این وبلاگ هک می گردد تا عبرتی باشد برای نویسندگان آن

این وبلاگ هک می گردد تا عبرتی باشد برای نویسندگان آن تا دیگر بخود جرات توهین بدگران را ندهند

نصویر گردانند وبلاگ

نفر دوم سمت راست ایستاد

اتنخابات با طعم کارناوال!!! و رقص !!!

امروز برای اولین بار در عمرم می دیدم یک دسته راه افتاده اند به طواف میدان امام و شعار سر می دهند "اهالی کنگاور تشکر تشکر"!!!

برای خودش نقطه ی عطفی بود در تاریخ کنگاور!

بساط رقص هم که در کوچه ی امامزاده!!! به پا بود، البته می گفتند این ورژن مینی اش بوده، نسخه ی پرشورترش!!! در کوچه ی مسجد امام جوادعلیه السلام به اجرا در آمده!!!

این هم یک نقطه ی عطف تاریخی دیگر!!

پی نوشت: این همه هزینه از دین و غیرت و آبرو به چه قیمتی؟!

وضعیت کاندیداها چگونه است.

کنگاور امروز بررسی می کند.

وضعیت کاندیداها چگونه است.

وحید احمدی : حائز رتبه اول خواهد شد.

سید جواد زمانی  : رتبه دوم را صاحب می شود

ارسلان رضایی : مکان سوم را به خود اختصاص خواهد داد

علی رضائی : چهارمین پله را از آن خود خواهد کرد

رمضان دهنوی : احتمالا پنجمین خورشید را دست خواهد گرفت

هژیر رشیدی : در جایگاه ششم خواهد نشست

سید مهدی موسوی، دکتر حقی و غلام شورچه نیز در رده های بعدی قرار دارند

احتمالا از همین امروز برخی از جمله عساکره زمانیون و قاطبه دهنوی ها ما را متهم خواهند کرد که شما طرفدار احمدی هستید. خوب البته که احمدی پیشتاز است اما مگر ما نام ونشان داریم که بخواهند به ما شام ونهار بدهند...!!!

البته کارشناسان ما احتمال می دهند یک پله جابجا شود این آراء. شاید عوامل وغیره.... دخیل شود این وسط که می توان پولش نامید و خرید رای ملت را ...

امروز دیدم وبلاگ "رسول پرس" !همه را غیر از خودشان هوچی می دانند . بنده خدا اینقدر نظر سنجی عوض کرده مرض گرفته . شنیده ایم برای وبلاگها نظر جعلی ارسال می کند . یعنی به اسم "حامیان احمدی" برای مابقی برای مابقی به اسم" کنگاور خبر" برای "خبر" به سم "نیوز". برای خودش به اسم دیگران . نه ماهه است دیگر

راستی یادمان رفت انتخاب ما هم شد وحید احمدی خدا را چه دیدی شاید یک دامنهir دادند ما وبلاگنویسان را

بی خیال

قرار بود تبلیغات در پوسترهایی به قطع 15 در 20 سانت باشد اما ظاهرا برخی همین الان حساب از دستشان در رفته . ارسلان خان ، آقا جواد و جدیدا سید موسوی بی خیال جایگاه ویژه تبلیغات شده اند و می زنند بر درو دیوار هر چه در چنته دارند.

سی دی می زنند در سطح گسترده پر از بدافزار و نرم افزار جاسوسی. بی خیال شعور مردم...

سید جواد ناگهان پوست می اندازد که بی خیال اصولگرائی، چهار سالی هم بزنیم خط مردمسالاری! (مردمسواری) برویم زیر چتر کواکبیان ببینیم چه مزه ای می دهد اصلاحات.

پوست می اندازد همچنین کنگاور پرس که مدیرش برادر زاده دهنوی است ،بعد از موش و گربه بازی نه ماهه . انگار بعد نه ماه زمان فارغ شدن رسول جان است تا دهنوی بزاید.

و زمان سکوت کنگاور نیوز که هنوز نمی داند جریان انحرافی چقدر کارش را بلد است ، با آنهمه "بسیرط" !

این روزها آوای کنگاور سابق تعصب هرسینی می کشد مانند اکثر هرسینی ها . اصولگرائی سیخی چند ، حضوری اگاهانه با انتخاب همشهری پرویز .الف .ف

راستی پایگاه رسمی عضو دفتر مشائی می نویسد:  ثانیه  شماری معکوس برای پایان  دادن به  ۳۲ سال انتظار مردم هرسین و داشتن یک نماینده از این شهرستان آغاز شده  است . 

وچه دل پاکی دارد هژیر که به امید درک درست نشسته ، مگر نمی داند حال صحنه و هرسین را؟

راستی قانون از کجا آورده ای اینجا معنی دارد؟ ارسلان خان اگر منع قانون نبود شیشه های فرمانداری را هم پوستر 30 در 40 می چسباند.

می گویند تعرفه ها می خواهد این بار بی واهمه قیمت گذاری شود . ترسی ندارد آقای ..... از اعلام قیمت . و افتخار می کند ...... به گونی های پر از پول و سیم کارتش

می گویم:آیت الله مکارم شام دادن را حرام اعلام کرد. می گوید : مگر ما مقلد مکارمیم!!!

آی معتادها ! آماده باشید .جیبهای خالیتان را وصله بزنید نکند درز کند گوشه ی 5000 تومانی ها. شکمهای خالی این چند شب را بخورید و بیاشامید و اسراف کنید که اگر شما نخورید دور ریخته می شود ، درست مثل اخلاق  این گمشده در هیاهوی منم ها.

دیروز 300 هزار شهید در یک جبهه جا شدند و امروز در این همه جبهه 300 نفر نمی گنجند.


مسابقه ای برای "وکیل" شدن

یَا نِعْمَ الْوَکِیلُ

دیروز پیامک رسید که" آقای فلانی" با استعانت پرورگار متعال تایید شدند.! امروز هم همچنین که " آقای بهمانی" ...!! لابد فردا هم مشمول استعانت سه باره ی الهی خواهیم شد.!!!

که "وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ اُوْلَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ"...

انبوه پیامک های این چنینی از اردیبهشت 90 تا حال، دارد به این باکس موبایل هامان سرازیر می شود. با دریافت هر کدامشان با خودم فکر می کنم الا و لابد مسابقه ای برای "خدمت به مردم" در حال انجام است.

قرار است برنده ی این مسابقه " وکیل " یک ملت شود. و "وکیل " همان "او" یی است که " انسان کار را به "او " واگذار کرده است."

حالا خدا وکیلی، چقدر در این ارسال هایتان حواستان هست به این مردمی که کارشان را به شما واگذاشته اند؟

پی نوشت1: راستی شاید شاید خدا را خوش بیاید که اندکی از هزینه ی تبلیغاتتان را از پیامک گرفته تا چه و چه و چه، صرف مردم حوزه ی انتخابیه تان کنید.

پی نوشت2: و راستی تر برادران معظم فرمانداری کنگاور هم می توانند با کاستن از هزینه های مهمان نوازانه در امر خطیر پذیرایی از میهمانانشان!!!  نامزدهای وکالت ملت  را در این آیین خدا پسندانه یاری فرمایند.


عزل چند باره يك فرماندار و فشار نمايندگان براي ابقا

نجواي كنگاور/اخبار و شنيده ها حكايت از تلاش سيد جواد زماني و چند تن از نمايندگان همسو با وي براي ابقاي بهروز دهنوي در فرمانداري صحنه دارد.

منابع مطلع از استانداري كرمانشاه گزارش داده اند كه استاندار كرمانشاه بر اين تصميم خود مصر است ولي آقاي زماني موفق شده كه چند نماينده ديگر را  براي فشار بر استاندار راضي كند.

در مورد اين عزل و ابقاي چند باره نكاتي قابل ذكر است.

1:بر اساس كدام قانون نماينده يك حوزه موظف است كه تمام وظايف نمايندگي خود را رها كرده و هرروز بدنبال فشار بر مقامات مسئول براي ابقاي دوست خودش باشد.

2.تقريبا تمام مردم صحنه و كنگاور ميدانند كه آقاي بهروز دهنوي ،از تمام امكانات خود در فرمانداري صحنه براي تبليغات انتخاباتي به نفع  زماني استفاده مي كند.با كدام منطق و عقل سازگار است كه فرماندار كه خود مجري انتخابات است و رئيس شوراي تامين شهرستان محل برگزاري انتخابات ،با صراحت و گستاخي تمام     چند برابر يك تبليغاتچي براي يك كانديدا فعاليت كند.بعد ما انتظار داشته باشيم كه يك انتخابات بيطرفانه و برابر براي همه كانديدا ها برگزار كند

صحبت ما با نمايندگاني است كه نميدانيم تحت تاثير كدام حرف و صحبت آقاي زماني به اين پادرمياني رضايت داده اند.علي الخصوص روي صحبت ما با جناب آقاي دكتر فلاحت پيشه نماينده فعال ،پرتلاش و كاردان استان است.هيچ گاه نميپنداشتيم ،،شخصيت بزرگ و فرهيخته اي ،همچون ايشان ،تحت تاثير زماني وارد اين بازي شود.

آقاي فلاحت پيشه ،آيا از ميزان نفرت عمومي در منطقه كنگاور ،صحنه و هرسين نسبت به آقاي زماني مطلع هستيد ؟

آيا از شراكت اقتصادي اين افراد و فعاليت هاي ميلياردي اين افراد اطلاع داريد ؟

آيا ميدانيد كه به گواه يكي از نزديكان آقاي زماني ،ايشان بدليل عملكرد ضعيفش ،در تمام جلسات كنگاور با لعن و نفرين مردم بدرقه ميشود.

آقاي فلاحت پيشه و ديگر نمايندگان عزيز  ،شما در جايگاه نمايندگي ملت ،،نشسته ايد ،سوگند نامه وكالت خود را به ياد بياوريد.

(( بسم‏ الله‏ الرحمن ‏الرحیم
"من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‏ای را که ملت به ما سپرده به عنوا ن امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‏ ها و نوشته‏ ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مد نظر داشته باشم."))

آيا وساطت براي چنين فردي دفاع از قانون اساسي و اعتقادات مذهبي است .

آيا در اين اقدامتان مصاح ملت را در نظر گرفتيد.


اما سخني كوتاه داريم با استاندار فرهيخته استان كرمانشاه.

جناب آقاي هاشمي ،شما را در اين مدت سپري شده از استانداريتان ،شخصيتي شجاع و با صلابت در ديدگاه هايتان يافته ايم.

حملات و فحاشي چند ساله گروهك اشك تلخ به جنابعالي  و هزاران اعمال فشار پيدا و پنهان را خوب ميدانيم و نيك ميدانيم كه شما همواره با متانت با ايشان برخورد كرده و البته بر ديدگاههاي صجيج و شرعي خود ايستاده ايد.


حال بعنوان برادر كوچك شما و به نمايندگي از مردم كنگاور ،صحنه و هرسين ،كه نسبت به تخلفات انتخاباتي آقاي بهروز دهنوي گله مند هستند ،و نسبت به انجام انتخابات سالم توسط ايشان ترديد دارند يك درخواست   از شما داريم.


اگر جنابعالي شرعا مسئوليت ابقاي ايشان را ميپذيريد ،يعني اگر هر تخلف ،،تقلب و  ناراستي در زمان مديريت ايشان رخ داد مسئوليت شرعي آن با شما باشد.رسما اعلام كنيد و ايشان را هم ابقا كنيد.

ياعلي

رد پاي جريان انحرافي در كنگاور /جلسه انتخاباتي ،زماني /چند تخلف در يك جلسه

كنگاور پرس/از چند روز پيش ميادين اصلي شهر كنگاور ،شاهد بنر هائي به ابعاد بسيار بزرگ ،در تبليغ همايشي بود با نام تجليل از پيشكسوتان ورزش ،با حمايت سيد جواد زماني نماينده كنگاور.

با توجه با پايان يافتن مرحله ثبت نام كانديدا ها و مهلت باقي مانده تا زمان تبليغات قانوني ،نكات زير در مورد اين همايش  و پول هاي ميليوني كه آقاي زماني اين روز ها به هر بهانه اي  بذل و ببخش ميكنند ،قابل ذكر است    .

اولا اين همايش ،با بنر هاي تبليغاتي آن در سطح شهر  و ذكر نام آقاي نماينده با صراحت ،مصداق واضح تبليغات انتخاباتي پيش از موعد و بنا بر نص صريح قانون و تاكيد مسئولان نظارتي باعث خدشه در سلامت انتخابالت و اعتماد عمومي است.

دوما ،استفاده از امكانات بيت المال براي تبليغات انتخاباتي به سود يك نامزد ،هم تخلف قانوني است و هم گناهي شرعي .

سوما :آقاي زماني اگر به فكر ورزش كاران بودند ،مطمئنا به پادو خود در اداره  ورزش و جوانان دستور قطع بودجه كشتي را نميدادند.(طي تماس ما با آقاي عبدالملكي ،رئيس هيات كشتي كنگاور ،ايشان با بيان اين مطلب كه از بودجه 12 ميليوني كه به همه رشته هاي ورزشي اختصاص يافته بود....هيات كشتي با چيزي در حدود 700 كشتي گير جوان و خوش آتيه ،به جرم حمايت نكردن از آقاي زماني  بي نصيب مانده و حتي براي گرفتن سالن نيز فشارهائي بر ما وارد مي آورند)


چهارما :تجليل از پيشكسوتان ورزش امر بسيار پسنديده ايست كه البته مثل هر عملي زمان و مكان به موقع ميطلبد تا موجب تخلف نباشد. آيا اين عمل و پرداخت پول به برخي از شهروندان در ايام انتحابات مصداق خريد آرا نيست؟گر چه بسياري از كساني كه جايزه دريافت كردند ،پس از مراسم با بيام اينكه اگر زماني ..... نبود پس اين اموال را از كجا اورده كه در كمتر از نيم ساعت چندين ميليون بخشش ميكند و اگر اين مبالغ حق ما بوده ايشان چرا شب انتحابات به ياد ما افتاده است.



اما قسمت اصلي  كه در مورد رد پاي جريان انحرافي در كنگاور است.

بصورت تخميني از مدت ها پيش حدس ميزديم كه اگر قرار باشد ،جريان انحرافي در كنگاور از كسي حمايت كند ،آن شخص كسي نيست غير از نماينده متموج المزاج شهرمان آقاي زماني ، با گذشت زمان مداركي به دست آمد كه حدس ما را بسيار قويتر كرده است.البته بايد يك مرور كوتاه داشته باشيم به اين طيف منحرف كه به جريان انحرافي مشهور شده ،بعد با چيدن مدارك و مستندات و  قرار دادن افراد در ترازوي  شناخت نيروهاي اصيل انقلاب كه همانا ،پايبندي به ارزش هاي انقلاب و راه امام و رهنمود هاي رهبريست،نتيجه گيري نمود.اهميت شناخت افراد جريان انحرافي بسيار زياد است ،زيرا بارها مسئولان نظام تاكيد كرده اند كه هدف نهائي آنها ،براندازي نظام مقدس جمهوري اسلاميست.



جريان انحرافي:

ليدر اصلي اين جريان اسفنديار رحيم مشائيست،فردي كه بنا بر كتاب مستند سعيد گلپور 6 تن از اعضاي خانواده اش ،عضوگروهك هاي ضد انقلاب بوده و هستند و يا در خانه هاي تيمي كشته شده اند..

خود ايشان نيز متهم است كه در سال 1361 باعث شهادت چند تن از پاسداران سپاه رامسر به دست منافقين،كه برادر ايشان مسئول آنها بوده شده است.

گفتني است كه همسر دوم مشائي ،از زنان عضو چريك هاي فدائي بوده كه گويا در سپاه رامسر و زير بازجوئي اين عشق دو طرفه ايجاد ميشود و هنوز ادامه دارد.

برخي اعتقادات جريان انحرافي در اين چند سال كه  باعث رسوا شدن آنا شده.

1.دوستي با مردم اسرائيل

2.اعتقاد ليدر حريان به علوم ماورا ئي مثل جن گيري و ....

3.آزاد دانستن حجاب براي زنان

4.آزاذي حضور زنان در ورزشگاه

5.انديشه هاي التقاطي درباره مهدويت

6.قائل نبودن به جايگاه ولايت فقيه در سلسله مراتب سلوك معنوي و ارتباط با امام زمان 

7.ايجاد كانون هاي قدرت و ثروت ،براي بهره برداري هاي بعدب

8.نفوذ در اركان نظام

9.بي توجهي به قانون


سردار جواني مسئول دفتر سياسي سپاه ،مردم را به دقت در 2 فاكتور در شناخت نيروهاي جريان انجرافي فرا خواند.

1.نيروهاي اين جريان ،پيشينه  خوب انقلابي ندارند و اكثرا دچار انحطاط   فكري ،مالي و اخلاقي هستند.

2.توزيع پولهاي گزاف و آنچناني و بهره بردن از امكانات مالي ،كانون هاي ثروت و قدرت


حال كه تقريبا در آغاز تبليغات ستادي غير رسمي كانديدا ها هستيم .

اين فاكتور ها را با افراد مطرح بسنجيم   .

كدام يك از اين كانديداها ي مطرح  داراي سوء پيشينه انقلابي هستند؟

كدام يك به دليل توهين به امام ،رهبري و حتي پيكر پاك شهدا ،بارها در شوراي نگهبان رد صلاحيت شده اند.؟

كدام يك تمسخر اعتقادات ديني و هتك مناسك مذهبي ، عادت چندين ساله اش بوده..

و كدام يك در پرونده دريافت پول  توسط برخي نمايندگان از رحيمي معاون رئيس جمهور كه پرونده اش در دادگاه مفتوح است ،نقش داشته اند.

كدام يك تبليغات انتخاباتي را با دادن بسته هاي پول آغاز كرده است.


بسيار واضح و هويداست كه نماينده جريان انحرافي در اين حوزه كسي نيست جز :آقاي سيد جواد زماني

البته ما بر اساس شواهد و قرائن نظر ميدهيم و حاضريم اگر ايشان مطلبي داشته باشند منعكس كنيم


.

بدون شرح!!!

بنر حمایتی تبلیغاتی اداره ورزش و جوانان کنگاور



باز آی و بر چشمم نشین ای دلنواز نازنین


باز آی و بر چشمم نشین ای دلنواز نازنین