««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

وقتی جوانان نادیده انگاشته می شوند

 وقتی جوانان نادیده انگاشته می شوند

این متن را نه از موضع مشاور جوان فرماندار و نه از موضع مسئول شورای مرکزی اصولگرایان کنگاور بلکه از جایگاه یک جوان کنگاوری می نویسم چرا که اگر این مطلب را ننویسم به آن جوانان خیانت کرده ام.

دو روز پیش به من گفتند که به عنوان نماینده ی جوانان کنگاور که 39 در صد از جمعیت کنگاور را تشکیل می دهند، با وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده ی دولت به شهرستان سفر می کند ملاقات کنم؛ من هم شروع به جمع بندی مطالب مختلف اعم از مشکلات جوانان و مسائل عمومی کنگاور نمودم و حدود 15 صفحه آماده کردم .روز گذشته آقای بخشدار که گویا هماهنگ کننده ملاقات ها بود به من گفت که ساعت 30/11 صبح روز پنج شنبه با من تماس می گیرند که به فرمانداری بروم و کارت ملاقات را دریافت کنم . امروز رأس ساعت مقرر به فرمانداری مراجعه کردم. وقتی به سالن جلسات رفتم با تعداد زیادی از متقاضیان ملاقات با وزیر برخورد کردم که پشت سالن جلسات در انتظار بودند و بدون کارت ملاقات و سلیقه ای هرکسی می توانست وارد اتاق شود .هنگامی که این مسئله را دیدم به یاد صحنه ی روز گذشته افتادم که نماینده ی یکی از گروه ها خواهان ملاقات با وزیر بود که با بهانه ی تکمیل ظرفیت وی را رد کردند.

سوال این است که اگر قرار بود با کارت ملاقات افراد به خدمت وزیر برسند پس چرا افراد بدن کارت هم وارد فرمانداری شده بودند؟این اصل مسئله است که همراه با بی نظمی حق عده ی زیادی از جمله شخص مذکور در فوق تضییع گردید.

و اما وقتی من وارد سالن شدم عده ی زیادی ملاقات را انجام داده بودند در حالی که به من گفته بودند ملاقات از ساعت 30/11 به بعد شروع می شود . بیشتر افرادی که در سالن بودند مشکل شخصی داشتند در حالی که مطالب من درد دل جوانان این منطقه بود. القصه نوبت به من نرسید و وزیر خارج شد ولی من مطالبم را به وی رساندم اما نکته ای که مرا عذاب می دهد این است که جوانان باز هم نادیده انگاشته شدند و این با مهرورزی دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد سازگار نمی باشد. 

بر گرفته از: وب نوشته های روح الله بختیاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد