««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

دلائل جالب یک نماینده برای کاندیدا نشدن

دلائل جالب یک نماینده برای کاندیدا نشدن  

 

یکی از نمایندگان فعلی مجلس که تاکید دارد در حوزه انتخابیه خود از موقعیت خوبی برای رای آوری در مجلس نهم برخوردار است، اما می گوید به دلیل بده بستان نمایندگان با دولت برای اجرای پروژه ها دیگر حاضر نیست در انتخابات مجلس شرکت کند.

به گزارش خبرنگار جهان این نماینده شهرستانی که عضو هیئت رئیسه یکی از کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی هم است، می گوید: نمایندگان در مجلس ۲ وظیفه قانونگذاری و نظارتی دارند اما متاسفانه این وظایف به درستی انجام نمی شود.


وی که خواست تا نامش فاش نشود، افزود: نمایندگان بخصوص نمایندگان شهرستانها برای خدمت رسانی در حوزه انتخابیه خود مجبورهستند تا با دولت معامله کنند که در همین راستا وظیفه نظارتی مجلس فدای این معامله می شود.


این نماینده افزود:

برای اینکه راه آهن، جاده، مدرسه، بیمارستان، دانشگاه و بطور کلی امکانات به شهرستان ببریم باید از انجام وظیفه نظارتی خود در مجلس چشم پوشی کنیم.


وی تصریح کرد: همچنین وظیفه قانونگذاری نمایندگان هم فدای بده و بستان با دولت می شود که این امر خیلی خطرناک است.


این نماینده با بیان اینکه من نمی توانم با این شرایط در مجلس بمانم و کار کنم، خاطرنشان کرد: فکر می کنم ماندن در مجلس ما را به جهنم می برد. چرا که وظیفه نظارتی مجلس کلا تعطیل است و نمایندگان فقط به دنبال بردن امکانات به شهرستانها هستند.


وی تصریح کرد: من معتقدم در بسیاری از مشکلات موجود کشور مجلس مقصر است چرا که اگر مجلس به وظایف خود به درستی عمل می کرد، دولت جرات تخلف از قانون را نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد