««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

ناگفته های محرابیان از برکناریش

محرابیان ناگفته‌های برکناری‌اش را می‌گوید   

 

مراسم تودیع علی اکبر محرابیان وزیر سابق صنایع و معارفه مهدی غضنفری سرپرست این وزارتخانه امروز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار می‌شود.  
مهدی غضنفری وزیر بازرگانی که با حکم رئیس جمهوری سرپرستی وزارت صنایع و معادن را بر عهده گرفته، از امروز بعدازظهر در ساختمان وزارت صنایع و معادن در خیابان سمیه تهران مستقر می‌شود.

برهمین اساس، مراسم تودیع علی اکبر محرابیان و معارفه مهدی غضنفری سرپرست وزارت صنایع و معادن ساعت 16 امروز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

البته احتمال دارد غضنفری نیز همچون علی نیکزاد وزیر مسکن و سرپرست وزارت راه سه روز در هفته به وزارت بازرگانی و سه روز در هفته به وزرات صنایع و معادن برود.

در همین حال، شنیده شده است علی اکبر محرابیان که از ادغام ناگهانی وزارت صنایع در بازرگانی شوکه شده و حتی برای تغییر نظر رئیس جمهور اخیرا موضع گیری متفاوتی داشته است، ناگفته‌هایی از چرایی کنار رفتنش از دولت را بیان خواهد کرد.

محرابیان از یاران نزدیک محمود احمدی نژاد در سالیان گذشته به خصوص دولت نهم بود به طوری که وی ابتدا در دولت نهم رئیس ستاد تبصره 13 و سپس از آنجا به وزارت صنایع و معادن آمده بود.

گفته می شود

یکی از دلایل خداحافظی محرابیان با وزارت صنایع و معادن اختلافاتش با یکی از مقامات ارشد دولتی بوده است که حتی برخی چانه زنی ها در یک ماه و نیم اخیر هم نگذاشت که وی در این سمت همچنان فعالیت کند. 

http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=46196

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد