««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نشست فرمانداران کنگاور،صحنه و هرسین با هیات اجرایی انتخابات

در اولین نشست فرمانداران حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین با هیات اجرایی بر ضرورت یکپارچگی و توجه نکردن به منافع شخصی در هیئت اجرایی تاکید شد؛ همچنین بالا بردن سطح مطالبات و ایجاد بی اعتمادی نسبت به نظام به واسطه تحقق نیافتن مطالبات بزرگترین ضربه از طرف نامزد های انتخابی دانسته شد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه هر چه رفتار ما قانونی،دقیق و بی طرفانه باشد موجب افزایش اعتماد مردم به نظام میشود؛ اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با هر گرایش یا نظری که داریم همانند یک دست واحد عمل کنیم و در رفتار خود به گونه ای باشیم که خدایی نکرده با گرایش به سمت خاصی موجب بروز مشکل نشویم.

خسروی اظهار داشت: از ما پذیرفته نیست که منافع عمومی را نادیده بگیریم و در معرض تهمت قرار بگیریم چرا که در این صورت موجب کاهش اعتماد عمومی نسبت به نظام می شویم؛ما باید پاسدار مسئولیت و مشروعیت خود باشیم.

ایشان با تاکید بر افزایش ضریب اطمینان محل جمع آوری آراء تاکید کرد: بزرگترین کلاهبرداری خیانت به آراء مردم است؛پس هر چه امنیت صندوق بیشتر باشد هیئت های نظارتی کار خود را آسانتر انجام میدهند و طبق اصل ۴۱ فرمانداری نیز یک نماینده در حوزه های اخذ رای مستقر میکند.

فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه نامزد ها نباید سطح مطالبات مردم را در تبلیغات خود بالا ببرند اظهار داشت: این خیانت است که مردم را در مسیری قرار دهند که اگر تمامی امکانات کشور هم جمع شود نتواند جوابگوی مطالبات آنا باشد؛و با شعار های دست نیافتنی مردم را نسبت به دولت و نظام بد بین و بی اعتماد کنند.
انباشته شدن مطالبات موجب بی اعتمادی مردم به نظام میشود که این بزرگترین ضربه است

در ادامه جلسه یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم(ص) همچنین میلاد امام صادق(ع)؛بیان داشت:ایجاد یک فضای مناسب و امن و اجرای دقیق قانون مساله ای است که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد و نمی توان نه یک قدم جلوتر رفت نه یک قدم عقب ماند.

وی با اشاره به اینکه باید هر آنچه که داریم باید در جهت منافع ملی قرار دهیم،گفت: در حال حاضر ما در منطقه خاورمیانه به شدت با مشکل روبه رو هستیم و فشار های مختلفی بر کشور وجود دارد که چشم به تفرقه و از هم پاشیدگی ملت ایران دارند.

فرماندار هرسین اظهار داشت: با نگاهی به گذشته کشور سوریه متوجه میشویم که تقریبا در سالهای پیش از جنگ در این کشور دوگانگی ملت و بالاگرفتن دعواهای قومیتی و حزبی بسیار بالا گرفته بود؛ و این از هم پاشیدگی زمینه ای برای ایجاد نفاق و حضور تروریست در آن کشور شود که در نهایت به دلیل عدم همکاری ملت با هم به چنین وضعیت اسف باری مبتلا شود؛لذا لازم است بیش از هر زمان دیگری در حفظ انسجام مردم تلاش کنیم و از هرگونه دشمن تراشی پیشگیری کنیم.

وی با انتقاد از نمایندگان ملت در دادن وعده های توخالی و غیر ممکن تاکید کرد:بزرگترین ضربه ای که یک نماینده میتواند به کشور و نظام بزند ایجاد بی اعتمادی مردم به نظام است،که با انباشته شدن مطالبات مردم و عدم تحقق آنها این مشکل به وجود می آید.

محمدی خاطرنشان شد: روز انتخابات بسیار حساس است و کسانی که به نحوی با صندوق اخذ رای در ارتباط هستند نباید زمینه ایجاد شایعه شوند وفضا را مسموم کنند.

وی از برخورد قاطع با مخلان امنیت انتخابات خبر داد و گفت:به هیچ وجه پذیرفته نیست که شخص یا اشخاصی با اعمال نسنجیده خود بخواهند نظم را بر هم بزنند لذا ما در شهرستان هرسین با همکاری دادگستری شهرستان کمیته ای مبنی بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل داده ایم.

بدون توجه به خواسته ای شخصی عمل کنیم
شهریار عباس آبادی فرماندار شهرستان صحنه نیز ضمن تبریک هفته وحدت اذعان داشت: نظام سیاسی یکی از ساخته های دست بشر می باشد که خود بشر در آن نقش آفرینی میکند.

وی تاکید کرد: هیئت اجرایی بدون حاشیه و با تمام اقتدار وظیفه دارد کار را به سرانجام برساند و در این مسیر از حاشیه سازی و توجه به خواسته های شخصی خودداری کند.

فرماندار صحنه یکی از مهمترین مسائل و معضلات انتخابات را خرید و فروش رای دانست و گفت: با تدابیری که اندیشیده شده تلاش داریم که در مقابل چنین معضل نا مبارکی گرفته شود و صحت آراء اخذ شده بیشتر باشد.


در این نشست شریف خسروی فرماندار شهرستان کنگاور بیان داشت: ما وظیفه داریم از آنچه که مردم اعتقاد دارند پاسداری کنیم و همواره معتمد مردم باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد