««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

شکوری‌راد با تاکتیکی دانستن رابطه جریان‌فتنه با ضدانقلاب:

جریان انحرافی با اپوزیسیون ضد نظام متحد شده است  

 

علی شکوری راد از فعالان جریان فتنه که مدتی از مهرماه سال ۸۹ را هم بازداشت شده است، در یادداشتی ادعا کرد که جریان متبوع او با جریان انحرافی رابطه ندارد اما "اپوزیسیون ضد نظام" با جریان انحرافی متحد شده است. 
 عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت پس از آنکه اتحاد جریان فتنه با ضدانقلاب خارج نشین را یک اتحاد تاکتیکی و نه استراتژیکی دانست، اظهار داشت: جریان مشایی، که هسته مرکزی نیروهای احمدی نژادی هستند، با خود حساب کردند که کسی را از نیروهای وفادار به منشور جنبش سبز نمی‌توانند جدا کرده و جذب کنند. سرمایه‌گذاری کردند روی طیف اپوزیسیون ضد نظام، نیروهایی که خیلی هم تعلق خاطری به جنبش سبز ندارند و اتحادشان اتحاد تاکتیکی است تا از امکانی که دارد بهره‌مند بشوند.

شکوری راد با بیان اینکه "طیف مشایی دارند به اپوزیسیون ضد نظام نزدیک می‌شوند"، افزود:

یک اتحاد تاکتیکی بین اپوزیسیون ضد نظام و طیف نیروهای نزدیک به احمدی‌نژاد برقرار شده است. منتها طیف نیروهای اصولگرا می‌خواهند از این اتحاد به نفع خود بهره بگیرند و می‌گویند بین جنبش سبز و طیف نیروهای نزدیک به احمدی نژاد اتحاد برقرار شده است، در حالیکه از نظر ما، متهم اصلی همان طیف نیروهای احمدی‌نژاد هستند. 

شکوری راد در مهرماه سال ۱۳۸۹ بازداشت شد و مدتی بعد به قید وثیقه آزاد شد با این حال موضع گیری های او علیه نظام همچنان ادامه داشته است. 

گفتنی است، بخشی از فعالان سیاسی جریان انحرافی را به داشتن ارتباط پنهانی با جریان فتنه 88 و رابطه با ضدانقلاب و بیگانگان متهم کرده اند.

به عنوان نمونه شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرده است که "شواهدی وجود دارد که جریان انحرافی دارای عقبه بیرونی است." 

http://www.jahannews.com/vdcfjcdytw6dvja.igiw.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد