««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

حضرت زینب(س) الگویی برای همگان است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حضرت زینب(س) الگویی برای همگان است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضرت زینب(س) با بصیرت تمام به تکلیف خود بعد از قیام کربلا عمل کرد و امروز ما وظیفه داریم از ایشان الگو بگیریم و در مسیر ایشان حرکت نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، آیت اله مصطفی علما در اولین کنگره کشوری حضرت زینب (س) که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سیره حضرت زینب (س) یک دانشگاه است که ما باید از این پایگاه علمی استفاده کنیم و تا قیامت نیز مکلف هستیم فرزندانمان را با این روش تربیت کنیم و در مسیر ایشان حرکت نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه  قیام کربلا از زوایای گوناگونی قابل تامل است، گفت:

ایستادگی با بصیرت حضرت زینب (س) باعث شد پس از قرنها همچنان قیام عاشورا بدون ذره ای انحراف انتقال پیدا کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: ابعاد شخصیت زینب کبری (س) در بخشهای مختلف قابل تامل است و باید پیرامون آن و برای معرفی ایشان برنامه های مختلف و کتابهای متعدد اجرا و نگاشته شود.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به بخشهایی از زندگی حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ کسی بود که صبر از دست او خسته شد و همه درمانده اند که چگونه یک زن می تواند اینگونه  تحمل داشته باشد.

آیت اله علما در ادامه با بیان اینکه حضرت زینب (س) برای همه الگوست، گفت: ولایت مداری و تبعیت ایشان از امام خود تکلیفی بود که  به خوبی به آن عمل کرد و روشی را به ما نشان داد که ما بدانیم توفیقمان در ادامه دادن راه ولایت است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با قدردانی از برگزار کنندگان این کنگره، خواستار توجه بیشتر بانوان به سیره و روش زندگی حضرت زینب (س) شد.

http://kermanshah.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=16704

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد