««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

اظهارات فدایی درمورد امتیازات دریافتی گروه آریا

اظهارات فدایی درمورد امتیازات دریافتی گروه آریا


http://www.faraznews.com/uploads/news/images/1390/08/30/fwqvjkx.jpg

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش های این کمیسیون تاکنون تنها در بخش تسهیلات اعتبارات اسنادی ریالی دریافت شده توسط گروه آریا بوده و پس از این به سایر موارد ورود پیدا می کند.

به گزارش مشرق، حسین فدایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سایر موارد ازجمله مباحث گمرکی، مالیاتی، سازمان خصوصی سازی و سایر امتیازات که از مجموعه دولت دریافت شده است در دستور کار کمیسیون اصل نود مجلس قرار گرفته که طبق برنامه مورد بررسی قرار می گیرد.

** سامانه نیمه تمام سنجش اعتبار مشتریان

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی باتاکید بر نقش بازدارندگی سیستم سنجش اعتبار مشتریان گفت: هنوز این سیستم به صورت کامل راه اندازی نشده است.

فدایی اضافه کرد: پنج سال پیش از وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس کل بانک مرکزی خواستیم اسامی کسانی که از تسهیلات بالای 100 میلیون تومان بهره مند شده اند را به کمیسیون اعلام کنند اما آنها گفتند نمی توانند این کار را بکنند؛ اسامی کسانی که تسهیلات بالای 200 میلیون را درخواست کردیم باز هم گفتند امکان آن وجود ندارد.

وی ادامه داد:

بالاخره درخواست کردیم اسامی 10 شخص که بالاترین تسهیلات را دریافت کرده اند را به کمیسیون تحویل دهند که برای انجام این کار گفتند که چند روز وقت می برد؛ در آن زمان ما متوجه شدیم که هیچ گونه سیستمی که اطلاعات جامع مشتریان در آن ضبط شده باشد در سیستم بانکی کشور وجود ندارد.

به گفته فدایی، این امر منتج به آن شد که طرح تدوین سامانه اعتباری مشتریان آغاز شود اما با این حال هنوز این طرح به اتمام نرسیده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل شخصی من از تاخیر در تدوین این سامانه این است که دست هایی نمی خواهند این سامانه تدوین شود، چرا که این سامانه می تواند همه اطلاعات را روشن کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد