««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

پناهیان: این بیداری اسلامی است

پناهیان: این بیداری اسلامی است


حجت الاسلام پناهیان با اشاره به خیزش های اخیر در کشورهای منطقه تصریح کرد: این بیداری یک بیداری اسلامی است.

به گزارش فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه جمعه در جمع رزمندگان گردان مالک اشتر شوشتر طی سخنانی با اشاره به بیداری اسلامی که در منطقه به وجود آمده است، اذعان داشت: اگر این بیداری اسلامی در منطقه بیش از ۳۰ سال از انقلاب اسلامی رخ می‌دهد به دلیل کم کاری‌هایی است که عرصه معرفی از طرف ما به ملت‌های همسایه انجام شده، در غیر این صورت این بیداری باید بسیار زودتر رخ می‌داد.

وی در بخش دیگری از سخنانی خود با اشاره به مقوله فرهنگ و سینمای دفاع مقدس تأکید کرد: در عرصه فیلم‌سازی دفاع مقدس تلاش‌های زیادی شده، ولی اثری فاخر که بتواند اوج شرایط موجود در جبهه‌ها را به تصویر بکشد هنوز ساخته نشده است. 

وی با اشاره به اینکه شهید آوینی درباره ساخت فیلم‌هایی در عرصه دفاع مقدس تلاش‌های زیادی کرده، گفت: شهید آوینی درباره ساخت فیلم‌هایی در عرصه دفاع مقدس به ویژه در وادی مستند تلاش‌های زیادی کرده، ولی گمان می‌شد که حرکت وی آغازی برای این سینما باشد، ولی این آغاز با شهادت وی دنبال نشد و همان جا به پایان رسید. 

پناهیان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته کشورهای غربی و به ویژه سعودی در این باره تلاش زیادی کرده‌اند، عنوان کرد: اصلی‌ترین شعار رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ الله اکبر بود که در سال‌های گذشته تلاش‌های سعودی در این باره بسیار زیاد بوده که این شعار را به شعار تروریسم تبدیل کند و در این باره فیلم‌های زیادی ساخته شده است. 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان ضد ایران تلاش کرده‌اند که این شعار آسمانی را از زبان طالبان در فیلم‌هایشان به نمایش در آوردند و این امر به نمادی برای جهان غرب برای وهابیت و تروریسم مبدل شده و در این باره نیز فیلم‌سازان دفاع مقدس حرکتی قابل توجه نکرده‌اند. 

وی با بیان مطالبی درباره برکت و نحوست در زندگی و جامعه گفت:


نحوست از جمله اموری است که در اسلام پذیرفته شده، ولی در عوام این امر دست خوش خرافات نیز شده است. 

پناهیان با اشاره به اینکه نقطه مقابل نحوست برکت است، بیان داشت: برکت از جمله مواردی است که در نقطه مقابل نحوست قرار دارد و از جمله انسان‌های با برکت می‌توان شهدا را نام برد. 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن درباره این مهم یادآور شد: در قرآن آیات متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد که شهدای در راه خدا اعمال خیرشان نابود نمی‌شود و ثبت خواهد شد و این امر خود نشان از برکت در این افراد آسمانی است. 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه به فردی اشاره کرد که در دو سال گذشته در گذشت و مجلس ترحیمش به مجالی برای استفاده ضد انقلاب و اسرائیل مبدل شد. 

پناهیان با اشاره به اینکه حاج احمد آقا درباره این فرد در رنج نامه می‌گوید که امام خمینی (ع) از سخنان وی قلبش به درد می‌آمد، خاطرنشان کرد: هر کس که در زندگی بسیار بد باشد و گناه کار در مجلس ترحیمش دعایی، قرآنی و... قرائت می‌شود ولی وی آنقدر بد بود که در مجلس ترحیمش شعارهایی علیه نظام سرداده شد و این مهم نشان از بد بودن وی دارد. 

پناهیان اضافه کرد: اصلی‌ترین راه برای برکت، چنگ زدن به ولایت است.

http://www.jahannews.com/vdceo78znjh8ppi.b9bj.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد