««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

احمدی نژاد:سال 92 مشکلی به نام مسکن وجود ندارد

احمدی نژاد:سال 92 مشکلی به نام مسکن وجود ندارد  

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور که در راستای هشتادو‌ششمین سفر استانی هیئت دولت به استان کرمانشاه سفر کرده است، پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم کرمانشاه گفت: کرمانشاه دیاری پر رمز و راز از اعماق تاریخ تا امروز است و سرزمینی است که همواره کانون جوشش رحمت، فرهنگ و برکت برای ملت ایران بوده است.
دولت اسلامی باید عدالت محور باشد

بر پایه گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور در ادامه سخنانش افزود: دولت اسلامی باید از عزت ملت و عزت ملی در عرصه‌های جهانی صیانت کند و به دنبال اقامه نماز به معنای حقیقی آن باشد.

رفاه و ثروت اروپا و امریکا حاصل غارت ملت‌ هاست


وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به اینکه سردمداران استکبار، هنگامی که با قیام ملت‌ها، دوران برده داری به پایان رسید، دوران استعمار را شروع و به نام عمران و آبادانی لشکرکشی و سرزمین‌ها را تصرف کردند افزود: تمام این رفاه و ثروتی که در سراسر اروپا و امریکا انباشته شده حاصل غارت ثروت ملت‌ها در دوران استعمار کهنه و جدید است.

بازی با قیمت ارز در صحنه جهانی، جنگی مدرن و فریبکارانه

احمدی‌نژاد افزود: یکی از آن‌ها تغییرات قیمت ارزهای جهانی است که یکروز قیمت دلار و یک روز قیمت یورو بالا می‌رود، بعضی‌ها فکر می‌کنند این‌ها اتفاقات معمولی اقتصادی است اما کسانی که آگاه و مسلط به تحولات اقتصادی هستند دست جنایتکاران، چپاولگران و سرمایه داران جهانی را پشت این می‌بینند.

وی ادامه داد: یکروز قیمت دلار پایین می‌آید تمام مردم و دولت‌هایی که در دنیا ذخایر ارزی آن‌ها به صورت دلار است یکباره ضرر می‌کنند و از جیب آن‌ها برداشته و به جیب سرمایه داران جهانی اضافه می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: بازی با قیمت ارز در صحنه جهانی خالی کردن جیب ملت‌ها و دولتهاست، یک جنگ مدرن و فریبکارانه اقتصادی است که جیب ملت‌ها را خالی می‌کند.

رئیس جمهور افزود: کار دیگری که می‌کنند کسری بودجه و کمبودهای خودشان را در قالب دارایی‌های کاغذی و قلابی به دنیا سرازیر می‌کنند، به حساب بانکی بعضی‌ها یک صفر اضافه می‌کنند و در ازای آن کالا، خدمات و ثروت ملت‌ها را مجانی می‌برند.

آرزوی ۵۰۰ ساله استعمارگران برای تسلط بر خاورمیانه

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ۵۰۰ سال قبل تسلط بر خاورمیانه جزو اهداف و آرزوهای استعمارگران بوده است، بار‌ها هجمه کرده و مدتهای طولانی بر خاورمیانه مسلط شده‌اند گفت: در دوره‌ای که بر خاورمیانه مسلط بوده‌اند به واسطه آن بر همه جهان مسلط شده‌اند به دلیل اینکه خاورمیانه مرکز فرهنگ، چهارراه سیاست، مرکز انرژی و ثروت دنیاست.


انقلاب اسلامی نقشه‌های استعمارگران را به هم زد

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمد و نقشه‌های تاریخی استعمارگران را برهم زد افزود: مقاومت شما در ۲۰ تا ۲۵ سال موجب مقاومت ملت‌های منطقه شد و امکان استقرار یک دولت صهیونیستی در سرتاسر فلسطین وجود ندارد.

شعار دولت صهیونیستی، شکست خورده است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آن‌ها نقشه خود را موقتا عوض کردند و از چهار پنج سال قبل شعار تشکیل دو دولت را سردادند، گفت: می‌گویند یک دولت صهیونیستی و یک دولت فلسطینی، و این شعار برای این است که شعار یک دولت صهیونیستی شکست خورده است.

احمدی‌نژاد افزود: ‌ این شعار برای آن است که بتوانند از ملت‌های منطقه فرصتی برای تجدید قوای خود، ایجاد تفرقه و فریبکاری جدید و اصلاح چهره منفور آمریکا بدست بیاورند.

احمدی‌نژاد گفت: آن‌ها می‌خواهند رژیم صهیونیستی را در قالب دو دولت تثبیت کنند اما مشکل دارند چرا که سرزمین فلسطین کوچک است؛ قریب به اتفاق آن را صهیونیست‌ها گرفته‌اند و حاضر به عقب نشینی نیستند و اگر بنا شد دولت فلسطین تشکیل شود نیازمند سرزمین است.

وی افزود: چون آن‌ها حاضر نیستند از سرزمین‌های اشغالی عقب نشینی کنند می‌خواهند از یک سرزمین دیگر عربی اسلامی به نام اردن، قسمتی را جدا و دولت فلسطین را در دو سه لکه کوچکی از فلسطین اصلی برپا کنند.

ملت‌ها و گروه‌های مقاومت هوشیار باشند

رئیس‌جمهور این توطئه را خیانت و فریبکاری بزرگ خواند و از دولت‌ها، ملت‌ها و گروه‌های مقاومت خواست هوشیار باشند و بدانند هر کس کاری کند که توطئه دشمن عملیاتی شود در ذهن ملت‌ها، همراه و همکار دشمن و خائن به ملت‌های منطقه شناخته خواهد شد.

هدف استکبار نجات رژیم صهیونیستی است حتی با وجود قتل عام هزاران نفر

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در اجتماع عظیم مردم کرمانشاه به مستکبران در لیبی و بحرین اشاره کرد و گفت: در هر یک از این کشور‌ها، ‌ منافعشان نجات رژیم صهیونیستی است ولو هزار هزار مردم کشته شوند و شخصیت، ‌منافع و حیثیت مردم لگدمال شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بدانید که رژیم صهیونیستی به پایان راه رسیده و رفتنی است و صد تا مثل شما قادر به نجات این رژیم از مرگ حتمی نیستند.

راه انداختن جنگ شیعه و سنی و دعوای ایرانی - عربی

رئیس جمهور با اشاره به اینکه آن‌ها به راحتی با موجودیت ملت‌ها بازی می‌کنند افزود: آن‌ها به دنبال راه انداختن جنگ شیعه و سنی و دعوای ایرانی - عربی هستند و قصد دارند اختلاف میان ملت‌ها و دولت‌های منطقه را شعله ور‌تر کنند و همه این‌ها برای نجات رژیم صهیونیستی است.

ملت‌ها چهره واقعی آمریکا را شناخته‌اند

رئیس جمهور در ادامه سخنانش با بیان اینکه صهیونیست‌ها جایی در منطقه ما ندارند و ملت‌ها چهره امریکا و متحدان آن را شناخته‌اند خطاب به استکبار جهانی اظهار داشت: برای نجات خود یک راه بیشتر ندارید و آن صداقت، رفاقت و همکاری با ملت‌های منطقه است.

شما چه می‌فهمید نوروز چیست؟

رئیس جمهور با اشاره به پیام نوروزی اوباما گفت: شما چه می‌فهمید نوروز چیست؟ نوروز یعنی مهربانی، پاکی، توحید، گذشت، صله ارحام، نوشیدن و زیبا شدن، امید، دعوت به صلح، برادری و آرامش.

احمدی‌نژاد دامه داد: در‌‌ همان پیام نوروزی به ملت ایران توهین و تهدید می‌کنید و آنچهره زشت خود را از پشت ماسک فریب نشان می‌دهید.

همه شرایط برای خیزش‌های بزرگ آماده است

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی گفت: جهاد اقتصادی یعنی همه با هم، همدل و متحد، دست در دست هم، آماده خیزش‌های بزرگ. به فضل الهی همه شرایط برای خیزش‌های بزرگ آماده است، به لحاظ دانش و علم، تخصص، زیربنا‌ها، نیروی انسانی، جوانان فهیم، کارآمد، مومن و پاک، و به لحاظ امکانات، انرژی و زیرساخت‌ها و منابع مالی شرایط کشور مطلوب است.

احمدی‌نژاد گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که امسال باید آغاز شود برپایی جهاد و نهضت سراسری برای ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری از سرزمین ایران است.

ادامه طرح مسکن مهر، از برنامه‌های مهم امسال

احمدی نژاد گفت: مسکن مهر در سالهای ۹۰، ۹۱ و ۹۲ به گونه‌ای ادامه خواهد یافت که در سال ۹۲ مشکلی به نام مسکن برای هیچ ایرانی وجود نداشته باشد و این اتفاق با همت شما مردم خواهد افتاد.

وی همچنین از ادامه هدفمندشدن یارانه‌ها در سال ۹۰ سخن گفت و افزود: این طرح از مهم‌ترین طرح‌های تحول اقتصادی است که دشمنان فراوانی دارد. 

http://www.jahannews.com/vdchiznzx23n-qd.tft2.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد