««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

دستور جدید رئیس‌جمهور برای تعدیل قبوض گاز

دستور جدید رئیس‌جمهور برای تعدیل قبوض گاز  

 

سخنگوی شرکت ملی گاز با تشریح نخستین دستور رئیس جمهور برای تعدیل قبوض گاز مشترکان خانگی اعلام کرد: با دستور دکتر احمدی نژاد تا پایان امسال مدت زمان محاسبه گازبهای مشترکان خانگی در ماههای سرد سال در تمامی اقلیم‌های پنج گانه یک ماه افزایش یافت.  

به گزارش مشرق، مجید بوجارزاده در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری نخستین نشست شورای معاونان وزارت نفت به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد در هفته جاری، گفت: بر این اساس با موافقت رئیس جمهور به منظور رفاه حال مشترکان گاز خانگی امسال مدت زمان ماههای سرد در محاسبه گازبها بین 30 تا 45 روز افزایش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه این پیشنهاد از سوی شرکت ملی گاز مطرح شده بود، تصریح کرد:

با موافقت رئیس جمهور این طرح در ستاد هدفمندی یارانه هم به تصویب رسیده است.
به گفته این مقام مسئول با پیگیریهای انجام شده مدت زمان محاسبه گازبهای ماههای سرد سال در اقلیمهای 3، 4 و 5 تا 15 اردیبهشت ماه و برای اقلیم های 1 و 2 تا پایان اردیبهشت ماه تغییر یافت.
وی، افزود: پیش بینی می شود با این تصمیم مشترکانی که در محدوده 75 تا 300 مترمکعب (اقلیم 1 تا 5) قرار داشته باشند در ماههای فروردین و اردیبهشت هر متر مکعب گازبها 300 ریال محاسبه می شود.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه پیشتر مدت زمان محاسبه گازبهای ماههای سرد سال در اقلیمهای سه تا پنج تا 15 فروردین ماه و برای اقلیمهای یک و دو تا پایان فروردین بوده است، بیان کرد: این تغییر موجب خواهد شد مشترکان در اقلیمهای متفاوت همچنان از الگوی مصرف فصل سرد سال بهره مند شوند.
وی ادامه داد: بر این اساس با استفاده بهینه تراز گاز طبیعی در فصل بهار که دمای هوا رو به افزایش است، صورتحسابهای مشترکین به شدت تعدیل خواهد شد. 

http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=46809

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد