««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

هر آنچه در مورد حجاب می خواهید بدانید

هر آنچه در مورد حجاب می خواهید بدانید   

 

پژوهش، پرسمان، ادبیات عفاف و حجاب، یادداشت روز، گالری حجاب و عفاف، گنجینه نور مشتمل بر آیات و روایات و احکام مرتبط با عفاف و حجاب، محصولات علمی و فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب و نوجوانان هشت بخش اصلی پایگاه حجاب را تشکیل می‌دهد.رسا،حسین رمضانی، معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانةالنبی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از راه‌اندازی پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران با حضور آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم و همزمان با روز ملی حجاب خبر داد. 
وی با بیان این‌که مراسم افتتاح این پایگاه علمی فرهنگی، سه‌شنبه 21 تیرماه، ساعت 12 در دفتر این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، گفت: پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران به نشانی www.hijabiran.com رسماً آغاز به کار خواهد کرد.
 
معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانةالنبی خاطرنشان کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب ایران یک پایگاه علمی و فرهنگی است که گروه مخاطب وسیعی را شامل جوانان، نوجوانان و نخبگان پوشش داده و از هشت بخش اصلی تشکیل شده است.

وی افزود:‌

پژوهش، پرسمان، ادبیات عفاف و حجاب، یادداشت روز، گالری حجاب و عفاف، گنجینه نور مشتمل بر آیات و روایات و احکام مرتبط با عفاف و حجاب، محصولات علمی و فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب و نوجوانان هشت بخش اصلی این پایگاه را تشکیل می‌دهند.
 
رمضانی با بیان این‌که 38 بخش فرعی در ذیل این هشت بخش اصلی قرار گرفته و در مجموع، 800 عنوان مطلب تا 16 تیرماه امسال در این پایگاه اطلاع‌رسانی ارائه شده است، ابراز داشت: بانک معرفی کتاب از زیرشاخه‌های بخش پژوهش است که به معرفی 46 عنوان کتاب در زمینه عفاف و حجاب پرداخته و این عنوان‌ها در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: همچنین بانک مقالات شامل 105 عنوان مقاله تخصصی، بانک نرم‌افزارهای حجاب و عفاف شامل ده نرم‌افزار، بخش اطلس حجاب شامل 23 بیوگرافی نحوه پوشش در مناطق ایران و خارج ایران در این بخش لحاظ شده که منابع آن رو به افزایش است.

معاون رسانه‌ای مرکز حجاب ریحانةالنبی با اشاره به افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب نیوز به نشانی www.hijabnews.net که از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی انجام شد، گفت: این پایگاه در این مدت به موفقیت‌های مناسبی دست یافته است.
 
وی با بیان این‌که حجاب نیوز یک پایگاه خبری است و عملکرد رسانه‌های مختلف در عرصه حجاب و عفاف را رصد می‌کند، خاطرنشان کرد: متوسط آمار بازدید از این پایگاه اطلاع‌رسانی بین دو هزار تا 2 هزار و 500 نفر روزانه است و از رصد مناسب مسأله حجاب حکایت دارد.

رمضانی با اشاره به گزارشی که مرکز حجاب ریحانةالنبی در پایان هر سال از عملکرد خبرگزاری‌های مختلف ارائه می‌دهد و امسال نیز این گزارش در محضر آیت‌الله علوی گرگانی ارائه خواهد شد، گفت: خبرگزاری فارس در سال گذشته بهترین عملکرد را در زمینه عفاف و حجاب داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد