««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

ویترین روزانه مشرق:

معمر قذافی کشته شد/شکایت بقایی از کواکبیان/واکنش رییس قوه‌قضاییه به دروغ بزرگ/ملاقات رهبر انقلاب با احمد عزیزی و...



آتش زدن پرچم اسرائیل توسط آمریکایی ها (فارس)معترضان آمریکایی با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی انزجار خود را از سیاست‌های مقامات آمریکایی که تابع محض لابیهای صهیونیستی هستند را نشان دادند.
 
 

تعیین جایزه برای قتل اسیران فلسطینی (تابناک)یک روز پس از آزادی اسرای فلسطینی، پیامکی در سرزمین های اشغالی به صورت فراگیر انتشار یافته است که در آن به مخاطبان پیشنهاد می کند در قبال کشتن اسرای آزاد شده، جایزه دریافت کنند.

 

 

شکایت بقایی از کواکبیان (فارس)کواکبیان نماینده مردم سمنان :  بقایی معاون رئیس جمهور و آقای پوستین‌دوز رئیس سایپا از بنده شکایت کرده و ما را به دادگاه فراخواندند و بنده هم تا الان این موضوع را مطرح نکرده بودم ولی امروز آن را اعلام می‌کنم.

 
 
 

عکس/ احساس ناب یک پدر شهید (مشرق)

 

گزارش رحیمی به رهبر انقلاب در کرمانشاه (فارس)رحیمی معاون اول رئیس جمهور با ارائه گزارشی به محضر رهبر انقلاب، مصوبات جلسه هیئت دولت را 140 بند عنوان کرد و گفت که جمع اعتبارات و تسهیلات این مصوبات بیش از 5800 میلیارد تومان است.

 
 

زمان اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد (فارس)باهنر نائب رئیس مجلس گفت: در صورتی که حدنصاب سؤال از رئیس‌جمهور حفظ شود، سؤال از رئیس‌جمهور هفته آینده اعلام وصول می‌شود.

 
 

ورود سرزده کلینتون به کابل (مهر)هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا شب گذشته به طور سرزده و بدون هماهنگی با مقامات افغانستان وارد کابل شد.

 

 

دیدار چهره به چهره تهرانی ها با رئیس جمهور (خبر)رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در محل وزارت کشور به صورت چهره به چهره با شماری از مردم استان تهران دیدار و گفتگو و دستورهای لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کردند.

 


رای گیری در انتخابات مجلس رایانه‌ای می‌شود (ایلنا)مصطفی نجار(وزیر کشور) با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در سلامتی کامل برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزار کردن انتخاباتی سالم و درخور شان نظام جمهوری اسلامی، جلسات متعددی با مدیران و مسئولان ذیربط در این مدت داشته‌ایم.

 


واکنش رییس قوه‌قضاییه به یک دروغ بزرگ (مشرق)آیت ا... آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی گزارش ارایه شده گزارشگر ویژه حقوق بشر را «سخیف و ناصحیح و غیر مستند» خواند و به «نامشخص و نادرست بودن روش‌های تهیه این گزارش» اشاره کرد.

 


چون چادری بودیم اجازه بازدید ندادند (فارس)فاطمه رهبر عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در سفر اخیر به کشور روسیه و شهر سن‌پطرزبورگ به دلیل اینکه چادر سرمان بود، به ما اجازه بازدید از موزه را ندادند. مسئولان موزه آرمیتاژ گفتند برای بازدید از موزه باید بالاپوش خود را دربیاورید؛ در پاسخ آنها گفتیم، چادر بالاپوش نیست بلکه اعتقاد، اندیشه و لباس ما محسوب می‌شود.

 
 
 

عکس/ ملاقات رهبر انقلاب با احمد عزیزی

 
 

توصیه رهبر معظم انقلاب به احمد عزیزی (تابناک)ایشان در این دیدار به احمد عزیزی توصیه کردند که در ایامی که بر روی تخت بیمارستان بستری است فرصتی خوبی است که با خدا خلوت کند و خداوند صحبت های او را خواهد شنید.

 
 
 

حضور 5 چهره مطرح انرژی جهان در تهران (مهر)همایش بین المللی فناوری و نوآوری در صنعت نفت و گاز با حضور رستم قاسمی وزیر نفت و رئیس اوپک، دبیرکل اوپک، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز، دبیرکل اکو و مدیر دبیرخانه اتحادیه جهانی گاز به عنوان 5 چهره شناخته شده انرژی جهان در تهران برگزار می شود.

 


تنظیم ادعانامه علیه مقامات آمریکایی (مشرق)در پی دستور رئیس قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور، یکی از معاونان خود را با ابلاغ ویژه مسئول پیگیری و تنظیم ادعانامه علیه مقامات آمریکایی کرد.

 
 
 

قذافی در حال فرار کشته شد + عکس (فارس)منابع خبری از کشته شدن معمر قذافی دیکتاتور لیبی خبر دادند.

 
 
 

تظاهرکنندگان آمریکا: از بهار عربی الهام گرفتیم (جام)شبکه سی ان ان: «بسیاری از تظاهرکنندگان در آمریکا و وال استریت می گویند آنها از بهار عربی الهام گرفته اند.»

 
 

محل اختفای قذافی چگونه لو رفت؟ (العالم)ابوبکرالفرجانی عضو شورای محلی شهر سرت به دنبال آزاد سازی این شهر به دست انقلابیون و دستگیری معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی و مرگ وی به دلیل شدت جراحات وارده از نحوه لو رفتن و مشخص شدن مکان وی خبر داد.

 


احمدی نژاد دوباره با CNN گفتگو می‌کند (مشرق)محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران ، شنبه ۳۰ مهرماه با شبکه آمریکایی CNN گفتگو می کند.
 
 
 
 
 
تصاویری که میلیونها کاربر وب را شیفته کرد (مهر)تصاویری تماشایی که میلیونها کاربر وب را شیفته کرده است نشان می دهد یک شامپانزه با شیشه مشغول شیر دادن یک توله ببر است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد