««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

هشدار وزیر کشور به تغییر فرمانداران

 هشدار وزیر کشور به تغییر فرمانداران  
وزیر کشور با بیان اینکه مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات است، بر لزوم تثبیت مدیریت و تغییر حداقلی در فرمانداری‌ها تاکید کرد. 
مصطفی محمدنجار وزیر کشور پیش از ظهر امروز سه‌شنبه طی سخنانی در همایش معاونین و مدیران کل سیاسی استانداری‌های سراسر کشور با بیان اینکه امیدوارم شاهد برگزاری انتخابات با شکوهی همچون 30 انتخابات گذشته باشیم، در خصوص نظام ولایت فقیه گفت: نظام ولایت فقیه یک نظام موفقی است که الان در جهان به یک الگو تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امروز با وجودی که مستکبران توطئه‌های فراوانی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند ما با تأسی از خط امام و نظام ولایت فقیه موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده‌ایم و همه اینها نشان از کارآمدی نظام در عمل است که حتی تحولات اخیر منطقه نیز با توجه به کارآمدی نظام ما از انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته است.

وزیر کشور ادامه داد:

امروز ملت‌های منطقه بیدار شده و دیگر اجازه نخواهند داد مملکتشان را مستکبران به تاراج ببرند.

نجار خیزش‌های اسلامی مردم منطقه را انعکاس صدای ملت ایران دانست و گفت: با وجود اینکه آمریکا امروز تلاش دارد خیزش‌های اسلامی مردم منطقه را نشأت گرفته از مشکلات اقتصادی و مباحث سیاسی مطرح کند اما شاهدیم که این خیزشها با الله اکبر هماهنگ است و روشن است که این تحولات اخیر حرکت های اسلامی مردمی و ضداستکباری است.

وی با بیان اینکه خیزش های اسلامی مردم منطقه نشان می‌دهد که امروز انقلاب اسلامی ایران صادر شده و ما به الگو تبدیل شده‌ایم خاطرنشان کرد: مستکبران از اینکه جمهوری اسلامی ایران به الگوی ملت های منطقه تبدیل شده خشمگین هستند و در تلاشند این خیزش‌های اخیر منطقه را غیراسلامی نشان دهند و با شگردهای گوناگون به دنبال اهداف خود هستند.

وزیر کشور در ادامه هدف مستکبران را در تأثیرگذاری در تحولات منطقه مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: امروز مستکبران در لیبی و یمن به دنبال ایجاد جنگ داخلی هستند تا بتوانند با ضعیف کردن این کشورها در آنها مسلط شده و ثروت آنها را به غارت ببرند در حالی که اینها خیال باطل است چرا که مردم هوشیار هستند و مسیر را به خوبی طی می‌کنند.

نجار همچنین پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های علمی، فناوری و سایر بخشها را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: امروز مستکبران به دنبال این هستند که نظام ما را ناکارآمد نشان دهند اما نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با تکیه بر داشته های خود به موفقیت های زیادی دست یافتند و در عرصه‌های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: دولت خدمتگذار به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند و اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم کارهایی که در دولت نهم و دهم در همه عرصه ها انجام شده چندین برابر دولت های قبلی است.

وزیر کشور با بیان اینکه عده ای به دنبال سیاه نمایی خدمات دولت ولایی هستند که این موضوع نیازمند هوشیاری و ادامه خدمت رسانی به مردم است گفت: مقام معظم رهبری طی سخنانی در دیدار نمایندگان مجلس فرمودند هدف اصلی دشمن غبارآلود کردن فضا و مانع تراشی در برابر بصیرت ملتهاست بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

نجار خطاب به معاونان سیاسی استان های سراسر کشور تأکید کرد: باید مواظب باشیم چرا که برخی‌ها بحث‌های انحرافی و جدیدی را مطرح می‌کنند تا فتنه سال 88 را به فراموشی بسپارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرمایشات مقام رهبری مبنی بر اینکه دشمنان در صدد ایجاد اختلاف میان مسئولین، از کار انداختن نظام اقتصادی هستند مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه نزدیک انتخابات می‌شویم باید مواظب باشیم فضا آرام نگه داشته شود.

وی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری بحث جهاد اقتصادی را مطرح می‌کنند یعنی مبارزه. چرا که ما شاهدیم دشمن امروز با اعمال تحریم‌های اقتصادی به دنبال از کار انداختن نظام اقتصادی ما است. از همین رو ما باید سطح کارآمدی نظام در عرصه‌های اقتصادی را بالا ببریم.

وزیر کشور ادامه داد: دولت برنامه‌های خوبی در بحث اشتغالزایی و مسکن دارد و آنها را با جدیت دنبال می‌کند اما یکی از برنامه‌های مهم دولت اجرای هدفمندکردن یارانه ها بود که پس از 20 سال وقفه آن را انجام داد. در حالی که الان بعضا شاهد برخی سیاه نمایی‌ها درخصوص این موضوع هستیم درحالی که بر روی آن کار کارشناسی انجام شده. اما دولت معتقد است که اجرای این بحث باید تداوم یابد.

نجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات خاطرنشان کرد: از سوم خرداد مراحل اجرایی انتخابات کلید خورده و مهلت یک ماهه اعلام و برنامه زمان بندی به استانها ابلاغ شده است و همه مسئولین دست اندرکار باید بستر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونی و با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

وی حضور حداکثری مردم را یکی از مهمترین موضوعات در انتخابات عنوان و خاطرشان کرد: مهم نیست مردم به چه کسی رأی می‌دهند بلکه مهم حضور حداکثری مردم است که به دنبال خود پیامی دارد.

وزیر کشور معیار این وزارتخانه در برگزاری انتخابات را قانون عنوان و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از 30 انتخابات تجارب ارزنده‌ای دارد که باید از این تجارب برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات مجلس نهم استفاده کنیم.

نجار با تأکید بر لزوم تثبیت مدیریت و تغییر حداقلی در فرمانداریها و استانداریها اظهار داشت: تا 9 تیر کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند فرصت داده شده که از مسئولیت‌های خود استعفا دهند که بعد از این تاریخ باید آرامش در مدیریت را شاهد باشیم.

وی ایجاد امنیت پایدار، امنیت اخلاقی، ایجاد تعامل و کارآمدی میان فرمانداریها و بخشداریها و هماهنگی و تعامل در اجرای طرح تحرک را از جمله برنامه های وزارت کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: دور چهارم سفرهای استانی را پیش رو داریم که باید با هماهنگی میان دستگاه‌ها کاری کنیم که امر مقام معظم رهبری در بحث جهاد اقتصادی محقق شود و بیشترین استفاده را از این دوره سفرهای استانی در جهت رشد و توسعه متوازن کشور داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: تعامل میان دستگاه‌ها برای تداوم اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها با توجه به اثرات و برکات آن که امروز حاصل شده تا تحقق کامل باید دنبال شود و شاهد رونق و شکوفایی کشور باشیم.  

http://mashreghnews.ir/fa/news/50834/هشدار-نجار-به-تغییر-فرمانداران-درآستانه-انتخابات

نظرات 1 + ارسال نظر
خادمی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ق.ظ

حالا که بهترین فرمانداران را جریان انحرافی در استان قلع و قمع کردند دیگه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است . شما ببینید چه کسانی را برداشته و چه کسانی را جایگزین کرده اند. جناب آقای منکرسی شما که پاسدار اسلام هستید چرا اجازه دادید و فریاد نزدید. اظهار تاسف خالی که بارها گفته اید فایده ندارد!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد