««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

جن گیر منتسب به این دولت در دولت هاشمی هم بوده است

جن گیر منتسب به این دولت در دولت هاشمی هم بوده است  

 

به ادعای افشاری آقای م. ر از مسئولان دولتی مرید و از دوستان غفاری بوده است و بدین ترتیب پای غفاری را به حلقه نزدیکان رئیس جمهور باز کرده است 

علی افشاری عضو سابق گروهک تحکیم وحدت که چند سال پیش به آمریکا پناهنده شده است، در یادداشتی در سایت روزآنلاین به دفاع از عباس غفاری(متهم به جن گیری و رمالی و از نزدیکان سرکرده جریان انحرافی) پرداخت.
این ضدانقلاب با متهم کردن برخی فعالان اصولگرا به "حمله سنگین" علیه غفاری، عنوان کرد که "پاره ای از افراد معتقدند که وی فردی متدین، حافظ قرآن و سالم است که همکاری اش با مقامات جمهوری اسلامی محدود به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نیست بلکه از دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی روابط خوبی با برخی از دولتمردان بر قرار کرده است و با تداوم ارتباطات در دوران اصلاحات نهایتا روابط نزدیک تری را با دولت های نهم و دهم ایجاد کرده است."
به ادعای افشاری آقای م. ر از مسئولان دولتی مرید و از دوستان غفاری بوده است و بدین ترتیب پای غفاری را به حلقه نزدیکان رئیس جمهور باز کرده است.
وی عنوان کرده است که

:"برخی دیگر معتقدند که اسفندیار مشایی خود مستقیما با عالم غیر مادی و ماورائی ارتباط برقرار می کند."
افشاری در حمایت از عباس غفاری انتشار اخباری که از اعترافات وی که از مفاسد اخلاقی و عقیدتی حکایت دارد را محکوم کرده و "در خور سرزنش" دانسته است.
این ضدانقلاب فراری حتی بازداشت غفاری را سیاسی دانسته است.
پیش از این هم علیرضا نوری زاده در گفتگو با صدای آمریکا به دفاع از این فرد دستگیر شده مرتبط با جریان انحرافی پرداخت و مدعی شد: آقای عباس غفاری را گرفته اند اما این فرد مطابق آنچه که من خوانده، شنیده و پرسیده ام آدم بسیار متدینی بوده و حافظ قرآن هم هست.
بنابر برخی گزارش ها غفاری یک جن‌گیر و رمال مشهور است که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد.
وی اخیرا توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و گفته می شود اعترافات مهمی هم بیان کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد