دانلود کلیپ حضور پر رنگ سید جواد زمانی در مجلس شورای اسلامی

که واقعا برای مردم استان کرمانشاه مایه افتخار است

مشاهده و دانلود لینک

برای مشاهده بروی لینک بالا کلیک کنید

یک نماینده مجلس در چهار سال نمایندگی جمعا حدود 100 میلیون تومان درآمد دارد


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است افرادی که صدها میلیون تومان برای راهیابی به مجلس هزینه می کند، احتمالا قصدشان از نمایندگان چیزی بجز خدمت کردن به مردم و کشوراست. سید جواد زمانی بیان اینکه باید بر هزینه کرد داوطلبین نمایندگی مجلس نظارت شود، اظهار داشت: باید هم مشخص شود این پول ها از کجا تامین می شود و هم اینکه افرادی که می خواهند با هزینه های هنگفت به مجلس راه یابند چه قصدی دارند. وی افزود: حقوق نمایندگی مجلس مشخص و حداکثر ماهانه دو میلیون تومان است و یک نماینده مجلس در چهار سال نمایندگی جمعا حدود 100 میلیون تومان درآمد دارد، لذا افرادی که صدها میلیون تومان برای ورود به مجلس هزینه می کنند احتمالا قصد دیگری به جز خدمت کردن دارند.

به نقل ازاستان پنجم

اعلام برائت یکی از کاندیداها از وبلاگ خودش

یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که گرداننده وبلاگ کنگاور پرس بحساب می آید امروز طی بیانیه ای از مطالب منتشر شده در این وبلاگ که تماما به نفع ایشان نوشته شده اعلام برائت نموده است.

بهر حال فضای مجازی است و سرشار از بی اخلاقی ،این عزیز دل برادر یادش رفته طی این مدت چه تهمتها و چه افتراء هایی که به نماینده اصولگرای شهرمان آقای "سید جواد زمانی" و اطرافیانش وارد نکردند .

حالا آنچه مبرهن است مخمصه ای است که ایشان گرفتار آن شده و فارغ از مباحث ذکر شده پیشین از گذشته تاریک خود اعلام برائت نموده است.

بی گمان حتی اگر یک آدم مبتدی هم وبلاگ کنگاور پرس و کنگاورستان و مطالب همخوان این دو را به همراه کنگاور نیوز می خواند به ارتباط آنها با این کاندیدای محترم پی می برد.

عجب روزگاری شده ،فضای مجازی است و دیوار حاشای بلند جهانی آن؟

نظر سنجی های متناقض در کنگاور پرس

وبلاگ کنگاور پرس با درج یک نظر سنجی دروغین بر روی وبلاگ خود مدعی شده شیخ وحید احمدی ، رمضان دهنوی و شهاب یادگاری پیشتاز انتخابات هستند.

این دروغ واضح در حالی است که در نظر سنجی دیگری که لینک همین وبلاگ است و آنهم هدایت شده و دروغین می باشد آقایان یادگاری ،دهنوی و احمدی به ترتیب دارای بیشترین آراء معرفی شده اند.امثال این نظر سنجی های خود ساخته تا دلت بخواهد در داخل وبلاگ ها هست که هرکس ساز خودش را می زند.

این موضوع در وحله اول در وبلاگ آبادگران جوان که مخالف "سید جواد زمانی " است انتشار یافته و آنهم به سفارش گرداننده وبلاگ کنگاور پرس.

جالب اینجاست که چنانچه حرف آقایان به فرض محال درست باشد ، علت اینهمه تخریب و تهمت و افتراء علیه سید جواد زمانی دروبلاگ کنگاور پرس و کنگاور نیوز چیست؟آیا غیر از این است که این عزیزان از پایگاه اجتماعی سید جواد زمانی بیم دارند . این نوع نگاه حتی باعث شده در نظر سنجی های خود ساخته شان نیز جایگاهی برای نماینده فعال شهرمان قائل نشوند؟

بی گمان تناقض و دروغ ریشه در بی تقوایی دارد و از این بابت تنها کاری که از دست ما بر می آید دعا برای بازگشت این عزیزان به درجه منطقی از تقواست که رضایت الهی را بهمراه داشته باشد.

ازدحام جمعیت درسفرهای کاری "سید جواد زمانی"

طی هفته گذشته سفر کاری "سید جواد زمانی" به کنگاور با ازدحام جمعیت مواجه بود، به گونه ای که حتی برخی از منتقدین وی نیز در جلسات حضور پیدا کرده و اعلام حمایت می کردند.

علت اقبال گسترده اخیرمردم را می توان به عدم توجه "سید جواد زمانی "به تخریب ها وتلاش برای پیگیری مطالبات مردمی بحساب آورد.

با نگاهی به مطالب وبلاگهای مخالفین "سیدجواد زمانی" می توان دریافت توهینها،افتراها و دروغگویی های این وبلاگها که در فضای مجازی اخلاق را به فراموشی سپرده اند از جمله دلایل کاهش آراء مخالفین و افزایش هواداران "سیدجواد" محسوب می شود.

بی تردید انتشار اخباری همچون برکناری بهروز دهنوی و بعد تکذیب آن ،یا انتشار این خبر که در کنگاور به زمانی فحش می دهند در حالیکه هرگز چنین مباحثی در میان نیست و یا اینکه طراح سوال از رییس جمهور را انحرافی بنامیم چه اعتباری می تواند برای کنگاور پرس و کاندیدای گرداننده اش بهمراه داشته باشد.

بنظر میرسد اگر مخالفین بجای طی نمودن چنین مسیری به ارائه برنامه های خود می پرداختند امید آن می رفت که حداقل موفق به کسب آراء حداقلی آبرومندی شوند و انشاا...در سنوات آینده به جمع آراء خود بیافزایند.خدا کند که دشمن انسان هم دانا باشد.آمین

مخالفین" سید جوادزمانی" به جاده خاکی زدند

وبلاگ سراسر توهین وافتراء کنگاور پرس که توسط یکی از کاندیداهای مجلس نهم در کنگاور هدایت می شود در ادامه توهین ها ،دروغ پردازی ها و تهمت های صریح خود مدعی شده کاندیدای مورد حمایت جریان انحرافی در کنگاور سید جواد زمانی می باشد.

این وبلاگ که مدعی ارزش گرایی گرداننده اش نیز هست در حالی این فوکاهی خنده دار را بر روی خروجی دور از انصاف خود قرار داده است که همگان بالاخص همین وبلاگ کذاب چندی پیش خبر طرح سوال سید جواد زمانی از رییس جمهور را بر روی وبلاگ خود درج نموده بود.حالا شما خوانندگان فهیم پیدا کنید پرتقال فروش را؟چگونه می شود که هم معترض به برخی عملکرد های رییس جمهور بود و هم در لیست جریان انحرافی قرار گرفت.این هم از دسته گلهای گرداننده و کاندیدایی که قطعا سرنوشتی بهتر از آقای سعیدی در دور قبل نخواهد داشت.آقای خطرناک اینطوری می خواهی بر صندلی مجلس تکیه بزنی ؟با دروغ ؟با تهمت؟با....

اخبار مندرج اخیر همگی به نقل از وبلاگ پیک صبح می باشد

162 داوطلب در استان کرمانشاه ثبت نام کردند

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه شمار داوطلبین ثبت نام کرده جهت انتخابات مجلس نهم در حوزه های انتخابیه استان را 162 نفر اعلام کرد.

هومان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: در پایان مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس نهم(جمعه، نهم دی) مجموعا 162 نفر در حوزه های انتخابیه استان ثبت نام کردند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه کرمانشاه 63 نفر، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب 24 نفر، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو 24 نفر، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی 20 نفر، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین 17 نفر و حوزه انتخابیه پاوه ، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی 14 نفر ثبت نام کردند.

بهرامی عنوان کرد: کار ثبت نام از داوطلبین بدون هیچ مشکلی در حوزه های انتخابیه استان انجام شد.

وی افزود: از امروز بررسی صلاحیت داوطلبین در هیات های اجرایی آغاز می شود.

 

حذف رقیب برای کسب آرا

گفته می شود شیخ وحید احمدی در یک محفل به ظاهر خصوصی از عزم خود برای حذف دو رقیب خود که از آرای خوبی در منطقه صحنه و هرسین برخوردارهستند سخن به میان آورده و در این راستا ازهمراهان خود خواسته است اطلاعات کافی را در اختیار ایشان قرار دهند.

وی در این محفل همچنین مورد انتقاد قرار گرفته است که چرا با گذشت این همه سال دوری از حوزه وارد کارزار انتخابات شده است و آیا بیم آن را ندارد که همچون گذشته شکست بخورد ؟شیخ وحید در جواب این نقد اظهار نموده چنانچه یادگاری و رضایی رد صلاحیت شوند رقیب جدی من زمانی است که قطعا رقیب سر سختی است.

سر یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کنگاور بی کلاه ماند

یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کنگاور،صحنه و هرسین که تا پیش از ثبت نام کاندیداها از همراهی یک پزشک و حامیانش سخن به میان می آورد سرش بی کلاه مانده ،و باچرخش ایشان به سمت کاندیدای دیگری که تازه به عرصه آمده است ظاهرا بیش از گذشته از عدم اقبالش برای جذب آرا حداقلی آگاه شده است.

گفته می شود این عضو شورای شهر کنگاور به امید آمدن حسن سلیمانی لحظه شماری می کرد و طی این مدت با حمایت از کاندیدای دیگری که پایگاه اجتماعی کمی را توانسته بود برای خودش دست و پا کند در واقع دنبال فرصت بهتری بوده است.

این حامی سیال تا کنون به سه کاندیدا قول همراهی داده است غافل از این که طی این مدت خود نیز سوخته شده و پایگاه اجتماعی چندانی برایش باقی نمانده است.