««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

خل و چل!

خل و چل (گفت و شنود)


گفت: چه خبر؟!
گفتم: تعدادی از ایرانیان فراری به حمایت از موسوی و کروبی در مقابل دفتر سازمان ملل در ژنو دست به تحصن چند ساعته زده اند!
گفت: که چی بشه؟!
گفتم: از آمریکا و کشورهای اروپایی خواسته اند ایران را وادار کنند که ارتباط قطع شده موسوی و کروبی با خارج از کشور را دوباره برقرار کنند!
گفت: آمریکا و اروپا آن روزهایی که قدرت داشتند نتوانستند علیه ایران هیچ غلطی بکنند، چه رسد به حالا که با انقلاب های اسلامی در خاورمیانه از همیشه خاک برسرتر شده اند.
گفتم: اما خودمونیم! چقدر خوب شد که این خل و چل ها از ایران فرار کردند.
گفت: غلط نکنم! بعضی ها برای خدمت به مردم ایران زمینه فرار این خل و چل ها را فراهم کرده اند!
گفتم: تعدادی دیوانه را با هواپیما به تیمارستان یک شهر دیگر منتقل می کردند و دیوانه ها با سر و صدا و حرکت های دیوانه وار برای پرواز مشکل ایجاد کرده بودند. خلبان به مهماندار گفت؛ برو این دیوانه ها را آرام کن! و بعد از چند دقیقه همه چیز آرام شده بود. خلبان از مهماندار پرسید چیکار کردی؟ گفت؛ در هواپیما را باز کردم گفتم بروید بیرون هواخوری!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد