««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

مقام معظم رهبری؛مرجع تقلید اکثر بحرینیها

مقام معظم رهبری؛مرجع تقلید اکثر بحرینیها  

 

کی از مبارزان بحرینی گفت: اکثر مردم بحرین شیعه هستند و مقام معظم رهبری را به عنوان مرجع تقلید خود انتخاب کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شیخ محمود صدوی در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار داشت: حاکمان زمان حکومت صفویه بحرین، علمای شیعی بوده‌اند که این خود نشان از ریشه‌دار بودن شیعه در این کشور دارد.
وی تصریح کرد:

استعمارگران کشور بحرین، پرتقالی‌ها و انگلیسی‌ها بودند که آل‌خلیفه را از عربستان به بحرین آوردند تا استعماری غیر مستقیم از این کشور ثروتمند داشته باشند و با اختلاف‌اندازی بین شیعه و سنی حکومت کردند.
این مبارز بحرینی تاکید کرد: زمانی که انگلیسی‌ها آل خلیفه را به بحرین آوردند، بحرین دو حکومت داشت، یکی شیخ خلف آل عثور حاکم شیعیان و دیگری آل‌خلیفه حاکم اهل تسنن بود.
صدوی افزود: مبارزات مردم بحرین همین یکی دو ماه نیست بلکه از ۲۰ سال پیش تاکنون در حال مبارزه با حکومت ظالم آل‌خلیفه هستیم.
وی ادامه داد: مردم بحرین دیگر نمی‌توانند مشاهده کنند که حکومت خائن آل‌خلیفه با دستگیری رهبران مبارز شیعی و مردم، آرامش مجدد را برای احیای حکومتش مهیا کند؛ این بار مردم و علمای شیعه به میدان آمده‌اند تا آل‌خلیفه ظالم و خائن را بیرون کرده و یک حکومت اسلامی که در سال‌های پیش داشتند را زنده کنند تا به آن حکومت مورد علاقه خود که همیشه در ذهن خود داشتند برسند.
وی بیان داشت: ما به ایرانیان می‌بالیم که ۳۲ سال پیش مبارزه کردند و حکومت مورد علاقه خود که اسلام بود را به دست آوردند و امروز هر چه را که خواستند در اختیار دارند.
صدوی اظهار داشت: پیروزی مردم بحرین نزدیک است و ما به مردم ایران می‌گوییم که حکومت اسلامی در بحرین به زودی به‌ وجود می‌آید. 

http://www.jahannews.com/vdcevw8zpjh8pei.b9bj.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد