««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

جزئیات دیدار نوروزی نمایندگان با احمدی نژاد

جزئیات دیدار نوروزی نمایندگان با احمدی نژاد  

 

به گزارش فارس علی‌‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در تشریح گزارشی از این جلسه اظهار داشت: در این جلسه اکثریت نمایندگان حضور داشتند.
وی با بیان اینکه در این جلسه حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس و سید شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس و اعضای هیئت رئیسه قوه مقننه حضور داشتند، گفت: در این جلسه صدر و حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده بیرجند از سوی مجلس به سخنرانی پرداختند و ضمن تبریک سال نو به اعضای هیئت دولت و رئیس‌جمهور کشورمان، به ارزیابی دستاوردهای سال گذشته کشور پرداختند تا انشاءالله دولت و مجلس بتوانند با کمک، همکاری و همراهی یکدیگر، دستاوردهای سال گذشته را با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان سال "جهاد اقتصادی " از سوی رهبر معظم انقلاب پیش ببرند.


نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس یادآور شد:

در این جلسه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تبریک سال نو به نمایندگان مجلس، از موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها و اجرای این قانون اقتصادی بسیار مهم در کشور سخن به میان آورد و گفت که انشاءالله اجرای این قانون در سال جدید با قدرت و قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

به گفته وی، احمدی‌نژاد همچنین در این جلسه در خصوص موضوع ایجاد اشتغال در کشور، حل مشکلات صنعت و کشاورزی، رونق اقتصادی و استفاده از توان علمی کشور، اصلاح ساختار بانک‌ها و اصلاح ساختار داخلی در اقتصاد مطالبی را مطرح کرد و گفت که امسال منابع مالی خوبی در اختیار داریم و صندوق توسعه ملی یکی از این منابع است که سال گذشته مبلغ ۱۵ میلیارد دلار در این صندوق ذخیره شده و اگر سال جاری نیز ۱۵ میلیارد دلار به این صندوق افزوده شود، رقم قابل توجهی برای حل مشکلات کشور است.

زارعی در ادامه یادآور شد: در این جلسه نمایندگان نیز نگرانی‌هایی در خصوص برخی مشکلات از جمله افزایش تورم در سال جدید با توجه به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها داشتند که مسائل مورد نظرشان را مطرح کرده و با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند و احمدی‌نژاد نیز گفت که انشاءالله مشکلی نخواهد بود و اگر هم مشکلی باشد قابل مدیریت است.

وی اضافه کرد: در این جلسه رئیس‌جمهور ابعاد مختلفی از برنامه‌های دولت در سال جدید را تشریح کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دیدار نوروزی عصر امروز نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور یک ساعت به طول انجامید، گفت: نشست امروز وکلای ملت با احمدی‌نژاد، نشست صمیمانه‌ای بود که فضای همدلی و همکاری بر آن حاکم بود.

علی‌اصغر زارعی همچنین گفت: در این جلسه رئیس‌جمهور به ارائه تحلیلی از شرایط و تحولات منطقه پرداخت و گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال سلطه‌گری در منطقه است، اما بیداری اسلامی مردم منطقه همه اهداف سلطه‌گران را خنثی می‌کند و عدم شناخت دشمن از باورها و اعتقادات دینی ملل منطقه اهداف و برنامه‌های آنان را به هم می‌ریزد و خنثی می‌کند.

وی در خاتمه گفت: در این جلسه محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری و محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی احمدی‌نژاد نیز حضور داشتند. 

http://www.jahannews.com/vdchiznzm23n-md.tft2.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد