««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

حاشیه جلسه نمایندگان با سید حسن خمینی!

حاشیه جلسه دیروز نمایندگان با سید حسن خمینی!  

 

بعد از تجدید بیعت نمایندگان با امام راحل یک نماینده اعلام کرد که برخی در اعتراض به سید حسن خمینی جلسه سخنرانی وی در نزد نمایندگان را ترک کردند، که بعدا معلوم شد این موضوع صحت نداشته است.
به گزارش خبرنگار جهان نمایندگان مجلس هر سال به مناسبت هفتم خرداد سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حاضر شده و با آرمان های امام (ره) و همچنین شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.

در همین راستا نمایندگان مجلس همزمان با چهارمین سال فعالیت مجلس هشتم، در حرم مطهر امام راحل گردهم آمده و باردیگر وفاداری خود را به آرمان های امام (ره) نشان دادند.

در این مراسم ابتدا علی لاریجانی رئیس مجلس سخنرانی کرد و سپس سیدحسن خمینی نوه امام راحل به ایراد سخن پرداخت.

سید حسن در جمع نمایندگان به رعایت اخلاق و ادب از نظر امام راحل اشاره کرد و در این میان هم گوشه هایی از زندگی شخصی امام (ره) که توام با اخلاق و ادب بود را برای نمایندگان شرح داد.


بعد از پایان سخنرانی، نمایندگان در ضیافت ناهار سیدحسن خمینی در مهمانسرای حرم امام راحل شرکت کردند.

یکی از نمایندگان تهران بعد از تجدید بیعت نمایندگان با امام راحل و قبل از آغاز سخنرانی سید حسن خمینی در حرم شایعه کرد که حدود ۶۰ تا ۷۰ نماینده در اعتراض به سیدحسن خمینی حرم امام راحل را ترک کردند. در همین راستا حتی اسامی برخی از نمایندگان بعنوان ترک کننده جلسه ذکر می شد که انان هم در حرم حضور داشته و هم در ضیافت ناهار سید حسن.

یکی از نمایندگان در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت:در هنگام سخنرانی سید حسن نمایندگان  به سخنان وی گوش می دادند و هیچ کس جلسه را ترک نکرد.

وی افزود: ممکن است که یک نماینده ، به تنهایی جلسه را ترک کرده باشد .

این نماینده تصریح کرد: نمایندگان ارزش و احترام خاصی برای امام راحل و خانواده ایشان و همچنین نوه امام (ره) قایل هستند و هرگز به دنبال این مسایل حاشیه ای نیستند.

خبر ترک جلسه از سوی برخی نمایندگان در خروجی یکی از خبرگزاریها قرار گرفت اما بلافاصله از خروجی این خبرگزاری حذف شد. 

http://www.jahannews.com/vdccpoqs12bqes8.ala2.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد