««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

برکناری رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

برکناری رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس   

 

سلیمان جعفرزاده که در طول سه سال گذشته رئیس این کمیسیون بود و هادی مقدسی نماینده بروجرد کاندیدای ریاست این کمیسیون بودند که از میان ۱۷ نماینده حاضر جعفرزاده هفت و مقدسی ۱۰ رای کسب کردند. 

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو که سه سال رئیس این کمیسیون بود را از ریاست این کمیسیون برکنار کردند.

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیونهای تخصصی مجلس هر ساله به مناسبت هفتم خرداد سالروز آغاز بکار مجلس برگزار می شود اما انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس امروز با تاخیر ۲۲ روزه برگزار شد.



سلیمان جعفرزاده که در طول سه سال گذشته رئیس این کمیسیون بود و هادی مقدسی نماینده بروجرد کاندیدای ریاست این کمیسیون بودند که از میان ۱۷ نماینده حاضر جعفرزاده هفت و مقدسی ۱۰ رای کسب کردند. همچنین ۲ عضو این کمیسیون در جلسه امروز غایب بودند.

معمولا در انتخابات آخرین سال هیئت رئیسه کمیسیونهای تخصصی مجلس اعضای کمیسیونها به رئیس قبلی رای مجدد می دهند اما اعضای کمیسیون اجتماعی بر تغییر رئیس این کمیسیون نظر داشتند.

همچنین در انتخابات اعضای دیگر هیئت رئیسه این کمیسیون، عیسی زاده نماینده میاندواب نایب رئیس اول، رضا رحیمی نسب نماینده خرم آباد نایب رئیس دوم، سید جواد زمانی نماینده کنگاور سخنگو، جواد صبور نماینده اردبیل و صمد فدایی نماینده سنقرو کلیایی بعنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد