««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

اولین بهره برداری اصلاح طلبان از برکناری مصلحی

ابطحی:امروز هم حاکمیت دوگانه دوران اصلاحات دنبال می شود  

 

نحوه برکناری وزیر اطلاعات وپس از آن عملکرد نادرست رسانه های دولت در عدم انتشار خبر مخالفت رهبر انقلاب با این برکناری، پیامدهای سیاسی بسیاری داشت که به تدریج خود را نشان می دهد.
به گزارش جهان چند روزی است که رسانه های خارجی از جمله بی بی سی تلاش دارند میان دولت و رهبر انقلاب دوگانگی نشان دهند که البته خود دولت و مهمتر از آن رسانه های جریان انحرافی در این سوء استفاده رسانه های خارجی بی تقصر نبودند.

محمد ابطحی نیز درباره آنچه طی این چند روز گذشته  تحلیلی نوشته است که مناسب است مسئولین محترم دولتی با خواندن این تحلیل قدری در آثار و عواقب عملکرد خود تامل کنند و بیشتر از این بهانه بدست مخالفین ندهند.

متن یادداشت ابطحی بدین شرح است:


یکی از اتهامات همیشگی دولت اصلاحات حاکمیت دوگانه بود.
می گفتند از داخل ایران و از درون حکومت به دنیا پالس داده میشود که مواضع رهبری و رئیس جمهور و دولت متفاوت است و این را بزرگترین حفره برای رخنه دشمنان وعامل طمع آنان معرفی میکردند.

این در حالی بود که جدای از مواضع عده ای افراطی که خود را منتسب به اصلاحات میکردند، حداقل در مواضع علنی آقای خاتمی چنین هیچگاه چنین اتفاقی صورت نگرفته بود که نشان دهد رویاروی رهبری تصمیم و نظر مغایری دارد.

حوادث اخیر سیاسی کشور که سخنان رهبری به مولوی و ارشادی تقسیم شد و رسما اعلام شد که رئیس جمهور میتوانست نظر رهبری را نادیده بگیرد و در ماجرای تغییر وزیر اطلاعات و پذیرش استعفای وزیر توسط رئیس جمهور ومخالفت رهبری، مفاومت علنی ورسمی صورت گرفت و علیرغم اطلاع از نظر رهبری آن را توطئه سازمان یافته علیه دولت اعلام کردند، بیش از هر زمانی اعلام حاکمیت دوگانه است.

آن هم از سوی دولتی که با شعار حمایت رهبری به قدرت رسیده است و کشور هزینه های فراوانی برای آمدن این دولت پرداخت کرده است.

آیا اعلام این حاکمیت دوگانه که نقل تحلیل ها و تفسیر های خبرگزاری ها و رسانه های جهانی شده است غیرت کسانی که آن قدر در دولت اصلاحات برآن میدمیدند را تحریک خواهد کرد؟ 

http://www.jahannews.com/vdcgnw9qzak93t4.rpra.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد