««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

عروسی دختر فرماندار صحنه در منزل مفسد بزرگ اقتصادی!

جشن عروسی دختر فرماندار صحنه در منزل مفسد بزرگ اقتصادی!   

 

 


امروز  مهم ترین خبری که در میان سیاسیون و حتی مردم عامه در کنگاور رایج است یک بحث کاملا غیر سیاسی است. همه جا صحبت از یک عروسی است. عروسی دختر حاج بهروز دهنوی فرماندار محترم صحنه!!!
البته این به خودی خود مسئله مهمی نیست، امر مهم در این قضیه این است که این مراسم کجا برگزار شده است؟
منزل آقای جعفر امیری!!! 


جعفر امیری نامی آشنا در میان مردم کنگاور است اما شهرت ایشان نه از باب خوشنامی و حسن شهرت بلکه از جهت بدنامی و اشتهار به فساد است.
البته قصد تهمت و افترا به کسی را نداریم اما از آنجا که این آقا دو سال پیش به جرم فساد اخلاقی و اقتصادی توسط اداره اطلاعات دستگیر شد و در دادگاه نیز محکوم گردید و با توجه به قانون که انتشار اسامی کسانی که در دادگاه محکوم شده اند را بلامانع می داند نام و جرم محرز شده ایشان را عنوان کردیم. 


البته آقای امیری یک سرمایه دار و کارخانه دار است که به هر ترتیب مال و منالی به هم زده و هرکاری کند خرده ای بر آن نمی توان گرفت اما ارتباط این فرد بدنام و معلوم الحال با مسئولین طراز اول شهر ما مورد توجه و سوال است و امثال این ارتباطات است که این شائبه را در ذهن تداعی می کند که نکند آقای امیری به واسطه همین ارتباطات با آقای نماینده و آقای فرماندار توانست از پرداخت جریمه میلیاردی که در دادگاه محکوم شده بود فرار کند. 


البته آقای دهنوی اختیار دارد که هرجا که می خواهد عروسی دختر خود را برگزار کند اما اینکه ایشان منزل کاخ گونه و بسیار مجلل دوست دیرین خود را به تالار های عروسی و منزل خود و اقوام خود ترجیح می دهد، تضاد بسیاری با ادعا ها و  شعارهای ایشان و دوست نماینده شان که اینقدر ادعای اصولگرایی و ارزشمداری  و ولایی بودن دارند ،دارد .
در پایان از شما وبلاگ ارزشی و انقلابی کمال تشکر را دارم که این مطلب را منشر خواهید کرد. انشاء الله که با اطلاع رسانی شما این از خدا بیخبران ریاکار اندکی چهره شان روشن شده و و دست تزویرشان برای امت حزب الله رو شود. 

 


واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند 
                                                       چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنن
پرسشی دارم زدانشمند مجلس باز پرس
                                                     توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند
گوییا باور نمی دارند روز داوری
                                                        کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد