««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

"اخراجی‌ها 3" پرفروش‌ترین فیلم

سهم فیلم‌ها از گیشه نوروزی
"اخراجی‌ها 3" پرفروش‌ترین فیلم

اکران نوروزی 90 همان طور که پیش‌بینی می‌شد به نفع فیلم سینمایی "اخراجی‌ها 3" ادامه دارد و تا امروز این فیلم فاتح بی‌رقیب گیشه نوروزی است.

به گزارش مهر، اکران نوروزی از چهارشنبه 25 اسفندماه 89 شروع شد و پس از حرف و حدیث فراوان، فیلم‌های سینمایی "اخراجی‌ها 3"، "جدایی نادر از سیمین"، "سه درجه تب"، "یکی از ما دو نفر" و "زن‌ها شگفت‌انگیزند" روی پرده رفتند.

آمار فروش فیلم‌های "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی و "اخراجی‌ها 3" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی پس از یک هفته اعلام شد و تلاش‌ برای به دست آوردن آمار دقیق قبل از پایان هفته اول دشوار بود. با پایان هفته اول مشخص شد "اخراجی‌ها 3" رقابت نزدیک با "جدایی نادر از سیمین" را برده و فروش فیلم از مرز 300 میلیون تومان گذشته است.

"اخراجی‌ها 3" دوم فروردین‌ماه 75 میلیون تومان، سومین روز فروردین 90 میلیون تومان فروخت و در اولین پنج‌شنبه سال 90 فروش فیلم 95 میلیون تومان شد و رقم فروش به 395 میلیون تومان در 30 سینمای تهران رسید. "اخراجی‌ها 3" در شهرستان‌ها هم با اقبال روبرو بوده است.

فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" دومین فیلم پرفروش نوروز 90 هم در یک هفته اول 200 میلیون تومان فروش کرد، "جدایی نادر از سیمین" دیروز و در اولین پنج‌شنبه اکرانش 55 میلیون تومان در سینماهای تهران فروخت و کل رقم فروش فیلم به 255 میلیون تومان رسید.

فروش خیره‌کننده "اخراجی‌ها 3" معادلات اکران نوروزی را به نفع این فیلم رقم زده و سه فیلم دیگر جدول زیر سایه جدال "اخراجی‌ها 3" و "جدایی نادر از سیمین" قرار گرفته‌اند. "سه درجه تب" به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند پس از یک هفته 55 میلیون تومان فروخته است.

"سه درجه تب" که در 16 سالن روی پرده رفته دیروز پنج‌شنبه چهارم فروردین‌ماه هشت میلیون تومان فروش داشته است. "یکی از ما دو نفر" به کارگردانی تهمینه میلانی چهارمین فیلم پرفروش نوروز است که 50 میلیون تومان فروخته است. "یکی از ما دو نفر" در 11 سینما روی پرده رفته و پنج‌شنبه چهارم فروردین‌ماه 12 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی "زن‌ها شگفت‌انگیزند" به کارگردانی مهرداد فرید پنجمین فیلم پرفروش اکران نوروز 90 است که در هشت سالن روی پرده رفته و تا امروز 50 میلیون تومان فروخته است. فروش شهرستان فیلم‌های نوروزی در هفته دوم اکران مشخص می‌شود. هر چند که از همین حالا و با توجه به اخبار غیررسمی که به گوش می‌رسد مشخص است گیشه سینماهای نوروزی هم در دست "اخراجی‌ها 3" است. فیلمی که به طور گسترده در سینماهای کشور روی پرده رفته است.


http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=348956

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد