««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

گوشه کنار سیاست:

ترس خاتمی از جریان ناب/ ناراحتی احمدی نژاد از توقیف 9 دی  

 

* محمد خاتمی در جمع تعدادی از اصلاح طلبان نسبت به ظهور جریان ناب اصولگرایی در انتخابات آینده مجلس احساس خطر و نگرانی کرده و گفته است برای بازگشت به قدرت ما نباید اجازه دهیم رقابت سیاسی در کشور از دو طیف چپ و راست و یا اصولگرا و اصلاح طلب خارج شود.

 
 *شنیده ایم اخیرا تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور با لیدر جریان انحرافی دیدار کرده اند. این دیدار سازماندهی شده اهداف سیاسی و انتخاباتی داشته است.
 
*گفته می شود مدیر عامل و اعضای هیات مدیره یکی از موسسات اعتباری کشور به اتهام اختلاس بازداشت شده اند.
 
 * به دنبال بازداشت محمد شریف ملک زاده و چند تن از مدیران مناطق آزاد و به نتیجه نرسیدن تلاش های جریان انحرافی برای آزادی آنها، تعدادی از مدیران مناطق آزاد و شورای عالی ایرانیان از مسوولیت های خود استعفا داده اند.
 
*شنیده ایم دکتر احمدی نژاد از توقیف هفته نامه 9 دی توسط هیات نظارت بر مطبوعات اظهار ناراحتی و نگرانی کرده است.
 
 *با انتصاب جواد نجم الدین مدیر عامل ایران خودرو به ریاست هیات مدیره بانک پارسیان، سوالاتی درباره چرایی و چگونگی انتصاب وی مطرح شده است. نجم الدین نه مدرک تحصیلی مرتبط با امور بانکی دارد و نه دارای سابقه امور مالی و بانکی است. برخی نزدیکی نجم الدین به لیدر جریان انحرافی را رمز احراز مسوولیت های اخیر وی می دانند.
 
 *برخی خبرها از غیبت رئیس جمهور در جلسات هدفمندی یارانه ها حکایت دارد. در سال گذشته این جلسات هر شب با حضور دکتر احمدی نژاد برگزار می شد در حالی که در سال 90 این جلسات به صورت دو هفته یکبار و به ریاست رحیمی برگزار می شود.
 
*شنیده ایم فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران برای انتخابات مجلس از سمنان کاندیدا خواهد شد. وی فرصت دارد تا 9 تیر استعفای خود را تقدیم نماید.
 
 *شنیده ایم تعدادی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله مصوبه ماهواره هنوز توسط رئیس جمهور و رئیس این شورا جهت اجرا، ابلاغ نشده است. از عمر برخی مصوبات حدود دو سال می گذرد.
 
 *گفته می شود پس از دستگیری دو تن از مدیران مناطق آزاد، مدیر یک منطقه آزاد دیگر که از نزدیکان یکی از سران جریان انحرافی می باشد بخاطر تخلفات متعدد به سازمان بازرسی کل کشور احضار شده است.
 
*شنیده ایم جریان انحرافی بصورت چراغ خاموش به دنبال ادغام دو شرکت بزرگ خودرو سازی سایپا و ایران خودرو در یکدیگر می باشد.
 
* اعضای جریان انحرافی که این روزها تحت فشار شدید افشاگری رسانه ها قرار دارد، در جلسات خود گفته اند برای خارج شدن از این فشارها نیازمند خلق جریانی شبیه پالیزدار برای افشاگری های پر سر و صدا هستیم.
 
*به گفته احمدی نژاد در آخرین نشست مطبوعاتی سال 89، قرار بود یکی از هفتگانه های هدفمندی یارانه ها که اصلاح نظام بانکی بود از اردیبهشت ماه آغاز شود که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.
 
 * کمیته ای متشکل از کارشناسان حوزه و دانشگاه به تحلیل محتوای کتاب های درسی ابتدایی و راهنمایی پرداخته اند که گزارش این کمیته از تاسف بار بودن محتوای انحرافی برخی کتاب های درسی حکایت دارد.
 
* و دست آخر اینکه تاکنون 37 نماینده مجلس هشتم اعلام کرده اند قصد کاندیداتوری در انتخابات آینده مجلس را ندارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد