««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

پاسخی به آنان که نمی دانند/نقدی بر وبلاگ حامی آقای زمانی

پاسخی به آنان که نمی دانند/نقدی بر وبلاگ حامی آقای زمانی

کنگاور پرس/باز هم ماه محرم فرا رسیده و باز هم لغزش اشک های شیعیان حضرت ابا عبدالله در هر کوی و برزن و خانه و مسجد ،چنان عطری به مشام جان هر دلسوخته ای می تراود که زیباترین حالات و بالاترین احوال را می آفریند.

بر سر و سینه زدن ها و ضجه و شیون  از جوری که بر آقای جوانان  اهل بهشت، نور چشم و زینت دوش محمد (ص)، گریه بر تشنگی فرزند زهرا  و سینه دریدن از بدن های هزار پاره فرزندان شیر خدا  بهترین حالات و افعال را آفریده و می افریند و تنها و تنها باز هم سپاس به درگاه حضرت باری تعالی است که شاید مرهمی باشد بر دل ریش ریش شیعیان :

الحمد لله  علی عظیم رزیتی فی الاسلام و فی جمیع السماوات و الارض .



آری، اگر نبود ذکر حضرت  حق که آرام کند قلوب محبان  حسین را و وعده راستین الهی که

 فَاصْبِرْ کَمَا صَبَرَ أُوْلُوا الْعَزْمِ مِنَ الرُّسُلِ وَلَا تَسْتَعْجِل لَّهُمْ کَأَنَّهُمْ یَوْمَ یَرَوْنَ مَا یُوعَدُونَ لَمْ یَلْبَثُوا إِلَّا سَاعَةً مِّن نَّهَارٍ بَلَاغٌ فَهَلْ یُهْلَکُ إِلَّا الْقَوْمُ الْفَاسِقُونَ    ( پس صبر کن آن‏گونه که پیامبران «اُولو العزم» صبر کردند، و براى (عذاب) آنان شتاب مکن! هنگامى که وعده ‏هایى را که به آنها داده می شود ببینند، احساس می کنند که گویى فقط ساعتى از یک روز (در دنیا) توقّف داشتند؛ این ابلاغى است براى همگان؛ آیا جز قوم فاسق هلاک می ‏شوند؟! )

(سوره الأحقاف آیه 35 )


چگونه می شد  که ذکر این مصیبت را شنید و از غصه نمرد.


منطقه و علی الخصوص شهر ما که همواره در پیشگامی و محبت ساکنان به اهل بیت شهره بوده و بحمدالله رونق مجالس و تکایای حضرت ابا عبدالله همواره روز افزون بوده است. و چه افتخاری برای مردم کنگاور بالاتر از آنکه مقام معظم رهبری ،این سلاله پاک زهرای مرضیه در وصف آنان فرمودند که کنگاور در طول تاریخ منزلگاه عاشقان حسینی بوده است.

 اما مقصود از این نوشته این است که خدمت عزیزان همشهریمان در وبلاگ حامی آقای زمانی مطالبی معروض داریم ،انشاالله که از روی حب و بغض شخصی نباشد:

 ابتدا  ورود مجدد ایشان به عرصه رسانه ای شهرستان را  به فال نیک می گیریم و امیدواریم که در انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی موفق باشند.

 اما در ادامه  دعوت ایشان را برای ورود به فضای نقد منصفانه ارنج می نهیم و متقابلا ایشان را به حرکت در این مسیر می خوانیم.
 نویسنده این وبلاگ با بینشی صحیح همگان را به دوری از افراط و هتاکی و تخریب فرا خوانده که بسیار زیبا و مقبول است  و انشاالله ایشان نیز خود مراعات امر کنند که مبادا مصداق  آیه شریفه (یقولون ما لم تفعلون :دیگران را دعوت می کنند ،اما خود عمل نمی کنند) نباشند.

 نویسنده محترم این وبلاگ در نوشته ای با عنوان "سوء استفاده از عزاداری ابا عبد الله" نکاتی مطرح کرده و مطالبی عنوان داشته که پاسخ هائی می طلبد، انشاالله که این نوشته ها و جوابیه ها، فتح بابی باشد برای ایجاد فضائی روشن در پرسشگری و پاسخگوئی  و تبیین  واضح تفکرات همه افراد، به خصوص شخصیت های محترمی که مسئولیتی دارند و یا به دنبال آن هستند.

 اولا ما نیز با تائید نظر ایشان مبنی بر ناپسند بودن پخش شبنامه یا اعلامیه و هر نوشته بدون شناسنامه و موهومی در هر زمان و هر مکانی، انجام  این کار را تقبیح می کنیم ، چه رسد که این کار در ماه محرم و مسجد و روضه ابا عبدالله صورت گرفته باشد که قبح آن چندین برابر است.

متاسفانه این قبیل جریانات از چند سال قبل آغاز شده و برای یاداوری و ریشه یابی آن باید به گذشته های نه چندان دور مراجعه کرد .
شاید به جرات بتوان آغاز این نوع حرکات ایذائی را از سازماندهی چند نفر فریب خورده و یا مزد بگیر در جریان دور اول سفرهای استانی رئیس دولت به شهرستان کنگاور دانست که متاسفانه منجر به انجام حرکات شنیع و سر دادن شعارهای ناپسند بر علیه نماینده سابق شهرمان، جناب آقای حاج حسن سلیمانی  در حضور رئیس جمهور احمدی نژاد شد و همانجا  متاسفانه تخم کینه و نفاق پاشیده شد که باز هم همگان به یاد دارند که دوستان آقای زمانی  چگونه مشتاقانه  در پوست خود نمی گنجیدند و آنرا بازگو می کردند و به هم برای این فتح الفتوح تهنیت می گفتند !! 
حتما دوستان  به خاطر دارند و مطمئنا اگر آن روز هم جناب نماینده و دوستانش  به فکر رعایت اخلاق و نقد منصفانه بودند، فغان امروزشان  خریدار بیشتری داشت.

 اما در فضای مجازی و دنیای اینترنت و وبلاگ نویسی نیز آغاز گر این به قول دوستان بد اخلاقی های سیاسی باز هم مع الاسف خود حامیان آقای زمانی بودند، که برای یاد آوری ایشان را به مرور مجدد مطالب خودشان   دعوت می کنیم. مطمئنا خود ایشان خوب به یاد دارند که هر اتهامی که به ذهنشان می رسید فارغ از تقوا و ترس از خدا بر قلم جاری می کردند.انشاالله که توبه کرده باشید و پیشنهاد ما این است که برای اثبات حسن نیت خود در مطلبی از محضر افرادی که خود بهتر می دانید عذر تقصیر بجای آورید.

اما برسیم به مطلب اصلی که در واقع مراد و مقصود نهائی نویسنده صدای کنگاور از مقدمه چینی ها و موءخره پروردن ها اثبات این نکته بوده که جناب زمانی نماینده کارآمدی است و انتقادات به ایشان نادرست است، در ادامه فهرستی از خدمات ایشان را بیان کرده اند که باز هم نکاتی می طلبد .
حقوق مادام العمر سیاسیون و نقش سید جواد زمانی :

دوست عزیز نویسنده وبلاگ حامی زمانی  یا نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند که این طرح که متاسفانه در کمیسیون اجتماعی مجلس تهیه شده و آقای زمانی از حامیان و طراحان اصلی آن بوده چیست. با  با بریدن سر و ته سخنرانی  آقای لاریجانی هیچگاه قبح و ننگ این مصوبه پاک نمی شود و دیدیم که نشد و بالاخره این نوزاد نارس جناب زمانی و همفکران هنوز متولد نشده از دنیا رفت. (انشاالله بقای عمر معین الممالک باشد!!).
در ادامه ایشان فرموده اند که این حقوق شامل حال آقای زمانی نمی شود که باز هم یا دروغ گفته اند و یا اشتباه کرده اند زیرا این قانون بصورت صریح به بازنشستگان اشاره داشته و آقای زمانی مشمول بلامنازع این قانون هستند !!

(در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری، آمده است که اگر چنانچه افراد استخدام دولت، در جایگاهی با عنوان مدیریت سیاسی منصوب شوند و دو سال در این پست بمانند و بعد از دوران مدیریت‌شان بر سر همان شغل سابق بازگردند، تا 80 درصد مزایای آن گروه و پایه دوران مدیریت را دریافت می‌کنند. حالا استفساریه درباره این ماده از قانون  انجام شده است که آیا شمول ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری، شامل حال این بازنشستگان هم می‌شود یا خیر که این استفساریه ، حقوق مدیریتی را شامل حال آنها هم دانست. )
((عملا با تعلق این حقوق برای دوره بازنشستگی افرادی که دوسال سابقه مدیریت داشته اند ، این حقوق مدیریتی برای  مسوولان محترم  به شکل مادام العمر باقی مانده  و تا انتهای عمرشان از آن بهره مند خواهند شد.))

چرا می گویند زمانی در زمان جنگ کجا بوده است؟

موضوع جبهه و جنگ و دوران انقلاب و نقش افراد در آن دوران که بدون تردید حساسترین زمان ها در تاریخ ملت ایران و حتی مذهب تشیع بوده است ،تنها درباره آقای زمانی نیست.

دوست عزیز بالاخره باید به صورت واضح روشن شود که اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی برخواسته از ارزشهای الهی است و خود برپا دارنده ارزشهای دینی و ملی  و به تبع آن عاملان و مدیران این وظیفه خطیر ،باید خود ابتدا عامل  و معتقد به این ارزشها باشند تا بتوانند آنرا برپا دارند و به عنوان اسوه در برابر نظام سلطه و استکبار مطرح سازند. این بسیار واضح و مبرهن است که اگر ما در ارکان نظام خود اعتقادی به حرکت خود نداشته باشیم ،سرانجام، ما به بیراهه خواهیم رفت.

اما در مورد جناب زمانی، دوست عزیز باور کنید که عناوینی همچون ارزشی، اصولگرا ،ولائی و ... که در آشفته بازار سیاست همه کس  خریدار آن شده اند عناوینی است که با هزار ترفند نیز به جناب زمانی نمی چسبد.

 شما فکر می کنید که مثلا شناخت مردم در مورد افکار و اعتقادات  و گذشته آقای زمانی از شبنامه و یا وبلاگ ها و سایت هاست و اگر ما هم به فرض بگوئیم زمانی ،ولائیست همگان بپذیرند .مطمئنا اینگونه نیست و خود ایشان بهتر می دانند که در گذشته های نه چندان دور چه گذشته و خاستگاه فکری ایشان کجاست؟

مدافع عزیز جناب زمانی الحق والانصاف در این قسمت نوشته با سفسطه موضوع را خوب مغلوط کرده و در پایان نیز مکاشفات غریبی نموده اید.!!

گفته اید که در زمان جنگ زمانی در حال خدمت به نظام در سنگر معلمی بوده  و خدمات زیادی کرده.

چه زیبا خود را فریب می دهید. ولی خدا و موءمنان از این حرف شما مطمئنا خواهند خندید.

در دورانی که مرزهای کشور مورد تاخت و تاز  دشمنان بود و تمام استکبار با شمشیر عریان بر یگانه کشور و سرزمین دوستدار اهل بیت می تاختند، در هنگامی که پیر و مقتدای پاکان حضرت امام خمینی ندای هل من ناصر سر داده و شرکت در جبهه و جنگ را واجب عینی دانستند، در برهه ای که  تمام کفر متحد شده بودند تا ریشه دلدادگی به عاشورا و انتظار موعود را یکجا برکنند، در هنگامی که از نوجوانان  تا کهنسالان  در جبهه ها جان می دادند و در آن هنگام که بهترین و پاکترین مخلوقان خدا و رشیدترین فرزندان   ایران زمین  دلیرانه رخت شهادت پوشیدند، عده ای که مع الاسف آقای زمانی هم جزو آنان بود، گوئی که هیچ یک از اینها را نمی بینند و هیچ دردی نه از سر اعتقاد مذهبی که حتی از سر غیرت ملی نیز احساس نکردند.

گفته اید که همه  در آن زمان به وظیفه عمل کردند والا ما در جنگ پیروز نمی شدیم.

از کدام کوزه  این دفینه بیرون آوردید؟ جریان نفاق و گروهک رجوی خائن ،جریان ملی گرائی، گروهک ملی مذهبی و نهضت آزادی، باند مهدی هاشمی معدوم، جریان پس مانده رژیم طاغوت   و چه بسیار گروه ها و جریاناتی که نه تنها به وظیفه عمل نکردند که خیانت و جنایاتشان در حق ملت ایران، ننگی ابدی بر تارک آنان است.


جناب حامی آقای زمانی  احتمالا شما نیز در آن زمان در  خیل لشگریان خدا نبوده اید که اگر بودید و خود به چشم خویشتن نظاره گر تکه تکه شن بدن های بهترین جوانان  این مرز و بوم بودید هرگز اینگونه ناجوانمردانه مجاهدان راه خدا را با عافیت طلبان معامله گر، همسنگ و همطراز نمی کردید.


مگر در مورد وعده  راستین حضرت باریتعالی تردید دارید که:


«لاَّ یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُوْلِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً وَکُلاًّ وَعَدَ اللّهُ الْحُسْنَی وَفَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا»

«مؤمنان خانه‏ نشین که زیان‏دیده نیستند با آن مجاهدانی که با مال و جان خود در راه خدا جهاد می‏کنند یکسان نمی‏باشند خداوند کسانی را که با مال و جان خود جهاد می‏کنند به درجه‏ ای بر خانه‏ نشینان مزیت بخشیده و همه را خدا وعده [پاداش] نیکو داده و[لی] مجاهدان را بر خانه‏نشینان به پاداشی بزرگ برتری بخشیده است.»

نساء/95


 دوستان عزیز، در ذکر آن چه که باید گفت افراط کردید و بی انصافی ورزیدید که ما هم صد البته می دانیم که  چه بسیار دلبستگان و دلسوختگان انقلاب بودند که به دلایل زیاد مستقیما در جهاد حاضر نبودند، اما در هر موقعیت و مرتبه ای که بودند هدفشان حرکت در این راه بود والبته که سنجیدن حساب و کتاب و نیت هر کس تنها با پروردگار است.

عجبا که شما خود به کلام حضرت اباعبدالله در روز عاشورا اشاره می کنید که در آستانه شهادت بودند و باز هم یاران را فرا میخواند که بشتابید بسوی کرامت اخلاق   که مطمئنا دعوت ایشان از یاران برای حضور در  میدان جهاد و قتلگاه و شهادت بود و جالب اینکه شما درست در اینجا کرامت اخلاق را سلام کردن ،احترام به همسایه و رعایت قوانین راهنمائی می دانید.

به کجا می روید؟ آیا برای تطهیر شخصی که دوست می دارید، داریدبر کلام مولا چنگ می کشید؟ چرا با جرات نمی گوئید که حتی  از بیان صحیح کلام ابا عبدالله در ظهر عاشورا بیم دارید ؟

ایشان در ظهر عاشورا و خطاب به کسانی که خود تندیس اخلاق و دیانت بودند، همگان را به حضور در میدان و دادن خون در راه خدا فرا می خواندند نه رعایت همسایه و سلام کردن و رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی .

اخلاق مداری که در ظهر عاشورا در پستوی خانه خزیده باشد به پشیزی نمی ارزد و چه بسیار اهل نماز و روزه و به قول شما مکارم اخلاق در سپاه یزید زیاد بودند.

لا حول ولا قوت الا بالله العلی العظیم


و چه بسیار انسانها که در عاشورای ملت ایران، و آنجا که امام ندای هل من ناصر سردادند و دست یاری به سوی شیعیان دراز کردند، به کنج عافیت طلبی خود خزیدند در معامله با خدا  شرکت نکردند و اینهایند که با نص صریح قران ،مصداق خسرالدنیا والاخره هستند.

حال بگذریم که آنان که می شناسند  می دانند که همان مکارم اخلاق روزمره هم در محبوب شما نبوده ،مگر آنکه در این چند سال اتفاق غریبی افتاده باشد.

ما  پیشنهاد می کنیم که  ایشان یکبار ،مردانه و صادقانه از گذشته خود ابراز ندامت کرده تا دائما و هرروزه مجبور به بافتن آسمان و ریسمان به هم برای تبرئه ایشان نشوید.


چرا به اطرافیان زمانی ایراد می گیرید ؟مگر شما خدا هستید؟

 بسیار خوب دوست عزیز پیشنهاد می کنم که  اگر به قول خودتان شیعه امیرالموئمنین هستید یکبار نامه حضرت امیر به مالک اشتر و نیز نامه عتاب آمیز به محمد ابن ابوبکر  را در مورد دوستی و همنشینی با افراد  مسئله دار بخوانید.

اگر شیعه مولا نیستید و شیعه محبوب دلتان جناب زمانی هستید که ما را به خیر و شما را به سلامت.

 در مورد اطرافیان آقای زمانی هم ما بارها و بارها عنوان کرده ایم  که تا هنگامی که تخلفات و اقدامات غیر قانونی این باند ادامه داشته باشد، ما هم به وظیفه خود که افشای آن است عمل می کنیم.

 راستی دوست عزیز ،جعفر امیری ،آن کس که او را با یار پیامبر که آنقدر در غار نشست تا گوشت بدنش آب شد و به حال احتضار افتاد و در آنهنگام بود که پیامبر فرمود خدا توبه ات را پذبرفت مقایسه کرده بودید.

 خدمت شما معروض میدارم که این تواب عزیز دل و رازق جیب اربابنتان باز هم امسال به جرم کم فروشی در آرد توسط تعزیرات دادگستری کنگاور محکوم شده است.


چرا به دوستی بهروز دهنوی و زمانی ایراد می گیرید؟

برادر عزیز وبلاگ نویس، اینجانب در این ایام مقدس به خداوند منان سوگند یاد می کنم که هیچ چشم داشتی به رابطه عارفانه و عاشقانه این شمس و مولانا نداریم و  دوام این پیوند فرخنده  را از حضرت باری تعالی  مسئلت داریم.

آنچه مقصود ما بوده و هست نه رعایت اخلاق دینی و اسلامی و نه حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری از سوی ایشان است که خود میدانیم این توقع از ایشان نابجاست بلکه حداقل  خود قانون را اگر نمی توانند، ظاهر قانون را حفظ کنند .

 هر بچه خرد سالی نیز می داند که فرمانداری صحنه به ستاد تبلیغاتی  آقای زمانی بدل شده است.

آیا ما حق نداریم بگوئیم چرا این چنین است؟

شما هم اگر از پولهای جعفر خان متنعم نشده اید باید خود به این تخلفات آشکار که حداقل نتیجه آن دلسردی و عدم اعتماد مردم به هیات اجرائی انتخابات است اعتراض کنید و اگر نهی از منکر را نیز در زمره مکارم اخلاق میدانید، این منکر واضح که هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است محکوم کنید.

دیگر تخلفات ایشان که جای خود دارد.

در ضمن برای روشنتر شدن این بحث ما حاضریم که بیش از بیست سرمایه گذاری و تخلف این افراد با شراکت بعضی مفسدین اقتصادی را باذکر دلیل و مدرک و مکان و زمان بیان کنیم.

اهل افشای مفاسد اخلاقی نیستیم والا، ماشاالله از این حیث نیز چنته اربابانتان بسیار پربار است


در مورد غیر بومی گرا ها و جریان انحرافی :

 اولا بسیار موهوم از ذهن خودتان شخصیت هائی را بدون دادن هیچ کدی غیر بومی گرا و انحرافی و ... خوانده اید و در آخر گفته اید همگان ایشان را می شناسند.

دوما بومی گرائی تنها در شرایطی مفید است که فرد بومی  در مقایسه با غیر حداقل در تعهد و تخصص برابر باشد والا در شرایطی که فردی بهتر وجود دارد دادن مسئولیت به هم شهری و هم قبیله ای بر اساس به قول شما بومی گرائی نه تنها بر اساس آموزه های شرعی حرام است بلکه خلاف نص صریح قانون اساسی است.


 در مورد جریان انحرافی هم سخن بسیار است که انشاالله به مرور و با ذکر کد و دلیل عرض می کنیم ولی باز هم مع الاسف باید بگویم که نماینده محبوب شما متهم ردیف اول است !!!!

برای نمونه به صورت سربسته به جریان دو چک به مبلغ نود میلیون از سوی معاون اول رئیس جمهور(بزرگترین حلقه از زنجیر جریان  انحرافی) به دوتن از نمایندگان استان اشاره میکنم.

این پرونده در دادگاه مفتوح است. از نماینده غیر انحرافیتان سوال کنید جریان از چه قرار است ؟

فعلا یاعلی مدد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد