««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

عربده کشی و بدمستی در مرکز شهر

 عربده کشی و بدمستی در مرکز شهرکنگاور 
 
عربده کشی و حمله تعدادی جوان مست به ماشینها و رهگذران در مرکز شهر ،مردم را از عدم امنیت خود نگران کرده است.

کنگاور خبر:غروب روز سه شنبه تعداد ۴ نفر از اشرار شناخته شده شهرستان با حالتی مست و غیر عادی در چهار راه امامزاده (قلب شهر) اقدام به مسدود کردن خیابان و حمله به ماشینها و رهگذران کردند. این افراد با عربده کشی و با استفاده از گرز و سلاح سرد به ابتدا و بی هدف به چهار دستگاه ماشین حمله کرده و با شکستن شیشه های آنان اقدام به فحاشی و قدرت نمائی کردند. بطوریکه ترافیک سنگینی در در این خیابان بوجود امد و اکثر ماشینها قبل از رسیدن به چهارراه مسیر خود را تغییر می دادند.

 

این اشرار سپس به طرف میدان آیت اله عراقی در مسیر بلوار حرکت کرده و با پیوستن چند نفر دیگر به ۱۰ دستگاه ماشین دیگر حمله کرده و به آنها خسارت کلی وارد نمودند.

با حضور خانواده های برخی آسیب دیدگان این درگیری ممکن بود وارد فاز دیگری شود که با دخالت دیر هنگام نیروی انتظامی دو نفر از اشرار دستگیر و دو نفر دیگرمتواری شدند.

گزارش ها حاکی از وحشت مردم و ایجاد جو نامناسب در شهرستان بعد از این حادثه است و مردم خواهان برخورد جدی با اینگونه اوباشگری ها هستند.در حادثه مشابهی حدود ۲ ماه پیش تعدادی جوان مست محله ای را ناامن کردند.

بر همین اساس گزارشهایی از کیف قاپی های متعدد تعدادی موتور سوار رسیده که در چند منطفه از شهر با حمله به زنان اقدام به ربودن کیفهای آنان می نمایند. 

http://kangavari.blogfa.com/post-1315.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد