««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

مراسم بزرگداشت شهیدان گودینی برگزار شد

 مراسم بزرگداشت شهیدان گودینی برگزار شد 

 

مراسم بزرگداشت سالگرد شهیدان غلامحسین و غلامرضا گودینی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم با حضور سردار حاج حسین اله کرم و مداحی حاج یزدان ناصری برگزار شد.

در این مراسم که از طرف ستاد بزرگداشت سرداران شهید گودینی و با همکاری هیات دارالقرآن امام حسین (ع) برگزار شد ، بعد اززیارت عاشورا و اجرای چند برنامه حاج حسین اله کرم ، استاد دانشگاه و مسئول انصار حزب الله تهران سخنرانی کرد. وی در سخنان خود ضمن بزرگداشت ایام فاطمیه با اشاره به نام گذاری امسال به سال جهاد اقتصادی به دلایل و ویژگیهای این موضوع پرداخت . در ادامه ایشان با ذکر خاطراتی زیبا از سرداران شهید محمد حسین سمیعی به ویژگیها و صفات اخلاقی شهید غلامرضا گودینی در دفاع مقدس اشاره و اخلاص را کارآمدترین سلاح رزمندگان اسلام برشمرد.

این استاد دانشگاه سپس به تحولات منطقه و بیداری امتهای اسلامی اشاره و خواستگاه اصلی این انقلابها را اسلام ،اقامه نماز و پیروی از دستورات الهی دانست و با تمایز این حرکتها از فتنه ی به اصطلاح سبز  تفاوتهای بنیادین این دو موضوع را ریشه یابی نمود.

سردار اله کرم با بررسی توطئه ننگین آل سعود در لشکر کشی به بحرین ، با اشاره به تحرکات دانشجویان و جوانان انقلابی در اعلام آمادگی برای دفاع از مسلمانان بحرین ضمن انذار وهابیون از جوانان خواست خود برای دفاع از مظلومین و مسلمانان این کشور آماده نگهدارند.

مسئول انصار حزب الله تهران با اشاره به پخش مشکوک سی دی "ظهور نزدیک است" این اقدام را در راستای توطئه استراتژیستهای صهیونیسم و مطالعات مراکز اسلام شناسی آنان دانست که با سوء استفاده از احساسات شیعیان سعی در نا امید کردن آنها از فلسفه ظهور و قیام حضرت دارند. وی همچنین

با اشاره به فعالیتهای انجمن حجتیه و تلاشهای مشکوکی که اخیرا در برخی نهادهای دولتی در انحراف از موازین اسلامی صورت می گیرد از اقدام برخی افراد برای دیدار سعد حریری با رهبر انقلاب و دعوت از پادشاه اردن برای حضور در ایران شدیدا انتقاد کرد و از مردم خواست نسبت به این اقدامهای مشکوک، هشیار باشند.

در پایان حاج یزدان ناصری ،مداح دلسوخته و خوش نوای اهل بیت با ذکر مناقب و مصائب بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به آغاز ایام فاطمیه اشاره و با روضه خوانی و سینه زنی به مراسم حال و هوای معنوی خاصی بخشیدند.

علاوه بر حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا ، برخی از مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه ، بخشدار ، مسئولین نظامی شهرستان ،اداره اوقاف ، سازمان تبلیغات و تعدادی از رزمندگان جبهه و جنگ بخصوص سردار حاج طالبی در این مراسم حضور داشتند. 

 

منبع:http://k555.blogfa.com/post-89.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد