««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

آرایش انتخابات آتی مجلس نهم در کنگاور

 آرایش انتخابات آتی مجلس نهم در کنگاور  

 

 

آوای کنگاور:انتخابات مجلس نهم و افرادی که  این دوره قصد دارند کاندیدا شوند:   

بر اساس آنچه که این روزها  شنیده می شود و در  محافل گو ناگون  خبر از آن می رسد  هرچند که تصمیم مجلس در  ارائه مدرک فوق لیسانس برای کاندیدا شدن مطرح شده بود. این با در حوزه کنگاور  افرادی جدید و با پشتوانه فکری و  قومی و مدارک تحصیلی بالا پا به عرصه   رقابت خواهند گذشت.  

در این میان می توان به آرایش انتخاباتی این حوزه  اشاره کرده افرادی چون زمانی  نماینده کنونی آمدن قریب و قوع  سلیمانی که بعد از غیبت یک دوره ای خود  به احتمال قوی قدم در این وادی بگذارد آمدن یادگاری که در دوره قبل با اختلاف ناچیزی  از رقیب خود جا مانده هرچند یادگاری در گذشته بطور گمنام پا در این مسیر گذاشته و تبلیغات دیر هنگامی را داشت. آمدن ارسلان رضائی که تایید صلاحیت  خود را  در دور گذشته میان دوره ای سنقر کسب نموده بود و اگر در دور گذشته تایید می شد  امکان  تغییر در روند معادلات داده می شد و مطرح شدن  حشمت آسیابانی  وکیل دادگستری   که تازه قدم در عرصه رقابت گذاشته و بر این عزم خود  راسخ می باشد. 

مطرح شدن اردشیر مولائی  عضو شورای شهر کنگاور که در بین مردم فردی موجه بوده و از چند دوره گذشته همچنان عضو شورای شهر می باشد ویا زمزمه های آمدن  رمضان دهنوی  که بصورت موجی آرام پا در این میدان می گذارد و دکتر بدری  که چند دوره گذشته برای دیگران تبلیغ می کرد و هم اینک خود قصد دارد که کاندید شود و این بار برای خود کار کند  تابه وعده خود که در دوره گذشته گفته بود که خواهم آمد کار کند وی چند دوره عضو شورای شهر بوده هر چند که بعضی از طیف ها  مخالف آمدن او بودندولی در چند روز گذشته  با رد شایعه نیامدن خود آب را برآتش ریخت و قصد خود را از آمدن اعلام نمود. 

 مطرح شدن افرادی چون   چناری که خود را  بعنوان  مشاور کمیسون اجتماعی مجلس  معرفی نموده  هر چند که وی  دارای نامی آشنا نبوده و یا تلاشهای ذبیح ترکاشوند را می توان از افرادی نامید که این دوره به احتمال قوی  خواهند آمد تا روند انتخابات مجلس نهم در این دوره را تعیین  نمایند  هرچند تا انتخابات  نهم  هنوز چند ماهی وقت باقی است و افرادی دیگری خواهند آمد. 

http://ava-k.blogfa.com/post-1396.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد