واکنش آیت الله هاشمی به تشویق میرحسین موسوی

شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام محملی برای تقدیر از مدیریت سی ساله جاسبی بر این دانشگاه بود، حواشی جالبی به همراه داشت.




ادامه نوشته

انتقال وحشیانه ایدز به 300 دختر جوان

"دیوید منگام" 38 ساله آمریکایی پس از یک تصادف در سال 2003 و تزریق خون آلوده مبتلا به ویروس ایدز HIV مثبت شد از همان سال تصمیم به انتقام جویی گرفت.



"دیوید منگام" 38 ساله آمریکایی پس از یک تصادف در سال 2003 و تزریق خون آلوده مبتلا به ویروس ایدز HIV مثبت شد از همان سال تصمیم به انتقام جویی گرفت.

پلیس پس از تحقیقات پی به آمار تاسف باری از انتقام جویی این مرد برد و مشخص گردید از سال 2003 تاکنون او حدود 300 نفر را در ایالت های میسوری پس از تجاوز جنسی آلوده به ویروس HIV مثبت نموده است.


پلیس ایالتی در یک عملیات ویژه توانست قبل از آلوده نمودن آخرین قربانی دیوید منگام را در منزل اجاره ای خود در شهرستان " استودارد" دستگیر کند.


حدود یک ماه به صورت اینترنتی عملیات پلیس ادامه داشت تا اینکه یکی از افسران زن پلیس توانست با وی آشنا و پس از قرار گذاشتن در یک پارک در شهرستان " استودارد" به منزل دیوید دعوت شود که در نهایت پلیس وی را دستگیر کرد.


بر اساس شکایت شاکیان که از شهرستان های سنت لوئیس، دکستر، استودارد صورت گرفته است "دیوید" با حدود 150 پرونده که با حضور شاکیان در دادگاهی که روز دوشنبه برگزار خواهد شد محاکمه خواهد شد.

شریعتمدای: صادق هدایت آدم کثیفی بود

شریعتمدای با اشاره به اینکه شاملو جاسوس نازی‌ها بود، گفت: بعضی از نشریات از شاملو می‌نویسند یا از صادق هدایتی که آدم کثیفی بود و هدفشان این است که بگویند فضا عوض شده و بگویند که دیگران دچار انفعال شده‌اند که در رابطه با این موضوع باید پرچم‌های خود را بالا بیاوریم و واقعیت‌ها را برای مردم و افکار عمومی بگوییم.




ادامه نوشته

حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی وی در منزل آیت الله زرندی

حاج هادی زرندی فرزند ارشد حضرت آیت الله زرندی در صفحه شخصی خود از حضور آقایان رضایی و آزرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری در منزل پدر خود در سه شب خبر داد.



وی نوشته است : این حضور بنوعی معارفه آقای آزرمی معاون سیاسی امنیتی جدید استانداری به حضور آیت الله زرندی بوده است

احضار علی مطهری به قوه قضائیه

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه امروز «علی مطهری» نماینده مردم تهران را به صورت غیرقانونی احضار کرده است.



به گزارش ایرنا، «کمال الدین پیرموذن» در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس این مطلب را در موافقت با پیشنهاد «علی مطهری» برای اصلاح یکی از بندهای لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم مطرح کرد.

رضـا عطاران به دیدار خاتمـی رفت/تصویـر

رضا عطاران برنده سیمرغ بهترین بازیگر مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر به دیدار سید محمد خاتمی رفت. 

به گزارش  ایرنا، صفحه فیس بوک موسسه سینمایی فیلمیران اخیرا تصویری را از دیدار رضا عطاران با سید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق کشورمان منتشر کرده است.

خاتمی در این تصویر در حال نگارش مطلبی برای رضا عطاران است.


مدیر کل جدید اطلاعات استان کرمانشاه معرفی شد/ حجت الاسلام علوی: امنیت لازم در کرمانشاه برقرار است

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اطلاعات استان کرمانشاه با حضور وزیر اطلاعات برگزار و خراسانی به عنوان مدیر جدید این اداره کل معرفی شد.



 


با حضور وزیر اطلاعات کشور، خراسانی به عنوان مدیر کل جدید اطلاعات استان کرمانشاه معرفی و از زحمات آقای صدر که پیش از این در این سمت قرار داشت، قدردانی شد.

وزیر اطلاعات کشور در این مراسم همدلی و وحدت میان مسئولان کشور را موجب پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها عنوان کرد و گفت: زمانی که مردم شاهد همدلی مسئولان در جهت رفع مشکلات آنها باشند قطعا آنها نیز حضوری فعال در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی خواهند داشت.

حجت الاسلام سید محمود علوی در ادامه توجه به بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور این بخش را در جهت ایجاد فرصت های شغلی و بهبود وضع اقتصادی کشور، بسیار مهم و حائز اهمیت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تامین امنیت در کشور برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به عرصه های اقتصادی ضروری است، خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع بیکاری مسئله ایست که باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وزیر اطلاعات کشور در ادامه اظهار داشت: این وزارت خانه در پی هماهنگی و تعامل با سایر ارگان ها و نهادهای کشور است، چرا که این هماهنگی و هم افزایی برای مردم نیز برکات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام علوی تدبیر در امور و عدم دخالت دوستی ها و دشمنی ها در انجام کارها را رویه وزارت اطلاعات عنوان و تصریح کرد: اینگونه اقدامات موجب خواهد شد که امنیت در کشور تامین شود و جامعه در مسیر عقلانیت قرار گیرد.

وی در پایان از تمام کسانی که برای تامین امنیت در استان کرمانشاه تلاش می کنند قدردانی و امنیت پایدار در این استان را مثال زدنی عنوان کرد.

موج نشاط و شادی در دانشگاه تهران؛ فرهاد رهبر برکنار شد

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، دلیل تغییر رئیس دانشگاه تهران را اتمام حکم مدیریت فرهاد رهبر در این دانشگاه، عنوان کرد.



عبدالحسین فریدون در گفتگو با مهر، گفت: مدت زمان چهار ساله ریاست فرهاد رهبر بر دانشگاه تهران به اتمام رسیده و وزارت علوم با صدور نامه ای، از خدمات وی در این دانشگاه تشکر کرد.

وی ادامه داد: محمد حسین امید - معاون فعلی اداری مالی وزارت علوم و معاون سابق اداری مالی دانشگاه تهران با حفظ سمت به عنوان سرپرست فعلی دانشگاه تهران منصوب شد.

به گفته مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، تا زمان انتخاب فردی مناسب، امید سرپرست این دانشگاه باقی می ماند.

فرهاد رهبر بیست و دومین رئیس دانشگاه کشور است که با حکم فرجی دانا تغییر می کند.

گفتنی است، با انتشار خبر برکناری فرهاد رهبر، امواج شادی و نشاط دانشگاه تهران را فراگرفته است.

آيت ا... ‌موسوي‌بجنورد‌ي:د‌شمنان بيت امام با خود‌ امام هم مشكل د‌ارند‌

قانون:   ماه بهمن و سالگرد پيروزي انقلاب بهترين بهانه بود تا سراغ يكي از علماي اسلام كه از نزديكترين افراد به خانواده امام(س) است، برويم. آيت ا... موسوي بجنوردي، يك روحاني از خاندان پاك سادات و پدر همسر سيد حسن خميني، يادگار امام راحل است. فردي كه در طول اين سال ها كه نامهرباني فراواني به خانواده خميني كبير شد تا سرحد آبروي خويش نيز به پاي اين خاندان ماند و نامهرباني ها را تحمل كرد. او يكي از علماي بزرگ جهان اسلام، زایيده نجف و بزرگ شده قم است. سيد محمد موسوي بجنوردي در غائله‌اي كه تندروها براي روزنامه قانون بر سر يك مسئله حقوقي ايجاد كرده بودند، فتوايي داد و حمايت خود را از روزنامه اعلام كرد. از آنجايي كه از علاقه وي به امام خميني(س)خبر داشتيم بحث را حول محور نقش آن امام راحل در پيروزي انقلاب پيش برديم و سوال اول را اينگونه پرسيديم:


ادامه نوشته

مصایب مردی از جنس باران

هر آنکه خاتمی را بشناسد و حتی مروری بر عملکردهایش داشته باشد می‌داند او هیچ گاه مفتون قدرت نبوده شاید این خصلت را از استادش بهشتی به یادگار داشته باشد که گفت: «ما تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت.»




ادامه نوشته

افشای هویت ۶ نفر از سرکردگان «داعش»+ تصاویر

شبکه خبری العربیه نام ۶ نفر از سرکردگان اصلی گروه تروریستی «دولت اسلامی عراق و شامات» موسوم به داعش را افشا کرد.



شبکه خبری العربیه در گزارشی اختصاصی نام 6 نفر از سران ارشد گروه تروریستی داعش (دولت اسلامی عراق و شامات) را افشا کرده است.

این 6 نفر که سکان رهبری این گره تروریستی را به دست دارند اهل عراق هستند. عدنان الاسدی، معاون وزیر کشور عراق این خبر را در مصاحبه‌ای اختصاصی به العربیه اعلام کرده است.

دست‌کم سه نفر از آنها در ارتش صدام، دیکتاتور مخلوع عراق صاحب منصب بوده‌اند و سه نفر دیگر قبلاً در عراق دستگیر شده و پس از آزادی‌شان در جنگ عراق شرکت کرده‌اند.

تغییر و تحولات پس از 22 بهمن آغاز میشود

بر اساس آخرین اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی استان پنجم ، از 23 بهمن شاهد مراسمات تودیع و معارفه 3 معاونت استانداری و 5 فرماندار در سطح استان خواهیم بود .

گفتنی است حکم آقایان مهندس مجتبی نیک کردار . مهندس علی اصغر میرزایی و دکتر هدایت حاتمی بعنوان معاونین جدید عمرانی - برنامه ریزی و توسعه مدیریت انسانی استانداری کرمانشاه صادر شده است.


کرمانشاه ، بیشترین میزان افزایش شاخص بهای مسکن اجاری در کشور را دارد

بانک مرکزی طی گزارشی شاخص بهای مسکن اجاری در مناطق شهری ایران در سه ماهه سوم سال 1392 را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان پنجم ، شاخص بهای مسکن اجاری در مناطق شهری ایران در سه ماهه سوم سال 1392 به عدد 140.3رسید که نسبت به سه ماهه قبل معادل 4.5 درصد و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 21.3درصد افزایش یافت. متوسط شاخص بهای مسکن اجاری در نه ماه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 20.4 درصد افزایش نشان می دهد.
شاخص مذکور در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1392 نسبت به دورازده ماه منتهی به آذرماه 1391 معادل 19.0 درصد افزایش داشته است.
شاخص بهای مسکن اجاری در سه ماهه سوم سال 1392 نسبت به سه ماهه قبل، در کلیه استان های کشور افزایش یافت.
بیشترین میزان افزایش متعلق به استان کرمانشاه معادل 10.2 درصد بود و استان های همدان با 7.0 درصد و کهگیلویه و بوراحمد با 6.7 درصد افزایش در رده های بعدی قرار گرفتند.
کمترین میزان افزایش مربوط به استان سمنان معادل 1.5 درصد بود و استان های سیستان و بلوچستان با 1.9 درصد و بوشهر با 2.2 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند. افزایش شاخص فوق طی سه ماهه مورد بررسی در استان تهران برابر با 4.5 درصد بوده است.



15 عضو شورای اصلاح طلبان شهرستان کرمانشاه / هدف اصلاح طلبان مجلس دهم


برخی از اصلاح طلبان استان کرمانشاه با برگزاري همايش استاني و انتخاباتي جهت تعيين اعضاي شورا، اعلام موجوديت کرد. يکي ديگر از اهداف نشست این اصلاح طلبان استان کرمانشاه، تجليل از آيت الله زرندي عضو مجلس خبرگان رهبري، به پاس نيم قرن فعاليت هاي ايشان در استان بود.» این نشست در روز بيست و دوم بهمن، با تلاوت آياتي چند از قرآن مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي آغاز به کار کرد. در آغاز نشست متني با عنوان «تبار شناسي اصلاح طلبان در ايران» ارائه شد. اين متن را «عباس عبدي» اختصاصا براي اين نشست ارسال کرده و در غیاب وی پير صاحب به قرائت آن پرداختند. در ادامه «قدرت الله احمديان»، استاد علوم سياسي دانشگاه رازي، سخنراني تحت عنوان «تبار شناسي اصلاحات در ايران» ايراد کردند. در بخش بعدي اين نشست شوراي اصلاح طلبان استان کرمانشاه با تهيه تنديس و لوح تقدير، از نيم قرن فعاليت آيت الله زرندي در قبل و بعد از انقلاب شکوه مند اسلامي، تجليل به عمل آوردند. به جهت کسالت حضرت آيت الله زرندي و عدم حضور ايشان در مراسم، شورا اعلام نمود که پانزده نفر از منتخبانش حضورا اين تنديس و لوح را به آيت الله زرندي تقديم مي نمايند. بخش نهايي اين نشست، اعلام موجوديت و برگزاري انتخابات «شوراي اصلاح طلبان استان کرمانشاه» بود. مطابق اساسنامه، اعضاي منتخب اين شورا، افرادي هستند که در احزاب ديگرعضويت نداشته و به اعتبار شخصيت حقيقي خود در اين شورا حضور داشته اند، همچنين شهرستان هاي ده گانه، مي بايد انتخابات شوراي شهرستان خود را انجام داده تا شوراي استان رسميت پيدا کند. بر همين اساس، انتخابات شوراي اصلاح طلبان کرمانشاه با بيست و هشت کانديدا برگزار شد و شهرستان کرمانشاه نيز اعضاي پانزده گانه ي شوراي خود را انتخاب کردند. ليست منتخبين به ترتيب آراي ماخوذه به شرح ذير مي باشند: 1) قدرت الله احمديان 2) ابراهيم فتاحي 3) گيتي آزادي 4) محمد رضا سعيد 5) بهرام سليماني 6) هادي زرندي 7) علي اصغر اسفنديار پور 8) محمدرضا بسامي 9) محمد محسني نسب 10) روح الله باقر آبادي 11) عرفان پير صاحب 12) مهدي رباني 13) فتح الله حقاني 14) منان اميني 15) احسان زندي

رئیس کل اسبق دادگستری استان کرمانشاه درگذشت

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد قتیل زاد رئیس کل اسبق دادگستری استان کرمانشاه در بیمارستان کسری تهران دارفانی را وداع گفت. وی در دهه هفتاد ریاست کل دادگستری استان کرمانشاه را برعهده داشت .




پوستری که از پخش آن در راهپیمایی جلوگیری شد/عکس

پوستر پیوست،  پوستری است که امروز توسط تعدادی از جوانان اصلاح طلب تکثیر ولی از توزیع آن ممانعت شد.

به گزارش انصاف نیوز این پوستر که حاوی تصاویری از امام و رهبری و آقایان هاشمی و سید محمد خاتمی و حسن روحانی بود و در حاشیه آن عبارت “استقلال آزادی جمهوری اسلامی” درج شه بود. در گوشه این پوستر نیز عنوان “جوانان اصلاح طلب” نوشته شده بود.
download

در پی ممانعت از توزیع این پوستر تعدادی از جوانان عضو و حامی گروه های قانونی اصلاح طلب در بدو ورود به راهپیمایی بازداشت و ساعتی بعد آزاد شدند.

بازداشت ۱۲ جوان اصلاح طلب در راهپیمایی ۲۲ بهمن (+پلاکارد تامل برانگیز)


۱۲ نفر جوان عضو و هوادار گروه های قانونی اصلاح طلب توسط چند نفر با لباس شخصی از ادامه ی راهپیمایی در سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه باز داشته شده اند؛ اینکه توقیف آنها بازداشت از سوی نهادی قانونی بوده یا خیر هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این جوانان در حوالی میدان توحید تهران و در حالی که تازه به جمع راهپیمایی پیوسته بودند با ممانعت مواجه شدند؛ در حالی که پوسترهایی با تصویر سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی در دست داشتند. منابع خبری نزدیک به این جوانان می گویند که برخورد با آنها به خاطر حمل این پوسترها بوده است. تا لحظه ی انتشار خبر، هیچ نهادی در این باره توضیحی نداده است. سخنرانی دکتر حسن روحانی در میدان آزادی با محور دعوت به وحدت به عنوان رمز پیروزی انقلاب و اشاره به حضور پررنگ همه ی گروه ها و تفکرات در راهپیمایی امروز بود. این در حالی است که بنا بر گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در هنگام سخنرانی رییس جمهور با فاصله ی یک صد متری، در وسط میدان آزادی، پلاکاردی توهین آمیز و ضد وحدت در دست برخی تندروها بود که باعث تحریک جمعیتی بود که آن را از نزدیک می دیدند؛ تصویری از آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سید محمد خاتمی در حال اعدام با این جمله: «مطالبه امت: محاکمه سران فتنه». این در حالی است که هتک حرمت کسانی که هنوز در هیچ دادگاهی محکوم نشده اند، چطور با سکوت برخی نهادهای مسوول مواجه می شود و از سوی دیگر کسانی با حمله تصویر روحانی، هاشمی و خاتمی به این شکل مخالفت یا برخورد می کنند؟ دکتر روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد ماه سال جاری با حمایت آقایان هاشمی و خاتمی و حامیانشان به پیروزی رسید و پس از آن نیز به دیدار آن دو رفت و در تشکیل دولت از نیروهای آنها استفاده کرد. در آستانه ی برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب نیز روحانی به همراه جریان حامی در انتخابات و به ویژه هاشمی و خاتمی، مردم و هواداران خود را به شرکت در این راهپیمایی فراخواندند و بر ضرورت وحدت در این موقعیت تاکید کردند. به نظر می رسد که حمل تصویر این حسن روحانی رییس جمهور فعلی در کنار دو رییس جمهور سابق با توجه به دعوت روزهای اخیر آنها طبیعی بوده، همچنان که برخورد نکردن با پلاکارد وحدت شکن در میدان آزادی غیر طبیعی می نماید.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد

به گزارش لمون پرس lemonpress.ir:

دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا گفت: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست،
گفتنی است سیلویا در دو سال قبل کاندید زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

“سیلویا والریو” دختر ۱۸ ساله ایتالیایی و مولف کتاب “یک روزی یک رییس جمهوری بود”،”محمود احمدی نژاد” رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته است.

نویسنده ایتالیایی این کتاب در گفت وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: احمدی نژاد تنهامرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

وی افزود: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست، او یک نوآور و مبدع در عصر ما است. او هولوکاست را نفی کرده و به فکر استفاده از انرژی هسته ای است. وی اپوزیسیون را خاموش و آمریکا را تهدید می کند.

این نویسنده ایتالیایی، گفت: البته او به زنان اجازه نمی دهد تا حجاب خود را بردارند، اما این به هیچ وجه یک مساله نیست. چرا زنان ایرانی آنقدر علاقه دارند تبدیل به زنان غربی شوند؟

شاید آنها دوست دارند تبدیل به مدیرانی شوند که زندگی خود را از شرکتی به شرکت دیگرگذرانده و خود را به خاطر سفرهای متعدد به خارج از کشور غیر جذاب می کنند.

وی افزود: برخی ها عقیده دارند که رهایی از قید و بندها تنها به مشکلات آنها می افزاید،اما این افراد آنقدر صادق نیستند تا این موضوع را اذعان کنند.
وی گفت: من هیچ گرایش سیاسی به چپ و راست ندارم، ولی به نظر من رییس جمهوری ایران واقعا تنها فردی است که رفتار او فراتر از نظم سیاسی حاکم برجهان است.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

کتاب ۸۱ صفحه ای “یک روزی یک رییس جمهوری بود” در کتابفروشی های سراسر ایتالیابه قیمت ۹ یورو عرضه شده است.

حرکت معنادار در برنامه کودک/تصوير

عکس:دختر و داماد احمدی نژاد در راهپیمایی 22 بهمن

بدل‌کار دختر ایرانی در راه هالیوود + عکس

مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند می‌گوید تهیه کنندگان فیلم بعدی جیمز باند برای حضور در این فیلم از او دعوت کرده‌اند و به همین دلیل تصمیم گرفته به آمریکا برود.


به گزارش جمهوریت ، بهارنیوز در ادامه نوشت: مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند به نام Skyfall بار دیگر خبرساز شد و در گزارش‌های روزنامه‌های آلمانی "تاگس‌اشپیگل" و "زوددویچه‌" قرار گرفت. مهسا احمدی در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی بعد از شرح مشکلات موجود در کار خود در ایران به عنوان یک زن بدل‌کار می‌گوید: «در ایران امکانات کم و ممنوعیت‌های بسیار وجود دارد.» احمدی می‌گوید: زمانی که در فیلم جیمز باند بازی کرد متوجه موضوعی شد، این که "انسان در خارج از کشور همواره در حال یاد گرفتن است." تاگس‌اشپیگل می‌نویسد، احمدی مدارک سفر به خارج از کشور خود را آماده کرده است. او می‌خواهد به آمریکا و "شاید هم به هالیووود برود، چرا که نه؟"

 

به نوشته روزنامه آلمانی "زوددویچه‌"، مهسا احمدی گفته است: «ایران امکانات کافی را به من نمی‌دهد. من می‌خواهم بروم. صد در صد.» آنچه که احمدی را مصمم به خروج از ایران کرده است قولی است که تولیدکنندگان فیلم بعدی جیمز باند به او داده‌اند. آن‌ها قول داده‌اند که در فیلم بعدی جیمز باند او نیز در هر صورت حضور خواهد داشت.

 

مهسا احمدی، نخستین دختر بدل‌کار ایران پیش از این زمانی که فیلم Skyfall جیمز باند در بخش بدل‌کاری توانست جایزه سالانه انجمن بازیگران فیلم آمریکا را از آن خود کند نیز در رسانه‌ها خبر ساز شده بود. در فهرست بدل‌کاران این فیلم، منتشره در سایت انجمن بازیگران فیلم آمریکا نام سه ایرانی، از جمله مهسا احمدی به چشم می‌خورد. دو ایرانی دیگر ارشا اقدسی و امیررضا بدری هستند. مهسا احمدی عضو گروه "بدل‌کاری ۱۳" ایران است که اعضای آن در بسیاری از پروژه‌های سینمایی ایران نقش ایفا کرده‌اند. او به مدت ۱۱ سال قهرمان رشته ژیمناستیک دختران بوده است.

علی پروین برای تماشای فیلم دخترش به کاخ جشنواره فیلم فجر رفت+تصویر

علی پروین سرپرست جدید باشگاه «پرسپولیس»، ۱۹ بهمن ماه همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فجر به برج میلاد رفت.

 
فیلم «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی از ساعت ۱۶ در بخش «نوعی‌تجربه» نمایش داده می‌شود‌ که در این فیلم دختر علی پروین ایفای نقش کرده است.
 

همچنین از ساعت ۱۶ جدیدترین فیلم سعید سهیلی با نام «کلاشینکف» در سالن اصلی برج میلاد نمایش داده خواهد شد.

حضور سیدمحمـد خاتمـی در مرقد امام(ره)/تصویر

اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز شنبه شب جهت ادای احترام و تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی و ششمین بهار آزادی، در مرقد امام حضور یافته و با قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.


اعضای مجمع روحانیون همچنین با یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نیز حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رئیس شورای مرکزی مجمع، آیت الله سید محمد موسوی خوئینی ها دبیرکل و آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی ضمن تبریک ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی به تشریح مبانی اندیشه سیاسی و مکتب فقهی امام و نقش بی بدیل ایشان در راهبری و پیروزی انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته  و بر ضرورت بازشناسی ابعاد شخصیت جامع و نیز اهداف و آرمانهای بلند آن پیشوای بزرگ تأکید کردند. تصاوير ايسنا را در ادامه مي‌بينيم:
ادامه نوشته

در ديدار جمعي از دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور آيت‌الله هاشمي: تهدید و ارعاب سلاح تندروهـا است/نمی

مردمي كه از استبداد خسته شده بودند، پس از پيروزي در مبارزه، وقتي تندروي‌ها و كينه‌هاي مذهبي را ديدند، الان به برگشت يك نظامي ديگر روي خوش نشان مي‌دهند. همان گونه که در ایران هم تندروهای مشروطه باعث شدند کشور زیر چکمه قزاقی خشن برود.


ادامه نوشته

عارف محور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم است

دبیرکل حزب همکاری و وحدت ملی می گوید محمدرضا عارف هم می تواند در انتخابات مجلس دهم محور اصلاح طلبان باشد.


ادامه نوشته

مهمترین عناوین روزنامه ها + گزیده مقاله ها + اخبار وِیژه + صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه


در ادامه مطلب

ادامه نوشته

پور محمدی: فشار‌ها کاهش يابد٬ می‌توان راحت‌تر تصميم گرفت تازه‌ترين نظر درباره رفع‌حصر موسوی و کروبی

گروه سياسي: وزير دادگستری در خصوص وضعيت «حصر» ميرحسين موسوی و مهدی کروبی،‌ دو نامزد معترض به نتيجه انتخابات رياست جمهوری سال ۱۳۸۸، گفت: «نظام» در حال ارزيابی و «سبک و سنگين» در اين زمينه است.




به گزارش مهر، حجت الاسلام پورمحمدی در حاشیه سفر به استان قزوین در مورد «تعيين تکليف» پرونده ميرحسين موسوی و مهدی کروبی گفت: «در اين زمينه در نظام در حال تدبير و ارزيابی و سبک و سنگين شدن است و فکر مي‌کنم بايد عوامل داخلی و فضای بيرونی دست به دست هم بدهد تا نظام يک تصميم با منفعت بيشتر را بگيرد. »

تازه‌ترين نظر درباره رفع‌حصر موسوی و کروبی


مصطفی پورمحمدی همچنين اضافه کرده است: «تاکنون هم بنای نظام همين بوده تا تصميمی بگيرد تا حاشيه‌هاي کمتری داشته باشد و خسارتها کاهش يابد و سوء استفاده کمتری شود به هر حال اگر فضای کشور آرامش بيشتری داشته باشد و عوامل تحريک و فشار کاسته شود راحت تر مي‌توان تصميم گرفت و برخی سخت گيری‌ها را مي‌توان به حداقل رساند. »

وي همچنين در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده تخلف در سازمان تعزیرات حکومتی اظهارداشت: وقتی پزشک زیاد و بیماری هم زیاد است اگر مریض با پزشک همکاری نکند باز هم بیماری ریشه کن نمي‌شود و وجود خواهد داشت و نمي‌توان انتظار حل مشکل را داشت.

وی افزود: دستگاه نظارتی در کشور زیاد است اما اگر مجری خودش مقید به رعایت قانون نباشد و انضباط نداشته باشد باز هم تخلف اتفاق مي‌افتد و متاسفانه الان تعداد تخلف در دستگاههای اجرایی زیاد است و بی قانونی به ضد فرهنگ تبدیل شده و آزاردهنده است که باید بی نظمی و بی برنامگی را اداره و مدیریت کنیم و جلویش را بگیریم تا اینها اتفاق نیفتد.

وزیر دادگستری بیان کرد: ما متاسفانه شاهد تخلفات و سوء استفاده‌هاي زیادی هستیم و با اضافه کردن دستگاههای نظارتی هم مشکل حل نمي‌شود مانند وقتی که هوا آلوده است و شما پزشک زیادی هم دارید اما مشکل حل نمي‌شود، باید نگذاریم هوا آلوده شود، گناه دیگران نیست. در مسائل اداری و مدیریتی همین گونه است که باید زیرساختها، زیربناها، بسترها سالم شود فرهنگ عمومی مسئله مهمی است که باید سبک زندگی را اصلاح کنیم و در این مسیر همه باید کمک کنند.

حضور خاتمی و موسوي خوئینی‌ها در مرقد امام تجدید پیمان اعضای مجمع روحانیون مبارز

گروه سياسي: اعضای مجمع روحانیون مبارز در مرقد امام خمینی حضور یافتند.




به گزارش جماران، اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز شنبه شب جهت ادای احترام و تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی و ششمین بهار آزادی، در مرقد امام حضور یافته و با قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند. اعضای مجمع روحانیون همچنین با یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی نیز حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رئیس شورای مرکزی مجمع، آیت الله سیدمحمد موسوی‌خوئینی‌ها دبیرکل و آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی ضمن تبریک ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی به تشریح مبانی اندیشه سیاسی و مکتب فقهی امام و نقش بی بدیل ایشان در راهبری و پیروزی انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته و بر ضرورت بازشناسی ابعاد شخصیت جامع و نیز اهداف و آرمانهای بلند آن پیشوای بزرگ تأکید کردند.

در این جلسه همچنین از نقش کم نظیر و تعیین کننده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی در نهضت اسلامی تجلیل شد و از بیت رفیع حضرت امام و مرحوم حاج احمد آقا و یادگاران گرانسنگ آن عزیز سفر کرده سپاسگزاری به عمل آمد.

ایشان همچنین از مقام برحسته علمی، سیاسی و اجتماعی شخصیت ممتاز و ستاره درخشان بیت امام، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن آقا خمینی و تلاشهای ارزشمند او در استمرار راه و منش امام تجلیل و تقدیر کردند و سربلندی و موفقیت روزافزون ایشان و اخوان بزرگوارشان حضرات آقایان سید یاسر و سید علی خمینی را خواستار شدند.


تجدید پیمان اعضای مجمع روحانیون مبارز




سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن خمینی ضمن آرزوی موفقیت برای مجمع روحانیون مبارز، ابراز امیدواری کرد که آینده انقلاب اسلامی درخشان تر از گذشته باشد و همگان با گام نهادن در مسیر فقه امام خمینی بتوانند با دوری از تحجر و اباحه گری، این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تحویل دهند.

نریمان امرائی شهردار کنگاور شد

کنگاور پرس/نریمان امرائی شهرار ،لرستانی تبار و فعال سالهای نه چندان دور کنگاور باز هم به دیار آناهیتا باز گشت.

ایشان که در سالهای دولت سازندگی و اصلاحات شهردار کنگاور بود ،نام نیکی از خود در بین افکار عمومی کنگاور به جا گذاشته بود و شورای شهر کنگاور پس از هفته ها بحث و بررسی گزینه های مختلف  باز هم نام نریمان امرائی را مطرح و با اجماع و اکثریت مطلق آرا وی را به عنوان شهردار کنگاور انتخاب کردند.

امید است که وی با توجه به روحیه فعال و نیز تفکرات همسو با دولت تدبیر و امید  در جهت رفع مشکلات شهری کنگاور موفق باشد.


18 عضو دایم و موقت شورای انقلاب چه سرنوشتی یافتند + تصاویر

در سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب، بازبینی سرنوشت 18عضو دایم و موقت شورای انقلاب، قطعا برای خیلی از هموطنان جالب توجه می باشد؛. افرادی که به عنوان چهره های شاخص انقلاب اسلامی، عمدتا سرنوشتی کاملا متفاوت یافتند و شاید اشاره به هر یک از ایشان، در ایام دهه فجرو سالگرد روزهایی که این شورا مهم ترین دوران خود را می گذراند، خالی از لطف نباشد.



مهرداد خدیر در پایگاه خبری عصر ایران گزارشی مبسوط از سرنوشت این اعضا را به تحریر در آورده است که در ادامه از نظر می گذرد:

همه ساله و با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرات آن دوران خصوصا نیمه دوم و پر التهاب و اتفاق سال 1357 تازه می شود و چون اکثریت جمعیت کنونی کشور بعد از پیروزی انقلاب به دنیا آمده یا در آن زمان در طفولیت و نوجوانی به سر می برده اند بازخوانی این بخش از تاریخ معاصر همچنان مناسبت دارد و مکرر نمی شود.

انقلاب 1357 بی گمان بیش از هر نام دیگر یادآور امام خمینی است که رهبری بلامنازع آن را بر عهده داشت. با اوج گیری انقلاب اما شورای انقلاب اسلامی نیز تشکیل شد که اسامی آنان تا پیش از 22 بهمن 1357 اعلام نمی شد و بعد تر نیز به مرور مشخص شد که کدام شخصیت ها عضو شورای انقلاب بوده اند. به گونه ای که تنها پس از ترور آیت الله مرتضی مطهری معلوم شد که او نه تنها عضو که رییس شورای انقلاب بود با آن که اشتهار فرهنگی او بر شهرت سیاسی و انقلابی اش می چربید.

این شورا در نیمه دوم دی ماه سال 1357 و چند روز قبل از خروج شاه از کشور تشکیل شد تا با خطر خلا قدرت و آشفتگی اوضاع در غیاب رهبری انقلاب مقابله کند و 18 ماه بعد با افتتاح اولین دوره مجلس شورای ملی جمهوری اسلامی ایران که بعدتر مجلس شورای اسلامی نام گرفت، ماموریت آن پایان یافت چرا که قوه مقننه شکل گرفته بود. در سال 1358 شورای انقلاب ابتدا تنها نقش قانون گذاری داشت ولی پس از استعفای دولت موقت در 13 آبان 1358 امور قوه اجرایی نیز به این شورا محول شد و نقش دو قوه را توامان ایفا می کرد.

شورای انقلاب اسلامی به صورت رسمی 15 عضو داشت.