««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

عیادت وزیر ارشاد از احمد عزیزی

عیادت وزیر ارشاد از احمد عزیزی  

 

مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه شب پس از ورود به کرمانشاه در بیمارستان امام رضا(ع) این شهر از احمد عزیزی شاعر انقلاب عیادت کرد.
سید محمد حسینی پس ازعیادت ازاحمد عزیزی در جمع خبرنگاران گفت: استاد عزیزی یکی از شعرای نام آشنا و متعهد به نظام است که ارادت خاصی به اهل بیت داشت و این موضوع در اشعارش نمایان است.

وی افزود :

خبر بیماری این استاد گرانقدر تمامی جامعه هنری ایران را متاثر کرد و در این مدت جای خالی ایشان بسیار مشهوداست از این رو امیدواریم هرچه زودتر بهبود پیدا کرده و دوباره وارد عرصه فرهنگ و هنر کشور شود.

حسینی تصریح کرد: ما در وزارت ارشاد از هر کمکی که برای بهبودی وی لازم باشد دریغ نخواهیم کرد و در صورت تشخص پزشک مقدمات درمان این هنرمند در خارج از کشور را نیز فرهم خواهیم کرد.

وزیر ارشاد در ادامه در خصوص حمایت از هنرمندان نیز اظهار داشت: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان ، نویسندگان و خبرنگارن ، تکریم از پیشکسوتان و بزرگان این عرصه ، قرار دادن مستمری برای از کار افتادگان ،بیمه های درمان و تکمیلی و دیگر اقدامات از این قبیل از تمامی فعالان عرصه فرهنگ و هنر کشور حمایت می کند.

حسینی با تاکید بر تاثیر مثبت سفرهای استانی هیئت دولت اظهارداشت : در سفر هایی که هیئت دولت تاکنون به استان ها داشته است مصوبات خوبی در زمینه های فرهنگی هنری تصویب و تصمیمات خوبی در بخش های مختلف دینی تئاتر، سینما ، کانون ها فرهنگی هنری ، نشریات و... گرفته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال ۹۰ با توجه به صحبت های رئیس جمهور با همکاری تمام بخش ها توجه ویژه ای به بخش فرهنگ داشته باشیم.

احمد عزیزی به مدت سه سال است که به علت کاهش درجه هوشیاری در کما به سر می برد و در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه بستری است.

وی پیش از بیماری توانست ۶۷ جلد کتاب شعر و نثر را به زبان های فارسی و کردی به چاپ برساند. 

http://www.jahannews.com/vdchvznzm23n-qd.tft2.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد