««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

۱۷۰۰هکتار زمین خواری آریا/ چرا احمدی نژاد پیام تسلیت نداد/ اصلاح طلبان کاندیدا محورمی آیند نه لیست محور/ نشریات استانی در اختیار اصلاح طلبان...



*نظر سنجی سه مرکز رسمی نظام نشان می دهد میزان مشارکت مردم در انتخابات آینده مجلس حدود 60 درصد خواهد بود. در دو انتخابات گذشته مجلس میزان مشارکت مردم 51 و 53 درصد بوده است.

*در جلسه هفته گذشته برخی چهره های فتنه طلب این بحث مطرح شده که با توجه به فرارسیدن ماه محرم ما باید از ظرفیت حسینیه متعلق به محتشمی و مسجد در اختیار هادی غفاری نهایت بهره برداری تبلیغاتی را ببریم.

* علیرغم مظلوم نمایی های اصلاح طلبان مبنی بر نداشتن رسانه، یک تحقیق میدانی نشان می دهد 68 درصد نشریات استانی در اختیار طیف اصلاح طلب قرار دارد. این رسانه ها از یارانه ارشاد هم برخوردارند.

*یکی از استانداران سابق کشور از سوی جریان انحرافی ماموریت یافته است اقدام به تشکیل احزاب و گروه هایی با عناوین صیانت از گفتمان سوم تیر و گفتمان انقلاب اسلامی بنماید تا ریزش های دولت دهم را با این عناوین انقلابی جذب نمایند.

*بر اساس سندی که اخیرا از امیر ارجمند مشاور میر حسین به دست آمده است، جریان فتنه ماموریت دارد در انتخابات مجلس با چراغ خاموش و موتور روشن شرکت کرده و خود را پشت عناوین قابل قبول جامعه همچون اصولگرایی مخفی و به هر قیمت ممکن کاندیداهایی را به مجلس بفرستند.

* برخی شنیده ها حکایت از زمین خواری گسترده در پرونده فساد مالی متعلق به گروه آریا دارد.گفته می شود حجم این زمین خواری ها بیش از 1700 هکتار است.

*جریان انحرافی از حوادثی که در جریان بازداشت جوان فکر اتفاق افتاد اظهار رضایت کرده است. به گفته اعضای این جریان، در آستانه صدور کیفر خواست برای متهمان فساد مالی، ما باید این شایعه را در جامعه دامن بزنیم که برخورد قوه قضاییه از حالت قضایی خارج و به سمت سیاسی سوق داده شده است.

*به اعتراف مراکز دولتی بحرین بیش از 95 درصد شیعیان این کشور شبکه تلویزیونی العالم را به عنوان شبکه اول خبری خود انتخاب کرده اند. در هفته گذشته پادشاه بحرین نسبت به نفوذ رسانه های ایرانی در میان مردم بحرین هشدار داده بود.

* شنیده ایم حجت الاسلام جلالی مسوول دفتر آیت الله مصباح یزدی در کرمان کاندیدای مجلس خواهد  شد. گفته می شود وی در لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان قرار خواهد داشت.

*در جلسه اخیر اصلاح طلبان مصوب شده است در برخی حوزه های انتخاباتی به جای لیست محوری، به صورت کاندیدا محور و سفید وارد انتخابات شوند.

*عدم ارسال پیام تسلیت احمدی نژاد برای درگذشت فرزند محسن رضایی سوالات متعددی را در افکار عمومی به وجود آورده است. تمامی مسوولان ارشد نظام برای رضایی پیام تسلیت فرستادند. این در حالی است که احمدی نژاد پس از ارسال پیام تسلیت برای پادشاه عربستان مورد انتقادات جدی قرار گرفت.

 
* در حالی که در ماه های اخیر از استعفای حجت الاسلام و المسلمین کازرونی از امامت جمعه کرج و انتقال وی به تهران جهت تدریس در حوزه و دانشگاه اخباری منتشر شده بود، شنیده ایم که با توصیه آیت الله مهدوی کنی به ایشان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان البرز، از انتقال به تهران منصرف شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد