««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

سیدهادی خامنه ای:

حتی از محافل ورزشی و تفریحی علیه ما حرف می زنند  

 

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام معتقد است: گروه اندکی از مردم که با اصلاحات مخالف‌اند زیاده‌‌خواه و فزون‌طلب هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای در دیدار با اعضای شورای مرکزی و عمومی انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز و علوم پزشکی در پاسخ به سوالی در مورد آینده سیاسی کشور و تنوع حضور اصلاح‌طلبان و منتقدان در انتخابات پیش رو گفت: اگر فرصت رقابت برای انتخابات مساوی باشد می توان در این مورد اظهار نظر کرد .

سیدهادی خامنه‌ای ابراز عقیده کرد: اگر جریان رقیب معتقد به برگزاری یک انتخاب عادلانه است باید خیلی پیش از این فرصت را برای برگزاری یک انتخاب آزاد آماده می‌کرد اما امروز هیچ نشانه‌ای از این خواست و اراده مشاهده نمی‌شود.

سیدهادی خامنه‌ای تأکید کرد:

اول باید با ملت آشتی کنیم و حقوق مردم را محترم بشماریم و بعد آنها را به رعایت قانون توصیه کنیم. اگر خود یک طرفه قانون شکنی کنیم و به حریم ها تجاوز کنیم و حرمت و کرامت افراد جامعه را رعایت نکنیم چگونه انتظار عمل به قانون را از شهروندان انتظار داریم.

وی با اشاره به مخالفان اصلاحات گفت: گروه اندکی از مردم که با اصلاحات مخالف‌اند در حقیقت با مصالح مردم مخالف‌اند و ریشه آن، زیاده‌‌خواهی و فزون‌طلبی آنهاست مخالفت عده‌ای دیگر با اصلاحات، به این دلیل است که از جریان اصلاح‌طلبی، شناخت واقعی ندارند و تحت تأثیر تبلیغات دروغ و تهمت‌ها قرار دارند.

سیدهادی خامنه‌ای تأکید کرد:اینان از تمام فرصت‌ها، در تمام محافل حتی اجتماعات ورزشی و تفریحی نیز در بیان نظریات خود علیه این جریان بهره می‌برند. اما نتوانسته‌اند به نتیجه دلخواه برسند و اینهمه هزینه مادی و معنوی کارساز نبوده است. مخالفان به خوبی می‌دانند که در صورت برداشتن محدودیت‌ها و تهدید‌ها ، مقبولیت و مشروعیت این جریان علنی می‌شود.

وی تأکید کرد: در مقابل هر فیلتر، یک فیلتر شکن وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد