««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

از همین حالا، دلم برایت تنگ شده، احمدی نژاد مظلوم

به نام خدای زهراء

و نائب مهدی فرمود :
فضای بی بند و باری در حرف زدن و اظهارات علیه دولت چیزی نیست که خدای متعال به آسانی از آن بگذرد …..

# هم سن و سال‌های من خوب یادشان هست. حتما آنها هم مثل من، شروع فعالیت‌های سیاسی‌شان، همزمان بوده با دوران افسادات به اسم اصلاحات خاتمی. روز‌های پرالتهابی که هر روز صبح‌ش حتما همراه بود با یک خبر تاسف برانگیز. از مواضع مشمئز کننده و تحقیرآمیز در مقابل بیگانگان گرفته تا اهانت‌های شرم‌آور به مقدسات. از ۷ تیر گرفته تا کنفرانس برلین . البته حالا که فکرش را می‌کنم در زمینه‌ی اقتصادی اساسا هیچ کاری صورت نگرفته بود تا بخواهیم آنرا نقد کنیم.

# یادم هست اواخر سال ۸۳ که دکتر احمدی‌نژاد برای سفرهای تبلیغاتی آمده بود، بعد از سخنرانی در اینجا، با دوستان ستاد رایحه خوش خدمت همراه اتوبوس ایشان شدیم. مسوؤل استانی ستاد ضمن معرفی دوستان به دکتر اشاره کرد که این‌ها بچه‌های ستاد هستند. دکتر همان خنده‌ای شیرین همیشگی‌ به لبش آمد  و گفت : اینها ستاد نیستند اینها چهل‌تاند. :)
همه خندیدم ولی من از همان لحظه به ذهنم آمد که این موجود ۵۲ کیلویی تنهایی چیزی که در ذهنش نیست ؛ قواعد روزمره‌ی این دنیایی است. و حالا می‌بینم چه دقیق. این مرد رای هر دو دوره‌اش ، نه از حتی همین ستاد‌های انتخاباتی کاملا مردمی که بلکه از  درون عمق سینه‌ی مردم پابرهنه به دست آمد.

# حدود دو‌ سال قبل که هنوز دفترم در مناطق جنوبی شهر بود، هر روز صبح از دم در یک میوه‌فروشی که خیلی هم مشتری زیاد داشت رد می‌شدم. یکی از کارهایش این بود که صبح خیلی زود، گونی‌های بزرگ میوه را درون سینی‌های درب مغازه خالی می‌کرد. طبعاً‌ به علت اینکه همه‌ی میوه‌ها در آن سینی‌ها جا نمی‌شدند، هنگام خالی کردن گونی‌ها تعدادی میوه روی زمین پخش می‌شد. معمولا هم میوه‌های گندیده و خراب. امــــا چیزی که همیشه جلب توجهم می‌کرد زنانی بودند که معلوم بود گدا نیستند ولی با یک حرص و ولع خاصی این میوه‌ها را جمع می‌کردند تا شاید صاحب مغازه یا رایگان و یا به قیمت خیلی کم‌تر آنها را بفروشد.

# دیروز برای کاری اتفاقی از درب همان مغازه رد شدم. باز ، داشت گونی‌های میوه را خالی می‌کرد. اما خبری از زن‌ها نبود. توی دلم گفتم ایول سوژه‌ی وبلاگم جور شد :) و تند و فرض رو به مشهدی عزیز کردم که : پس کجا رفتن اون زنها ؟

# مشهدی عزیز گفت : ای بابا کجای کاری حاج آقا. از اون وقتی که سر ماه عائله‌مندی (پول یارانه‌های) اینها را می‌دهند،‌ با بچه‌هایشان با کلی ذوق می‌آیند و بهترین میوه را می‌خرند! نگاهی به داخل مغازه‌اش کردم. هنوز همان عکس مردی از جنس مردم حاج محمود ما، کنار عکس آقا بود!

# نمونه‌ی دیگری از این اتفاق را هم در اینجا گفته ام : ” اردوی جهادی امسال با سال‌های قبل خیلی فرق داشت

# همیشه با خودم می‌گویم ما کلاً عادت نداریم کسی را با اسم کوچک مورد خطاب قرار دهیم بجز آنها که واقعا در دل ما جای دارند. پدرم می‌گفت زمان ریاست جمهوری برخی از ما هم به حضرت آقا ،‌ آسد‌علی می‌گفتیم!

نتیجه گیری از این‌همه منبر رفتن :

۱) احمدی نژاد تو مظلومی،‌خیلی مظلوم. تنها کسی هستی که در مقر کفر‌جهانی “عجل لولیک‌الفرج” می‌گویی اما به تو اَنگ مکتب ایرانی  می زنند! البته دیر نیست زمانی که داغ یک “عطر گُل نرگس” در سازمان ملل بماند به دل آنها که تو را متهم می‌کنند !

۲) تو تنها کسی هستی که سعادت بالاترین حمایت‌های رهبری نصیب حالت شده و مبتکر نظریه‌ی رابطه‌ی پدر و فرزندی بین رئیس جمهور و ولایت هستی،‌ آنگاه جاهلان تو را به دوری از ولایت متهم می کنند و چقدر خنده‌دار است که خشک مغز‌ها، خودشان تو را سر دوراهی ولایت و مشایی می‌گذراند، آنگاه برای آینده تو نگران می‌شوند!

۳) اساسا بزرگترین مشکل تو البته  “خوشکل نبودن” توست. قیافه‌ات را نمی‌گویم ها. روش برخوردت را می‌گویم. بلد نیستی خوشکل برخورد کنی تا کمی از شدت مخالفانت کم شود. یک خورده به آنها توجه کنی ولو به حد پاسخ دادن به نقد‌های غیر منصفانه  مثل پیش‌بینی تورم ۷۰ درصدیشان؛  همه‌ی مشکلات حل می‌شود، به جان خودم!

۴) هدفندی یارانه‌ها که به بهترین نحو دارد اجرا می‌شود، دشمن هم از دست احمدی نژاد که ذله شده. پس چکار کنیم؟ آها ، رابه‌را مکتب ایرانی را می‌زنیم به سرش! آخه ما کلاً‌ از احمدی‌نژاد طلبکاریم ! ضمنا گور بابای وحدت ! و اصلا به من چه ربطی دارد که تضعیف احمدی‌نژاد ، در سطح جهانی چه انعکاسی دارد.

۵) اولا من جلوی روی همه‌ی شما حاضرم قسم بخورم که نه مشایی و نه بقایی کاندید ریاست جمهوری نمی‌شوند. اما حالا به فرض هم که شدند آیا بجز اهالی سیاست زده، کسی آنها را می‌شناسد؟ پس نگران چه هستید ؟
کمی به دور و بر خود نگاه کنید، کمی به روستا‌ها و شهرها و میان مردم بروید. آیا این نوع نگاه تفرقه افکنانه که شما دارید آنها هم دارند؟
آیا به آن مردم کوچه و بازار وقتی بگویی احمدی نژاد ، مکتب ایرانی و مشایی به یادش می‌آید یا رایحه خوش خدمت معطر می‌کند مشامش را؟
اما حقیقت این است که شما به دنبال چیز دیگری هستید و بسیاری هم  اشتباهی به دنبال شما. شما دنبال انتخابات بعدی هستید و از همین حالا، می‌خواهید حق مسلم بهترین رئیس جمهور تاریخ ایران را در دفاع از کاندیدایی که راهش را ادامه دهد سلب کنید. اما کور خوانده‌اید ما هنوز هم همان احمدی نژادی‌هایی هستیم که بودیم و منتخب بعدی ما “احمدی‌نژادی‌ترین” نامزد است. پس بهتر است بجای این کارها به  فکر خدمت به مردم باشید تا شانس بیشتری در جلب آراء داشته باشید !

تذکری مهم، یعنی خیلی مهم ها :
نقد منصفانه و بجا هیچ اشکالی ندارد اما خعیلی فرق دارد با کوبیدن ! 

برگرفته ازسایت آینده از آن حزب اللهhttp://24tir.ir/?p=3273

نظرات 3 + ارسال نظر
kardarmani پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.kardarmani.com

28.395061495300123.5639835083001سلام
از این که گذاشتی نظر بدم ممنونم در ضمن اگر خواستی از اینترنت کسب درآمد کنی به سایت ما هم یک سری بزن:
http://www.kardarmani.com
اگر حاضر باشی با هم تبادل لینک کنیم

عزتی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ق.ظ

مدیر محترم سایت کنگاور نیوز :
با تقدیم سلام و احترام :
جهت انعکاس و درج در صفحه اصلی ک
در حالی تبلیغات زود هنگام داوطلبان احتمالی در اورامانات اغاز شده است . اخبار سیده از این منطقه حکایت از حمایت گسترده اصولگرایان منطقه از اقای سید صوفی میرانی رئیس سابق کمیته امداد و شورای نگهبان اورامانات دارد. طبق اخبار واصله اعضای ستاد حرکت مردمی حمات از دکتر احمدی نزاد در جوانرود نیز از ایشان اعلام حمایت نموده اند . این درحالی است که دیگر داوطلب نمایندگی اقای اوریا فرهمند که سابقا مشاور استاندار و مدیر اداره پست ثلاث باباجانی بوده است از سوی جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق وا عضای حرکت مردمی حمایت از دکتر احمدی نزاد در شهرهای ثلاث باباجانی و باینگان و بخش کلاشی و پاوه مورد حمایت قرارگرفته و به رغم سن کم خود توانسته است که به رقیبی پرقدرت تبدیل به نحوی که ریزش ارای اقای مصطفی محمدی در این مناطق و گرایش مردم به سمت این داوطلب جوان قابل احساس بوده و کاوان تبلیغی ایشان با استعداد ۱۰۰۰دستگاه خودرو از ثلاث به جوانرود حرکت نماشی خود را با موفقیت به انجام رساند . هم چنین اخباررسیده از جلسه ناکام اصلاح طلبان در روانسر و جوانرود و درمنزل یکی از نمایندگان سابق برگزار شد که به علت عدم انسجام انها و همچنین تحولات پس فتنه ۸۸بدون نتیجه و با تنش و درگیری لفظی و... پایان یافت .سلیم زاده فراندار سابق جوانرود نیز از اعلام علاقمندی خود خبر داده است اما با عدم استقبال مردم مواجه گردیده است و این در حالی است که شهرداران وروسای اموزش و پرورش و...... به شدت در دفاع از حسینی نماینده فعلی تلاش و کوشش میکنند .

صادق دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ق.ظ

به نام خدا

به نظر من آقای احمدی نزاد مظلوم ترین مرد تاریخ ایران زمین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد