««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

برخورد با گروهک انحرافی در کردستان

برخورد با گروهک انحرافی در کردستان  

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به فتنه اخیر دشمنان در قالب گروهکی انحرافی در کردستان، گفت: به یقین مسئولان با این فتنه به شدت برخورد خواهند کرد. 
خبرگزاری فارس گزارش داد: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به فتنه اخیر دشمنان در قالب گروهکی انحرافی در کردستان، گفت: به یقین مسئولان با این فتنه به شدت برخورد خواهند کرد.

سردار سرلشکر سیدیحیی ‏صفوی پنج‌شنبه‌شب در مراسم رونمایی از کتاب ۲۲ روز حماسه در سنندج در دانشگاه کردستان، اظهار داشت:

اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقامی است که در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: ‏امروز اگر استان کردستان با امنیت و آرامش تمام به آبادانی و توسعه رسیده است حاصل ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید بومی و غیربومی است که بعد از پیروزی انقلاب در مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و همچنین در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و حتی یک وجب از این خاک مقدس را به دست دشمنان نداند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت داخلی کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه، ۲۳ هزار نفر از مردم اقصی نقاط کشور اسلامیمان جان خود را از دست دادند تا جایی که تنها ۵ هزار و ۴۱۶ نفر از آنان از استان اصفهان بودند.

وی بر شناخت بیش از پیش شهدا، اهداف، افکار و عقاید آنان تاکید و خاطرنشان کرد:‏ نباید فراموش کرد که ایثار و از خودگذشتگی شهداست که ایران را امروز به یکی از مقتدرترین و موفق‌ترین کشورها در جهان تبدیل کرده است.

به گفته دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، شناخت و شناساندن شهدا به جامعه رسالت بسیار بزرگ و همگانی است و باید با انجام برنامه‌های مختلف همچون نوشتن این کتاب‌ها در این مسیر گام‌های بزرگی برداشته شود.

صفوی مردم استان کردستان را یکی از وفادارترین و ولایت‌مدارترین مردم ایران اسلامی خواند و افزود: عمق شناخت نظام اسلامی از این مردم، در نحوه رفتار و توجه مسئولان و دولتمردان به توسعه و آبادانی همه جانبه این استان شهید پرور کاملا مشهود است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب برای ضربه زدن به مردم این استان و انقلاب نمونه‌ای از توطئه‌های دشمنان در سال‌های اول پیروزی انقلاب است.

به گفته صفوی، دشمنان با استفاده از این گروهک‌ها مانع هرگونه پیشرفت و آبادانی در استان می‌شدند و در این مسیر بسیاری از فرزندان این آب خاک را به بیرحمانه‌ترین شکل به شهادت رساندند.
وی با بیان اینکه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اتفاقات بسیار بزرگی در کشور شکل گرفته است، ادامه داد: آزادسازی سنندج در ۲۲ اردیبهشت ۵۹ یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی است که بسیاری از توطئه‌های دشمنان را که در شهرهای دیگر داشت شکل می‌گرفت، خنثی کرد.

وی افزود: آزادسازی سنندج در حقیقت خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های شومی بود که دشمنان با تمام توان سعی داشتند در شهرهای دیگر کشور پیاده کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: امروز نیز دشمنان با توطئه و فتنه دیگری توسط گروهک جدیدی که انحراف فکری و اعتقادی دارند و مخالف سنت خدا و رسول خدا هستند، به جنگ مردم کردستان آمده‌اند، گروهی که به نام خدا و قرآن و با حمایت دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ترویج افکار ضداسلامی، ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان و معرفی مسلمانان به عنوان کافر را دارند.

صفوی تاکید کرد: مطمئنیم روحانیون، مسئولان و نیروهای نظامی این استان همچون گذشته درخشانشان در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های این افراد دست نشانده و گروهک‌های منحرف به خوبی وارد عمل شده و به صورت جدی با آنان برخورد می‌کنند.

به گفته وی، امروزه دشمنان در افغانستان و عراق نسبت به کردستان خط جدیدی را دنبال می‌کنند که امیدواریم مردم شهید پرور کردستان همچون گذشته توطئه‌های دشمنان را به بهترین شکل خنثی کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد