قضائیه در مجلس ،یکی از حقوقدانان ایران در دادگاه بین المللی لاحه ،مشاوره حقوقی در دفتر معاون اول رئیس دولت و نماینده قوه قضائیه در صدا و سیما ،اینها تنها بخشی از سمت های این بزرگمرد کرد  عالم سیاست است و چه بسیار افراد و اشخاص که تنها با اندکی از این سمت ها آنچنان خود را آلوده کرده اند که روی حضور در میان مردم را ندارند و تنها در بیغوله ها و دخمه های تزویرشان ،نقشه های شوم فریفتن مردم را در سر میپرورانند.

تجلیل از این فرزند غیور دیار کرد ،صفحه ها و بلکه بیشتر میطلبد ،اما آنچه در این نگاشته مقصود بود قدر دانی کوچکی بود از محضر این افتخار مردم کنگاور ،صحنه و هرسین و تنها در یک کلام خطاب به ایشان :


آقای سلیمانی شما مصداق حدیث ((شرف المکان بالمکین))،هستید هیچ پست و سمتی به شما اعتبار نمیدهد  ،بلکه این شمائید که با نشستن در هر جایگاه  ،اعتباری دو چندان به آن خواهید افزود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد