««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

احمدی نژاد:

اوباما برای‌ رابطه با ایران‌ هنوز فرصت‌دارد/ برخی‌ در ایران می خواهند دولت را محدود کنند


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbzJqdk-bkuSaB38qUEtaE_0rf_3h9uCk2DUIZHUd32FrZwjCs

خبرگزاری اسوشیتدپرس امروز مصاحبه‌ای را با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که در سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به سر می‌برد، منتشر کرد.

در این مصاحبه آقای احمدی‌نژاد بار دیگر تاکید کرد که فروریختن برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی در نیویورک نمی‌توانسته در اثر اصابت دو هواپیمای مسافربری باشد بلکه مواد منفجره دیگری برای انفجار این دو ساختمان بلند به کار گرفته شده است.

آقای احمدی‌نژاد همچنین در این مصاحبه تاکید کردند که پس از پایان دوره ۲ ساله باقی مانده از ریاست‌جمهوری ایشان انتخاباتی جدید برگزار خواهد شد و شخصی دیگر جایگزین وی خواهد شد.

به نوشته اسوشیتدپرس، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پس از طماع و متکبر خواندن رژیم آمریکا اظهار داشت که هنوز باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا برای عمل به وعده‌های انتخاباتی خود مبنی بر بهبود روابط با ایران پس از سه دهه دشمنی فرصت دارد! وی تصریح کرد: "من معتقد نیستم که این شانس به طور کامل از دست رفته است."


احمدی‌نژاد ادامه داد که هرگز پاسخی در خصوص نامه‌ای که شخصا برای اوباما ارسال کرده است دریافت نکرده و در ضمن اوباما پاسخی به دعوت وی برای دیدار در حاشیه اجلاس مجمع عمومی و صحبت در خصوص موضوع هسته‌ای ایران به وی نداده است.

رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد

که اوباما می‌توانست راهی غیر از راه رئیس‌جمهور قبلی آمریکا را برگزیند و هنوز نیز می‌تواند. دشمنی با ایران هیچ فایده‌ای برای آمریکا دربر نخواهد داشت.

آقای احمدی‌نژاد همچنین بار دیگر بر موضع هسته‌ای کشورمان و صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد و ابراز داشت که موضوع هسته‌ای به یک موضوع سیاسی بدل شده است.

اسوشیتدپرس در ادامه گزارش خود از این مصاحبه به طرح این ادعا پرداخت که قدرت احمدی‌نژاد در ایران کاهش یافته و این امر با مخالفت قوه قضائیه ایران برای جلوگیری از آزادی دو آمریکایی زندانی در ایران پس از اعلام احمدی‌نژاد، روشن شده است. آقای احمدی‌نژاد در این خصوص و پس از مواجهه با این سوال خبرنگاران آمریکایی که "در زمان تشدید مناقشات قدرت در ایران چه کسی مسئولیت دارد؟"، با اشاره به تفکیک قوا در ایران، بر وجود رقابت سیاسی در کشورمان تصریح و آن را با رقابت‌های سیاسی موجود در آمریکا مقایسه کرد!


وی همچنین اظهار داشت: "در ایران برخی مرا خیلی دوست ندارند و سعی دارند که رای و نظر دولت را محدود کنند. همین اتفاق در ایالات متحده نیز می‌افتد!"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد