««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

تلاش معاونین وزارت نفت برای رای اعتماد مجلس به علی آبادی

تلاش معاونین وزارت نفت برای رای اعتماد مجلس به علی آبادی 

 

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه محمدعلی آبادی گزینه دولت برای تصدی مسئولیت وزارت نفت است، گفت: معاونین این وزارتخانه از روز سه شنبه در مجلس تلاش می کردند تا نظر نمایندگان را نسبت به علی آبادی جلب کنند.
صمد فدایی نماینده سنقر و کلیایی در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جهان با بیان اینکه رئیس جمهور تصمیم دارد تا محمد علی آبادی سرپرست فعلی وزارت نفت را بعنوان وزیر نفت به مجلس معرفی کند، گفت: در همین راستا معاونین وزارت نفت در اولین جلسه مجلس در بعد از تعطیلات تابستانی یعنی در جلسه روز سه شنبه ۲۸ تیر با نمایندگان رایزنی می کرده و از آنها می خواستند تا بعد از معرفی علی آبادی به مجلس بعنوان وزیر پیشنهادی، به وی رای اعتماد دهند.

وی افزود: معاونین این وزارتخانه همچنین درصد فراهم کردن زمینه ملاقات حضوری نمایندگان با علی آبادی بوده که در همین راستا برخی از نمایندگان با وی دیدار و گفت وگو کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:

رایزنی های معاونین وزارت نفت با نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه مجلس هم ادامه یافت و به نظر می رسد که در جلسات آینده مجلس هم این رایزنیها ادامه یابد.

علی آبادی که از دوستان نزدیک احمدی نژاد است، در ابتدای دولت دهم بعنوان وزیر نیرو به مجلس معرفی شد که نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. در حال حاضر برخی از چهره های شاخص مجلس از جمله احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس مخالفت علی آبادی در وزارت نفت بوده و قطعا به وی رای اعتماد نخواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد