««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

فرماندار کنگاور : نصب دوربین ها مدار بسته در میادین شهرستان کنگاور


به گزارش سرویس استانی آفتاب کنگاور ؛  شریف خسروی بااعلام این خبر گفت :  ظرف یک ماه آینده نصب دوربین های مدار بسته در چهار نقطه از شهر کنگاور آغاز شده و این تعداد در آینده نزدیک افزایش می یابد.

 

فرماندار کنگاور افزود: برای تهیه و نصب این دوربین ها اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است که نیروی انتظامی نیز موظف شده به همان میزان در بخش های دیگر کنترل ترافیک سطح شهر و تامین امنیت مردم هزینه کند.

وی هدف از نصب دوربین های مدار بسته را کنترل ترافیک و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ثبت تخلفات رانندگان و همچنین برخورد با رانندگان خاطی و متخلف در خیابان ها و میادین پرتردد شهر کنگاور عنوان کرد.

 

خسروی با بیان اینکه محل نصب این دوربین ها مکان یابی شده تاکید کرد: نصب این دوربین ها علاوه بر کنترل ترافیک نقش مهمی در کشف سرقت و شناسایی متخلفان و سارقان نیز دارد.

 

رییس شورای تامین شهرستان کنگاور افزود: کاهش بار ترافیکی، نظارت و کنترل نقاط حادثه خیز در سطح شهر، دسترسی کامل و سریع به اتفاقات و افزایش ضریب امنیتی از دیگر اهداف نصب این دوربین هاست.

 

خسروی افزود: نصب دوربین های مدار بسته در میادین امام خمینی، آیت الله عراقی، بسیج و آزادی شهر کنگاور صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: دوربین های مدار بسته وضعیت ترافیک را در ارتفاع 14 متری با برد 300 متر و با زاویه 360 درجه رصد کرده و اختلالات و تخلفات ترافیکی و رانندگی را به مرکز کنترل ترافیک ارائه می کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد