««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

3پیشنهاد برای رشد سریع تر موها

3پیشنهاد برای رشد سریع تر موها  

 

 

موها در هر ماه حدود 2 تا 7 سانت رشد می کنند ولی میتوان با رعایت کردن نکاتی این رشد را افزایش داد.  
 رشد موها در حالت طبیعی از 2 تا 4 سانتیمتر است ولی برای به حداکثر رساندن رشد موها می توان مواد غذایی حاوی ویتامین های " آ و ب و بیوتین " که در موز، آجیل، تخم مرغ و غلات وجود دارد را به صورت مرتب مصرف کرد. علاوه بر درمان های داخلی (خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی) باید درمان خارجی هم داشت. ما به شما این 3 راه حل را پیشنهاد می کنیم تا رشد موی بهتری داشته باشید.
1. ماساژ پوست سر
شستن موها با آب به تنهایی کافی نیست، باید پوست سر را نیز به خوبی بشویید.
کینگزلی آرایشگر می گوید: موهای جدید نمی توانند بر روی پوست سری رشد کنند که کثیف و پوشیده از خاک باشد و سلول های چرب مرده سراسر آن را فرا گرفته باشند.
او پیشنهاد می کند: در هنگام شستن موها با شامپو، پوست سرتان را آرام و حد اقل 2 دقیقه با نوک انگشتانتان ماساژ دهید. این کار باعث می شود کثیفی پوست سر و موها از بین بروند و خون در زیر پوست به خوبی و سریع تر گردش کند ؛ مطمئن باشید این کار به رشد موهای شما کمک می کند.
2. شستشوی موها با محصولاتی استاندارد و با کیفیت
انتخاب نوع شامپو بسیار مهم است. چرا که شامپوهای دارای خشک کننده باعث ریزش مو می شوند در حالی که شامپوهای دارای مرطوب کننده و یا ضد افتاب میتوانند به رشد موها کمک کنند. ما به شما شامپوهای دارای روغن آواکادو را پیشنهاد می کنیم .
3. حرارت زیاد به موها آسیب می زند 


وسایل حرارتی موجود در ارایشگاه می تواند به پوست سر شما اسیب وارد کند و موها را شکننده کند. سعی کنید از شانه ای با دندانه های درشت استفاده کنید. اگر اصرار دارید که از وسائل پرسی استفاده کنید و میخواهید هر طور شده مدل مورد علاقه خود را درست کنید حتما از کرم های محافظ در مقابل گرما برای موهایتان استفاده کنید.
سایت تاپ سانته در پایان یاد آور میشود که اگر میخواهید موهای زیباتری داشته باشید تا جایی که می توانید جلوی حرارت دیدن موهای خود را بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد