««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

ارسالی کاربر:

مدیر محترم سایت کنگاور نیوز : 


با تقدیم سلام و احترام
جهت انعکاس و درج در صفحه اصلی وبلاگ 

 

  


در حالی تبلیغات زود هنگام داوطلبان احتمالی در اورامانات آغاز شده است . اخبار سیده از این منطقه حکایت از حمایت گسترده اصولگرایان منطقه از آقای سید صوفی میرانی رئیس سابق کمیته امداد و شورای نگهبان اورامانات دارد. 

 طبق اخبار واصله اعضای ستاد حرکت مردمی حمایت از دکتر احمدی نژاد در جوانرود نیز از ایشان اعلام حمایت نموده اند . این درحالی است که دیگر داوطلب نمایندگی آقای اوریا فرهمند  که سابقا مشاور استاندار و مدیر اداره پست ثلاث باباجانی بوده است از سوی جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق وا عضای  حرکت مردمی حمایت از  دکتر احمدی نژاد  در شهرهای ثلاث باباجانی و باینگان و بخش کلاشی و پاوه  مورد حمایت قرارگرفته و به رغم سن کم خود توانسته است که به رقیبی پرقدرت تبدیل به نحوی که ریزش آرای آقای مصطفی محمدی در این مناطق و گرایش مردم به سمت این داوطلب جوان  قابل احساس بوده و کاروان تبلیغی ایشان با استعداد ۱۰۰۰دستگاه خودرو از ثلاث به جوانرود حرکت نمایشی خود را با موفقیت به انجام رساند .   

هم چنین اخباررسیده از جلسه ناکام اصلاح طلبان در روانسر و جوانرود و درمنزل یکی از نمایندگان سابق برگزار شد که به علت عدم انسجام آنها و همچنین تحولات پس فتنه ۸۸بدون نتیجه و با تنش و درگیری لفظی و... پایان یافت . 

سلیم زاده فرماندار سابق جوانرود نیز از اعلام علاقمندی خود خبر داده است اما با عدم استقبال مردم  مواجه گردیده است  و این در حالی است که شهرداران ورئسای آموزش و پرورش و...... به شدت در دفاع از حسینی نماینده فعلی تلاش و کوشش میکنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد