««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

راه بهارستان از رودهن می گذرد!!

 راه بهارستان از رودهن می گذرد!! 

 

باخترنیوز- آخرین اخبار رسیده حاکی از آنست با برخی  مجاهدتهای علمی (!) ، تمامی نمایندگان فعلی استان در مجلس شورای اسلامی شرایط شرکت در انتخابات مجلس نهم را کسب نموده اند.

بر این اساس و در حالیکه شرط ورود به عرصه انتخابات در این دوره، دارا بودن مدرک فوق لیسانس و یا مدرک لیسانس با سابقه نمایندگی یک دوره(بجز دوره فعلی)و یا شرایط ایثارگری میباشد تا چندی قبل خبر می رسید که از بین نمایندگان استان ، محمدرضا شعبانی نماینده کرمانشاه و سید جواد زمانی نماینده کنگاور،صحنه و هرسین بدلیل نداشتن مدرک کارشناسی ارشد نمی توانند در این دوره از انتخابات شرکت نمایند اما جدیدترین اخبار رسیده به باخترنیوز حاکی از آنست که این دو نفر در حال حاضر دانشجوی ترم آخر فوق لیسانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هستند و بر این اساس می توانند در این عرصه وارد شوند.

بدون شک انتشار این خبر مسرت بخش می تواند موجی از شادی و شعف را در میان مردم استان راه انداخته(!) و طرفداران بیشمار آنها را از غم و اندوه برهاند(!!)

در این میان دو نکته قابل تامل و توجه است:

1-براستی اگر شرط ورود به مجلس برای داوطلبین بجای فوق لیسانس ، دکترا بود آیا باز هم مشکلی وجود داشت.جواب مسلما" خیر است.چه بسا برخی دوستان این بار مدرک دکترای تخصصی(P.H.D) و یا فوق دکترا را رو می کردند.

2-انشاءاله همانگونه که نمایندگان محترم استان در مجلس برای اخذ مدرک تحصیلات تکمیلی در تلاش هستند این چنین برای خدمتگزاری به مردم استان هم فعالیت نمایند که البته شک نداریم که چنین است(!)  

 

http://www.bakhtarnews.blogfa.com/post-93.aspx

نظرات 3 + ارسال نظر
کارخانه ای دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام.
یه ادم بی شخصیتی به اسم هومن چناری که چند سالیه برای خودشیرینی اسمش را به علیرضا تغییر داده و لک منطقه کاکاوند هرسینه از ۳-۴ سال پیش معاون فرهنگیه دانشگاه آزاد واحد رودهنه. دوره قبل برای زمانی تبلیغ کرد و حتی سال ۸۸ صحبت از این بود که زمانی میخواد به عنوان رییس دانشگاه آزاد واحد کنگاور معرفیش کنه.
اگر یادتان باشه او خودش رو مشاور کمیسیون اجتماعی مجلس که زمانی عضو اون کمیسیونه معرفی میکرد متقابلا هم برای نان قرض دادن ترتیب ثبت نام متقلبانه این دو شخصیت وجیه المله را فراهم کرده است.

....... دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

چرا در مورد تیم مدیریتی استان با مستندات لازم مطالبی را نوشتم درج نکردید گله مندم

کاربر سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ق.ظ

نگران نباشید این دو جز’ ضعیف ترین نمایندگان و فاقد هرگونه شانسی جهت انتخاب مجدد هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد